Kunnen ze alsnog Yes stemmenquote:Op maandag 17 april 2017 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zitten niet voor niks op een eiland.
Turken hier zijn over het algemeen keurig geintegreerd.quote:Op maandag 17 april 2017 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zitten niet voor niks op een eiland.
had je gelezen dat WZV eigenaar er mee kaptquote:Op maandag 17 april 2017 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Turken hier zijn over het algemeen keurig geintegreerd.
Het zijn meer de vieze pakis die de boel verzieken
alweerquote:Op maandag 17 april 2017 13:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
had je gelezen dat WZV eigenaar er mee kapt
hoeveel zou t kostenquote:Op maandag 17 april 2017 13:19 schreef JanCees het volgende:
misschien kan jij het overnemen
geef je gelijk @el capitano permban
Ik had laatst een geinig trolletje bedacht voor WZVquote:Op maandag 17 april 2017 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet niet precies, moet per kwartaal dokken iig
Eerlijk is eerlijk, het is ook wel een hele mooie UI.quote:
Voor dit soort ongein heeft hij al eens een ban gehad dus het zou slim van die man zijn als hij zijn UI zo terugzet.quote:Op maandag 17 april 2017 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is ook wel een hele mooie UI.
Ik zie hem vrij regelmatig voorbij komen op den twitter dus erg origineel ben je niet René.quote:Op maandag 17 april 2017 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is ook wel een hele mooie UI.
Ik ben nou eenmaal een trendsetter.quote:Op maandag 17 april 2017 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem vrij regelmatig voorbij komen op den twitter dus erg origineel ben je niet René.
Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 17 april 2017 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor dit soort ongein heeft hij al eens een ban gehad dus het zou slim van die man zijn als hij zijn UI zo terugzet.
Done..quote:Op maandag 17 april 2017 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor dit soort ongein heeft hij al eens een ban gehad dus het zou slim van die man zijn als hij zijn UI zo terugzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |