Pas bij winst Vitesse durf ik mijn stoeltje klaar te zetten.quote:Op zondag 16 april 2017 18:25 schreef Marsenal het volgende:
tja, iedere tegenstander is nu een potentiele de graafschapIn Rotterdam durft nog niemand hardop te juichen
Vitesse wordt een eitje. Zij geven echt geen fuck om die wedstrijd.quote:Op zondag 16 april 2017 18:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pas bij winst Vitesse durf ik mijn stoeltje klaar te zetten.
quote:Op zondag 16 april 2017 18:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Vitesse wordt een eitje. Zij geven echt geen fuck om die wedstrijd.
Ik hoop het. Maar betwijfel hetquote:Op zondag 16 april 2017 18:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 april 2017 18:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Denk niet dat dat verschil maakt.quote:Op zondag 16 april 2017 18:52 schreef Montelly het volgende:
Hoop echt op PSV maar die spelen nergens meer om
Henkgodquote:Op zondag 16 april 2017 18:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat gelijkspelletje gisterenavond van psv komt eigenlijk wel heel goed uit...quote:Op zondag 16 april 2017 18:52 schreef Montelly het volgende:
Wensdenken dit.quote:Op zondag 16 april 2017 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat gelijkspelletje gisterenavond van psv komt eigenlijk wel heel goed uit...
Cocu rot op werd er geroepen...
PSV heeft richting supporters echt wat goed te maken, een overwinning is het minste wat ze nog kunnen doen en wat goodwill te krijgen van de supporters dit seizoen.
DUs ik verwacht veel van psv volgende week....
Als PSV gewoon denkt:quote:Op zondag 16 april 2017 18:52 schreef Montelly het volgende:
mee eensquote:Op zondag 16 april 2017 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als PSV gewoon denkt:
Wij niks, dan jullie ook niks.
Ik ook.quote:Op zondag 16 april 2017 19:00 schreef Typisch het volgende:
Acht de kans dat wij gewoon winnen in Arnhem groter dan dat Ajax bij PSV punten gaat laten liggen.
Sta je nog steeds op W2?quote:Op zondag 16 april 2017 18:25 schreef Dekatria het volgende:
En weer terug. Spanning in het stadion was inderdaad voelbaar. Mooie goals en mooie eerste ervaring voor de spruit
Die aannamequote:Op zondag 16 april 2017 19:11 schreef Caland het volgende:
Zo dan. Wat een kool van Elia
Op de tribune leek ie eigenlijk simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |