Bij McD?quote:
True, true.quote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben op een maandag jarig dus zou het sowieso eerder of later moeten vieren.
Hoeveel streepjes voor krijgt zo'n profiel bij jou?quote:Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ben jij iemand waarmee ik kan lachen, gek doen, kroegie/terassie pakken, van design houdt en lekker kan chillen? Oh ja je mag best een beetje een nerd zijn 🤓
Bring it on. Geen zin in losse contacten!
Alleen serieus.
Als je motor rijd heb je wel alvast een streepje voor 😉
If you can't find something to live for, find something to die for!
Hoe gekker, hoe beter!
Vertel me meer over je onderzoek :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso weet je al meteen dat iemand je heeft geliked als hij buiten jouw straal woont.
Is echt zo, heb ik onderzoek naar gedaan
Gewoon helemaal opgaan in je eten, komt allemaal goedquote:Op zondag 16 april 2017 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 5000 kcal eten bij de wok.Zal wel fucking druk zijn daar, dat is wel matig.
Oh dat laatste is sowieso wel een goed idee.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon helemaal opgaan in je eten, komt allemaal goed
En evt mensen slaan die voor elk gerecht hun telefoon pakken om een foto te maken
Oh srs? Volgens mij krijg je ook degene die jou heeft geliked als eerst te zien.quote:Op zondag 16 april 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso weet je al meteen dat iemand je heeft geliked als hij buiten jouw straal woont.
Is echt zo, heb ik onderzoek naar gedaan
Net waar je zin in hebt.quote:Op zondag 16 april 2017 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 5000 kcal eten bij de wok.Zal wel fucking druk zijn daar, dat is wel matig.
Ach ik ga er 1x per jaar heen. Ik vind het wel geinig. Maar sommige zijn niet chill.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan al die wok-vreetschuren. Echt plaatsvervangende schaamte
Bij deze is het eten wel warm.quote:Op zondag 16 april 2017 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
Koude frikandellen en slappe friet uit een warmhoudbak
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwzquote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan al die wok-vreetschuren. Echt plaatsvervangende schaamte
Dacht ik zo. Verschrikkelijkquote:Op zondag 16 april 2017 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste is sowieso wel een goed idee.
Ja ik ben meegevraagd dus kost mij niks. Prima.quote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Dqod het volgende:
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwz
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan datquote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben meegevraagd dus kost mij niks. Prima.
Argentijnse steaksquote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwz
Bevroren kroketten?quote:Op zondag 16 april 2017 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan dat
Ja dat eet ik ook nooit.quote:Op zondag 16 april 2017 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan dat
Helemaal lekkerquote:
Ik weet niet wat jij daar pakt, maar voor dat soort dingen ga ik wel naar de snackbar. Ff niet zo gek doen ;squote:
Dit dus!quote:Op zondag 16 april 2017 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon shit laten bakken op de bakplaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |