Leg eens uitquote:
Laat maar. Je hebt geen benul.quote:Op zondag 16 april 2017 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Net als z'n pa man, omhooggevallen kampers
Kom net bij je moeder vandaan.quote:
Je bent nooit te vroeg om haar tweetalig te maken, gewoon die Engelse versie kijken dus.quote:Op zondag 16 april 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat alle kinderseries op netflix ineens bijna allemaal Engelstalig zijn geworden? Dit was namelijk niet zo. Heb ik een instelling verkeerd gezet of iets dergelijks?
Voor mij en mijn vriendin is het geen probleem maar mijn dochter begrijpt er natuurlijk geen reet van zo.
Ja, lol. Maar enig idee hoe dat ineens zo is?quote:Op zondag 16 april 2017 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent nooit te vroeg om haar tweetalig te maken, gewoon die Engelse versie kijken dus.
Nee, geen flauw idee.quote:Op zondag 16 april 2017 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, lol. Maar enig idee hoe dat ineens zo is?
Het gaat er wel steeds meer op lijken.quote:
We hebben even aan het doelsaldo gewerkt.quote:
Te laat. En PSV gaat zich revancheren komende week.quote:Op zondag 16 april 2017 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben even aan het doelsaldo gewerkt.
Heb je niks meer aan nu.quote:Op zondag 16 april 2017 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben even aan het doelsaldo gewerkt.
Vitesse ook.quote:Op zondag 16 april 2017 19:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Te laat. En PSV gaat zich revancheren komende week.
quote:Op zondag 16 april 2017 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat er wel steeds meer op lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |