Sowieso weinig kennis van zaken/bedrijven in de regio. Holthausen is een behoorlijk grote gasboerquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
Foutje is snel gemaakt als je geen nederlands kunt lezen.
oost west, thuis smaakt de koffie het bestquote:Op woensdag 19 april 2017 11:15 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, eindelijk weer fatsoenlijke![]()
ech wel.. In de toekan zijn ze volgens mij sowiewo gestopt met de cuppies, nu alleen nog oplosbagger, en dat verrek ik echt.. Wdb kunnen ze echt een puntje zuigen aan Bastion.. Daar heb je alleen niks als je basic-basic zit..quote:Op woensdag 19 april 2017 11:25 schreef lipje het volgende:
[..]
oost west, thuis smaakt de koffie het best
Oh, jij bent geen 37-jarige Veendammerquote:
Scheelt 12 jaar en zo'n 40kmquote:Op woensdag 19 april 2017 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, jij bent geen 37-jarige Veendammer
Ja dat geloof ik graag, ze weten nog steeds niet wat het is.quote:Op woensdag 19 april 2017 18:36 schreef Paladijn het volgende:
Het was hier al zo stil
Collega woont er op 30m afstand, die zat rechtop in bed vanochtend
goeie breakquote:
Rook ook geen joints en heb geen psychische storingquote:Op woensdag 19 april 2017 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, jij bent geen 37-jarige Veendammer
over dat laatste is niet iedereen het eensquote:Op woensdag 19 april 2017 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rook ook geen joints en heb geen psychische storing
sommige dingen in het leven kun je zelf beinvloeden.quote:Op woensdag 19 april 2017 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rook ook geen joints en heb geen psychische storing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |