Oh dat laatste is sowieso wel een goed idee.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon helemaal opgaan in je eten, komt allemaal goed
En evt mensen slaan die voor elk gerecht hun telefoon pakken om een foto te maken
Oh srs? Volgens mij krijg je ook degene die jou heeft geliked als eerst te zien.quote:Op zondag 16 april 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso weet je al meteen dat iemand je heeft geliked als hij buiten jouw straal woont.
Is echt zo, heb ik onderzoek naar gedaan
Net waar je zin in hebt.quote:Op zondag 16 april 2017 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 5000 kcal eten bij de wok.Zal wel fucking druk zijn daar, dat is wel matig.
Ach ik ga er 1x per jaar heen. Ik vind het wel geinig. Maar sommige zijn niet chill.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan al die wok-vreetschuren. Echt plaatsvervangende schaamte
Bij deze is het eten wel warm.quote:Op zondag 16 april 2017 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
Koude frikandellen en slappe friet uit een warmhoudbak
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwzquote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan al die wok-vreetschuren. Echt plaatsvervangende schaamte
Dacht ik zo. Verschrikkelijkquote:Op zondag 16 april 2017 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste is sowieso wel een goed idee.
Ja ik ben meegevraagd dus kost mij niks. Prima.quote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Dqod het volgende:
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwz
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan datquote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben meegevraagd dus kost mij niks. Prima.
Argentijnse steaksquote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwz
Bevroren kroketten?quote:Op zondag 16 april 2017 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan dat
Ja dat eet ik ook nooit.quote:Op zondag 16 april 2017 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan dat
Helemaal lekkerquote:
Ik weet niet wat jij daar pakt, maar voor dat soort dingen ga ik wel naar de snackbar. Ff niet zo gek doen ;squote:
Dit dus!quote:Op zondag 16 april 2017 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon shit laten bakken op de bakplaat.
Nou en dan ruzie krijgen met zo'n bouwvakker omdat hij denkt dat het zijn garnalenportie is. Ik heb hier slechte herinneringen aan.quote:Op zondag 16 april 2017 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon shit laten bakken op de bakplaat.
Oh echt? Oh gaat altijd wel goed bij mij.quote:Op zondag 16 april 2017 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou en dan ruzie krijgen met zo'n bouwvakker omdat hij denkt dat het zijn garnalenportie is. Ik heb hier slechte herinneringen aan.
Zullen we daar heen gaan?quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Alleen de eerste ronde neem ik vaak kleine hapjes, beetje vis enz.quote:
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:24 schreef Dqod het volgende:
Ik weet niet wat jij daar pakt, maar voor dat soort dingen ga ik wel naar de snackbar. Ff niet zo gek doen ;s
Hell no. Beter neem je me mee naar een fatsoenlijke eettent. Ik betaal welquote:
Laatste keer dat ik heen ging hadden we het ook bijna voor ons zelf.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.
quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Beter neem je me mee naar een fatsoenlijke eettent. Ik betaal wel
Omdat ik een hekel heb aan vrouwen die er standaard maar van uitgaan dat de man betaalt.quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer betalen, doe normaal.
Pff nou hoop niet dat zo druk gaat worden.quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama gaat morgen dus gezellig met 150 man in een rij staan voor beetje gewokte groenten
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen de eerste ronde neem ik vaak kleine hapjes, beetje vis enz.
Ik denk een stuk of 4 keer hier en hoeft ook zeker geen vaste prik te worden wmb, maar als ik word uitgenodigd zeg ik geen nee.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.
Chloro is de witte haai.quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer betalen, doe normaal.
Haha jaquote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Dqod het volgende:
Met jou kan ik praten.
En daarna helemaal los en schranzen als een wild zwijn om vervolgens vies dik vol naar huis te rollen
En dan één voor één eten zodat je je tafelgenoten pas bij het betalen weer ziet.quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama gaat morgen dus gezellig met 150 man in een rij staan voor beetje gewokte groenten
Ik vind er ook niet zo veel aan.quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
Snap sws dat wokken niet. Wachten in de rij en opstaan voor je eten.
zalmquote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Bestel wel gewoon meteen 3x een stuk zalm ofzo.
Voor eten wil ik mij wel verantwoorden. Ik ga dik wordenquote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel mooi hoe iedereen nu zichzelf aan het verantwoorden is dat ze naar die vreetschuren gaan
Dan maak ik liever thuis bami.quote:
Had een aantal jaar geleden een lopend buffet ergens. Klaagde zo'n oude man van in de 70 dat ze in de oorlog ook moesten wachten op het eten..quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
En torenhoge rekening krijgen omdat bier zogenaamd niet gratis is of zoquote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan één voor één eten zodat je je tafelgenoten pas bij het betalen weer ziet.
Ja is ook lekker.quote:
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leukquote:Op zondag 16 april 2017 23:31 schreef Remqo het volgende:
Ook een keer met familie bij zo'n proeverij gezeten. Wat vreselijk was dat, alleen maar kleine porties waar je geen holle kies mee kun vullen.
Hoef je niet vanuit te gaan dus dan zit het wel goed als ik betaal toch?quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan vrouwen die er standaard maar van uitgaan dat de man betaalt.
Klinkt best chill, srsquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leuk
je hoeft je toch niet altijd maar vol te stouwenquote:Op zondag 16 april 2017 23:31 schreef Remqo het volgende:
Ook een keer met familie bij zo'n proeverij gezeten. Wat vreselijk was dat, alleen maar kleine porties waar je geen holle kies mee kun vullen.
Ik vind dat wel lekker op zijn tijd.quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
Ik ga daar weleens naartoe zonder dat ik me daarvoor schaam.quote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel mooi hoe iedereen nu zichzelf aan het verantwoorden is dat ze naar die vreetschuren gaan
Misschien een beetje goed danquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoef je niet vanuit te gaan dus dan zit het wel goed als ik betaal toch?
Ja, was ook echt leukquote:
Ik moest wel een beetje huilen toen een blokje vlees zo groot als een dobbelsteen op mn schoteltje lag.quote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft je toch niet altijd maar vol te stouwen
Ok kakhielquote:Op zondag 16 april 2017 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, maak sowieso liever niets zelf haha ben helemaal niet lui verder.
Dat is een familiegeheim.quote:Op zondag 16 april 2017 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke saus is het lekkerste bij het wokken?
Zoetzuur all the wayquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet alleen nooit welke saus ik moet nemen. Bang dat het vies is.
Zullen we samen eens? :$quote:
ah ja, dat is weer het andere uiterstequote:Op zondag 16 april 2017 23:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje huilen toen een blokje vlees zo groot als een dobbelsteen op mn schoteltje lag.
Ja maar dat is dus veel beter. Als je gaat, ga dan ook met volle overtuiging. Niet hier dan alsnog verantwoorden waarom je daar naartoe gaatquote:Op zondag 16 april 2017 23:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga daar weleens naartoe zonder dat ik me daarvoor schaam.
Altijd die saus kiezen met de meeste pepers erbijquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet alleen nooit welke saus ik moet nemen. Bang dat het vies is.
dat klinkt nog best wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |