Thanks, veel plezier.quote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op paasbezoek, iedereen nog een fijne dag
peace, bedankt voor de muziek
have funquote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op paasbezoek, iedereen nog een fijne dag
peace, bedankt voor de muziek
quote:Op zondag 16 april 2017 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
dit was vroeger een lievelingsliedje van mij omdat de titel mijn naam is.
echt?quote:Op zondag 16 april 2017 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
dit was vroeger een lievelingsliedje van mij omdat de titel mijn naam is.
Ja, dat is het ook.quote:Op zondag 16 april 2017 14:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is nog steeds wel een leuk liedje.
Ja dat. Het weer kon wel wat fraaier, maar de muziek was weer tof.quote:Op zondag 16 april 2017 14:59 schreef livelink het volgende:
Bedankt voor het draaien op deze 1e Paasdag![]()
Een goed tegenwicht voor het triestige weer.
ja op deze dag moest ik wel wat doen met de opstanding..quote:
Lol!quote:Op zondag 16 april 2017 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja op deze dag moest ik wel wat doen met de opstanding..
En dat terwijl ik toch regelmatig onbekendere artiesten laat horen. Maar daarbij begin ik meestal wel met de wat meer radio vriendelijke tracks.quote:Op zondag 16 april 2017 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol!Je draaide weer prettig in het gehoor liggende tracks.
Je weet inderdaad iedere keer bekende en wat onbekender werk te draaien, maar dat zijn dan wel meteen de leukere nummers. Heb je op 1 x naquote:Op zondag 16 april 2017 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat terwijl ik toch regelmatig onbekendere artiesten laat horen. Maar daarbij begin ik meestal wel met de wat meer radio vriendelijke tracks.
quote:Op zondag 16 april 2017 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet inderdaad iedere keer bekende en wat onbekender werk te draaien, maar dat zijn dan wel meteen de leukere nummers. Heb je op 1 x naalleen maar goed horen draaien, maar toen had je dan ook een kut bui.
quote:Op zondag 16 april 2017 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]toen was het meer gitaren toch? niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |