quote:Op zondag 16 april 2017 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar bed, die was al om 3 uur wakker vandaag.
Zosk heeft geen van beide hoe kan je dat verklaren?quote:
Hans moet zn smoel houdenquote:Op zondag 16 april 2017 22:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, Hans gaat hier iets van zeggen
Even inhaken op WCH zijn grapje he dan voelt die man zich ook weer lekker actueel.quote:
goffedommequote:Op zondag 16 april 2017 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat Haags echt een fucking grote lul moet hebben want humor heeft ie niet
Hahandquote:
Dat feestje is helaas even uitgesteld.quote:Op zondag 16 april 2017 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je zong vanmiddag nog iets over niets en Amsterdam?
Zosk heeft stiekem echt een joekel van een penis hoorquote:Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk heeft geen van beide hoe kan je dat verklaren?
Heyquote:
Denk je dat hij daarom ongelukkig is in de liefde, al die vrouwen kunnen zijn stootijzer gewoon niet meer aan.quote:Op zondag 16 april 2017 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk heeft stiekem echt een joekel van een penis hoor
Ja, denk dat dat de oorzaak isquote:Op zondag 16 april 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat hij daarom ongelukkig is in de liefde, al die vrouwen kunnen zijn stootijzer gewoon niet meer aan.
quote:Op zondag 16 april 2017 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar bed, die was al om 3 uur wakker vandaag.
Verslapen?quote:Op zondag 16 april 2017 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom vraag jij je dat elke keer af?
Wil over 13 reasons praten.quote:Op zondag 16 april 2017 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom vraag jij je dat elke keer af?
Ben je ook verliefd op Justinquote:
Zullen we tinderbingo maken?quote:Op zondag 16 april 2017 22:43 schreef Oberkullie het volgende:
Dooie boel hier. Ik ga wel weer op Tinder
Personage.quote:Op zondag 16 april 2017 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol nee, wel mijn favoriete karakter though.
Alle Turken terug naar Marokko.quote:Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen beter gewoon terug gaan naar Turkije. Hebben hier niets te zoeken.
Wat danquote:Op zondag 16 april 2017 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik zei toestraks iets heel liefs over je.
HO. Nee.. dat vind ik geen goed idee.quote:
Jep, goede serie!quote:
Jawel joh, gezellig.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HO. Nee.. dat vind ik geen goed idee.
Ja ja, klik het wel weer aan.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep, goede serie!
Wel een paar plot holes maar daar kan je je makkelijk overheen zetten. Einde is wat onbevredigend.
Maar met 5 te gaan moet je de echte fireworks allemaal nog zien.
Uit historisch onderzoek is gebleken dat Eva Braun maandelijks te kampen had met Übermenstruatiequote:
quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik vind vooral zijn karakter boeiend.
Misschien heb ik een ander referentiekader.quote:
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heb ik een ander referentiekader.
Typische haags grap weer hoorquote:Op zondag 16 april 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uit historisch onderzoek is gebleken dat Eva Braun maandelijks te kampen had met Übermenstruatie
Ja trots als een pauw dat snap je natuurlijk welquote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plaats vriend.
Hele seizoen de lachende derde geweest. Dat is toch bijzonder.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja trots als een pauw dat snap je natuurlijk wel
Gewoon domme fout van je. Geeft niet.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domme verbetering vind ik dat. Karakter in de zin van personage is algemeen gebruikt.
Zolang ajax het maar niet wordtquote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele seizoen de lachende derde geweest. Dat is toch bijzonder.
Ach, ik zie Ajax nog wel derde worden hoor. Zeker als ze volgende week verliezen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plaats vriend.
Als Psv gewoon even wint volgende week niet.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang ajax het maar niet wordt
quote:Op zondag 16 april 2017 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik zie Ajax nog wel derde worden hoor. Zeker als ze volgende week verliezen.
Taal wordt niet geschreven achter een bureautje, maar in de praktijk.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon domme fout van je. Geeft niet.
Zou mooi zijn maar een hele kleiner pleister op de wond die het seizoen 16/17 isquote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Psv gewoon even wint volgende week niet.
Ja laten we 'ik vindt' ook goedkeuren dan want dat zie je in de praktijk ook heel veelquote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Taal wordt niet geschreven achter een bureautje, maar in de praktijk.
Je kan niet ieder seizoen de beste zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar een hele kleiner pleister op de wond die het seizoen 16/17 is
Ik dacht dat ze qua doelsaldo wel redelijk gelijk waren, maar zit wel een goaltje of 10 tussen.quote:
Hebben ze tenminste nog iets gemeen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik zie nu dat de top 3 allemaal 21 tegengoals heeft
Zeg ook ff tegen profquote:Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan niet ieder seizoen de beste zijn.
Dat ook ja.quote:Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze qua doelsaldo wel redelijk gelijk waren, maar zit wel een goaltje of 10 tussen.
Foto met zonnebrilquote:
ajax heeft zelfs minder verloren dan feijenoordquote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik zie nu dat de top 3 allemaal 21 tegengoals heeft
PSV ookquote:Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ajax heeft zelfs minder verloren dan feijenoord
Ik heb twee van deze dingen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Foto met zonnebril
Foto met meerdere mensen
Foto met kind
Foto met huisdier
Tagline van mannen van 30+ die bestaat uit emojiquote:Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Foto met zonnebril
Foto met meerdere mensen
Foto met kind
Foto met huisdier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |