Hoiquote:Op zondag 16 april 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat GAE ook ineens gaat winnen vandaag.
Gefeliciteerdquote:
Toen speelde we best ok. Gelukkig deze 2e helft ook.quote:Op zondag 16 april 2017 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat die al gespeeld werd tegen Ado laatst.
gefeliquote:Op zondag 16 april 2017 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen speelde we best ok. Gelukkig deze 2e helft ook.
Sooooooo wat een luxe.quote:Op zondag 16 april 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is zelfs een speciaal topic voor je.
Je staat vanaf nu altijd op mijn (fb) kalender.quote:Op zondag 16 april 2017 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je gek. Al is het niet goed voor mijn ego als het geen tweede topic haalt.
VBL / Feliciteer hier Littlerabbit nogmaals!quote:Op zondag 16 april 2017 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je gek. Al is het niet goed voor mijn ego als het geen tweede topic haalt.
Een echte vriendquote:Op zondag 16 april 2017 16:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
VBL / Feliciteer hier Littlerabbit nogmaals!
Opgelost..
Ik denk dat 'ie straks een persbericht uitstuurt waarin 'ie het uitvinden van het chocolade paasei claimt.. Z'n vader had de hamburger al verzonnen..quote:Op zondag 16 april 2017 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
De verjaardag van Littlerabbit en Pasen op dezelfde dag, dat is wel heel bijzonder. Het zou me niet verbazen als de grote leider Kim dit moment aangrijpt voor een kernproef.
Echt een baas was dat.quote:Op zondag 16 april 2017 16:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie straks een persbericht uitstuurt waarin 'ie het uitvinden van het chocolade paasei claimt.. Z'n vader had de hamburger al verzonnen..
The first time he picked up a golf club, in 1994, Kim reportedly shot a 38-under par round on North Korea's only golf course, including 11 holes-in-one. He then decided to retire from the sport for ever..quote:Op zondag 16 april 2017 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt een baas was dat.
http://www.telegraph.co.u(...)ng-Achievements.html
Logisch toch dat zo'n man door het hele land wordt aanbeden.quote:Op zondag 16 april 2017 17:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
The first time he picked up a golf club, in 1994, Kim reportedly shot a 38-under par round on North Korea's only golf course, including 11 holes-in-one. He then decided to retire from the sport for ever....
Varken.quote:Op zondag 16 april 2017 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |