Niks aan de handquote:
Whiplash for lifequote:
Jij volgt toch ook het wereldkampioenschap F1 op de voet?quote:Op zondag 16 april 2017 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Nooit begrepen wat er zo leuk is aan complete competities op de voet volgen, maar goed
Leek mij een grap.quote:Op zondag 16 april 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij volgt toch ook het wereldkampioenschap F1 op de voet?
Da's niet anders?
We moeten ook alles uitleggen hèquote:Op zondag 16 april 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij volgt toch ook het wereldkampioenschap F1 op de voet?
Da's niet anders?
quote:Op zondag 16 april 2017 16:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker vragen wat Troll van Max vindt
Olav is geen Plooijquote:Op zondag 16 april 2017 16:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker vragen wat Troll van Max vindt
Neem een biertje en haal rustig ademquote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef flipsen het volgende:
GODGLOEIENDEGODVERDEGODVER![]()
![]()
Wéér problemen met Fox Sports hier, toevallig altijd nét op zondag. Ga morgen eens flink stennis schoppen bij de kabelboer hier, tering... Humeur om op te schieten! PM staat open voor goede streams, zit nu weer naar brakke sky te kijken, wat HD zou moeten zijn maar meestal niet boven de 144p uitkomt en dat ligt toch echt niet aan mijn internetverbinding. En Ziggo werkt niet meer via een VPN (zit dus niet in NL)![]()
Wat een KUTweekend, zal je ook nog zien dat Verstappen uitvalt, net als beide ToroRossos zodat ik ook kut scoor in de manager. Grrrrr...
Doe is even niet...quote:Op zondag 16 april 2017 16:16 schreef Nattekat het volgende:
969dbafa76bbd0ca37d73629f392c83fcf9cc295
Oh ok. Nee dan is het goed.quote:Op zondag 16 april 2017 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Williams heeft hem vanwege zijn talent gekozen
Je hebt een PMquote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef flipsen het volgende:
GODGLOEIENDEGODVERDEGODVER![]()
![]()
Wéér problemen met Fox Sports hier, toevallig altijd nét op zondag. Ga morgen eens flink stennis schoppen bij de kabelboer hier, tering... Humeur om op te schieten! PM staat open voor goede streams, zit nu weer naar brakke sky te kijken, wat HD zou moeten zijn maar meestal niet boven de 144p uitkomt en dat ligt toch echt niet aan mijn internetverbinding. En Ziggo werkt niet meer via een VPN (zit dus niet in NL)![]()
Wat een KUTweekend, zal je ook nog zien dat Verstappen uitvalt, net als beide ToroRossos zodat ik ook kut scoor in de manager. Grrrrr...
Wat is doe even niet?quote:
Ga eens fietsen jijquote:Op zondag 16 april 2017 16:19 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat een genot, F1 kijken en ondertussen stromen de BTC binnen![]()
quote:Op zondag 16 april 2017 16:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou Hamilton weer ál zijn fans bedanken 🤓
Ach, zolang de F1 maar hun centjes krijgt. Boeit het ze echt geen ruk hoeveel kamelen er daar aanwezig zijn.quote:
De echte liefhebber volgt na de Indy500 ook nog de Coca Cola 600quote:
Indy > NASCARquote:Op zondag 16 april 2017 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De echte liefhebber volgt na de Indy500 ook nog de Coca Cola 600
Ik vind wielrennen alleen leuk als er valpartijen zijnquote:Op zondag 16 april 2017 16:29 schreef Mascleta het volgende:
De finish van de Amstel Gold race gaat nog mooi voor 17:00u vallen. Prima zondagje voor de TV zo!
Dit!quote:Op zondag 16 april 2017 16:29 schreef Mascleta het volgende:
De finish van de Amstel Gold race gaat nog mooi voor 17:00u vallen. Prima zondagje voor de TV zo!
DTMquote:
Nascar vind ik geen zak aanquote:Op zondag 16 april 2017 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De echte liefhebber volgt na de Indy500 ook nog de Coca Cola 600
Dat vinden ook genoeg mensen met Formule 1. "Het is jammer dat ze zo weinig crashen!"quote:Op zondag 16 april 2017 16:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind wielrennen alleen leuk als er valpartijen zijn
Ach een leuke crash kan nooit kwaad.quote:Op zondag 16 april 2017 16:31 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat vinden ook genoeg mensen met Formule 1. "Het is jammer dat ze zo weinig crashen!"
Bij voorkeur twee Mercedessen.quote:Op zondag 16 april 2017 16:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach een leuke crash kan nooit kwaad.
Prima aanvangstijden dit idd.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
Alle lege plekken zijn niet in de verkoop gegaanquote:Op zondag 16 april 2017 16:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
98% uitverkocht
Ja net als dat de Arena elke keer "vol" zit ondanks alle lege plekken
Nou ja, dit dus.quote:
Kamelen en dromedarissen 👍quote:Op zondag 16 april 2017 16:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
98% uitverkocht
Ja net als dat de Arena elke keer "vol" zit ondanks alle lege plekken
Pruts DJ.quote:
Domme onzin jaquote:Op zondag 16 april 2017 16:39 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Sky is prima hoor, maar de pro HAM tendens druipt er weer vanaf. Dat blijft toch jammer. Al zijn foutjes worden altijd op een kromme manier recht gepraat. Als de straight wat langer was geweest had ie pole gehad..... ja maar dat was ie dus niet dus heeft ie m niet.
Hmmm net Ziggo...quote:Op zondag 16 april 2017 16:39 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Sky is prima hoor, maar de pro HAM tendens druipt er weer vanaf. Dat blijft toch jammer. Al zijn foutjes worden altijd op een kromme manier recht gepraat. Als de straight wat langer was geweest had ie pole gehad..... ja maar dat was ie dus niet dus heeft ie m niet.
Is net zo goed wat chauvinistisch inderdaad. Met name Palmer krijgt nogal veel aandacht.quote:Op zondag 16 april 2017 16:39 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Ziggo valt me dit weekend heel erg mee. Gisteren zei kamphues haast niks over Max... Waarschijnlijk heeft ie dit forum gelezenquote:
Van mij kan die zeggen wat die wil, ik kijk toch sky.quote:Op zondag 16 april 2017 16:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ziggo valt me dit weekend heel erg mee. Gisteren zei kamphues haast niks over Max... Waarschijnlijk heeft ie dit forum gelezen
ik ook niet maar heb telfort dus moet wel streams kijkenquote:Op zondag 16 april 2017 16:42 schreef potjecreme het volgende:
Kijk nu C4 maar race gewoon bij voormalig upc. Heb niks tegen Mol.
Ja. Gewoon al stuk voor de start.quote:
Ja nu alquote:Op zondag 16 april 2017 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is er weer een McLarentje kaputska?
Uiteraard.quote:Op zondag 16 april 2017 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is er weer een McLarentje kaputska?
Kan McLaren die niet lenen?quote:Op zondag 16 april 2017 16:44 schreef pmponer het volgende:
Ik rij 2 honda's die zijn wel betrouwbaar(st1100)
Alonso moet ook maar ns naar een andere equipequote:
De Indycar Honda's zijn ook betrouwbaar.quote:Op zondag 16 april 2017 16:44 schreef pmponer het volgende:
Ik rij 2 honda's die zijn wel betrouwbaar(st1100)
Indy500 ofzo.quote:Op zondag 16 april 2017 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alonso moet ook maar ns naar een andere equipe
Eerste update van Honda komt volgende race toch al?quote:Op zondag 16 april 2017 16:48 schreef Klummie het volgende:
Als dat in Monaco ook het geval is wordt het een matige comeback voor Button.
BMW heeft geen V6 motorenquote:Op zondag 16 april 2017 16:50 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Met die 6 cilynders heb ik dta nooit gesnapt, dat is DE forte van BMW motors.
Honda is al 3 jaar aan het updaten, krijg nu niet het idee dat het helpt.quote:Op zondag 16 april 2017 16:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Eerste update van Honda komt volgende race toch al?
Kan je niet vergelijken, helemaal als ze 2.5jaar aan een concept hebben gewerkt/weggegooid wat niet de gewenste resultaten gaf. Kijk naar renault, die hebben ook constant problemen gehad.quote:Op zondag 16 april 2017 16:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Honda is al 3 jaar aan het updaten, krijg nu niet het idee dat het helpt.
Ja natuurlijk maar nu is het nog steeds drama.quote:Op zondag 16 april 2017 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je niet vergelijken, helemaal als ze 2.5jaar aan een concept hebben gewerkt/weggegooid wat niet de gewenste resultaten gaf.
Hoe bedoel je gehad? Die motor doet ook nog steeds niet echt mee.quote:Op zondag 16 april 2017 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je niet vergelijken, helemaal als ze 2.5jaar aan een concept hebben gewerkt/weggegooid wat niet de gewenste resultaten gaf. Kijk naar renault, die hebben ook constant problemen gehad.
Tis een compleet nieuw concept, ze kwamen er alleen te laat achter dat die niet betrouwbaar wasquote:Op zondag 16 april 2017 16:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gehad? Die motor doet ook nog steeds niet echt mee.
Dat zal nog wel even zo blijven, pas over 1.5jaar dan zal het in orde en op niveau zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 16:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar nu is het nog steeds drama.
Nee maar stuk gaan ze wel minder snel dan 2jaar terug.quote:Op zondag 16 april 2017 16:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gehad? Die motor doet ook nog steeds niet echt mee.
Een kennerquote:
Ditquote:Op zondag 16 april 2017 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is rintje ritsma oud gewordenherkende hem niet eens.
ALs hij hoort dat ie in die wagen moet rijden, gaat ie zelf terug naar somalie.quote:Op zondag 16 april 2017 16:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze jongen zou zo ruilen met arme Stoffel.
[ afbeelding ]
Whatsapp zuigt, telegram veel beter om op je desktop ook te gebruiken, wel fijn voor bijv F1 chats. Het nieuwe IRCquote:
bernie zet de sprinklers aanquote:
Fijn dat je er bent pop.quote:Op zondag 16 april 2017 17:00 schreef raptorix het volgende:
Bijna verslapen, werd 8 minuten terug uit me zelf wakker
Lekker ritme.quote:Op zondag 16 april 2017 17:00 schreef raptorix het volgende:
Bijna verslapen, werd 8 minuten terug uit me zelf wakker
Omdat Turkijequote:
Dat is juist de redenquote:Op zondag 16 april 2017 17:02 schreef franklop het volgende:
Jammer dat ze dat over turkije pas roepen als stembussen dicht zijn
Nederland heeft ruzie met Turkije, daaromquote:
Kenner.quote:Op zondag 16 april 2017 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel gaat Lewis pakken in bocht 1
dat is nu zandbakquote:
quote:
24quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nooit meer GP Turkije
Daar missen we niks aan
trieste mensenquote:Op zondag 16 april 2017 17:01 schreef wdn het volgende:
Yes! Nooit meer een GP in TurkijeDat zal ze leren
hey vriendquote:Op zondag 16 april 2017 17:07 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
[..]
trieste mensen
het is de mooiste baan van f1
Hebben ze zelf verklootquote:Op zondag 16 april 2017 17:07 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
[..]
trieste mensen
quote:Op zondag 16 april 2017 17:06 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan bijna 1 rondje mijn adem inhouden geloof ik... pffeww
1. nee niks triest aanquote:Op zondag 16 april 2017 17:07 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
[..]
trieste mensen
Dit.quote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef raptorix het volgende:
Ach, als Istanboel straks zegt: we betalen 200 miljoen meer, dan zijn ze zo weer welkom, want F1 is geld, en geen principes.
VInd je dat storend?quote:
Liberty is geen Ecclestone.quote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef raptorix het volgende:
Ach, als Istanboel straks zegt: we betalen 200 miljoen meer, dan zijn ze zo weer welkom, want F1 is geld, en geen principes.
fixedquote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Die auto van die Belg kan er echt geen reet van he?
Max ligt 4e voor zijn teamgenoot, doet ie best primaquote:
Liberty Global geeft iets minder om geld dan Berniequote:Op zondag 16 april 2017 17:08 schreef raptorix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eigen schuld iddquote:
Ja want zijn kerstman.quote:Op zondag 16 april 2017 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liberty Global geeft iets minder om geld dan Bernie
Het is de waarheidquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun het beiden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of ik nu moet juichen of huilen
![]()
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 16 april 2017 17:12 schreef Odaiba het volgende:
Kent iemand een site met live statistieken over de race, behalve dan die van formule 1 zelf?
irritant idd, Ik wil gewoon de onderbalkquote:Op zondag 16 april 2017 17:14 schreef raptorix het volgende:
Waarom blijft die stand continue in beeld
moet je op de tribune gaan zittenquote:Op zondag 16 april 2017 17:14 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat is die balk links irritant, gooi dat ding gewoon onderin.
Alsof jij die ooit hebt gezien.quote:Op zondag 16 april 2017 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
irritant idd, Ik wil gewoon de onderbalk
Nee joh, ze willen hun ware snelheid nog niet laten zien.quote:Op zondag 16 april 2017 17:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mogelijk komt omdat ze trager zijn.
Zul je net zien dat je tegen zo een paal met die stand zit te kijken zoals ze die in de Indy hebben.quote:Op zondag 16 april 2017 17:15 schreef niggeplease het volgende:
[..]
moet je op de tribune gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |