abonnement Unibet Coolblue
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 april 2017 @ 09:37:37 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170514987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:19 schreef Hilmo het volgende:
Zomerspul voor jongens in 74 te koop:ijn zomerjasje van C&A, tshirt van Cars, ander shirt, en shirt met koekiemonster ergens gratis bij (vlekje). Witte korte broek en een taupe driekwart broek die opgerold kan worden. Super handig. Hele pakket ¤ 10 (incl verzenden Kiala).

Maat 80
jongens ook zomerspul: twee mouwloze rompers en drie korte mouw shirts (zgan).

Maat 86 veel kleren: next pyjama, Lidl fleecevest, pyjamabroeken, stevige oranje katoenen broek (valt breed), longsleeves, mooie linnen witte broek, joggingpak.

Maat 92 (wordt nog geregeld aangevuld) o.a. nu een leuk shirt met motors, nijntje vest, heerlijk joggingbroek van h&m

[ afbeelding ]
Verzenden kan met brievenbus, kiala, postnl, dhl. Voorkeur heeft wel zoveel mogelijk afnemen, wil graag opruimen.
wat wil je voor dat nijntje vest hebben?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170515028
Ik heb een achterwaartse autostoel staan, de axkid minikid. http://shop.carseat.se/car-seats/axkid-minikid.html
Die heeft 2 standen voor de hoofdsteun, vast voor kleintjes en flexibel voor grotere kinderen. Die laatste stand loopt niet zo soepel. Voor mij werkt het prima met af en toe een wiebeltje als ie vasthaakt, maar Mrs V en een vriendin krijgen m niet altijd goed in beweging. Daarom wil ik hem niet voor de hoofdprijs verkopen.
Maar hij was ook bepaald niet gratis, dus weggeven vind ik ook zowat.
Iemand voor 25 euro oid interesse in een zwarte autostoel waar je kind met ong 1 meter uitgroeit? Je krijgt er dan ook de stoelbeschermer (voor rugleuning, tegen vieze kinderschoenen) en spiegel bij.

Uiteraard geen botsingen etc mee gehad.
Alleen voor ophalen in provincie Utrecht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170521261
Hier staat een mooie bopita box op wieltjes die weg mag. Eventueel met verhogers, twee boxkleden, een ouderwets box-speelraam (of hoe heet dat) en zelfs met babyspeelgoed mocht dat gewenst zijn.

Iemand? In 040 op te halen. Liefst zonder hem uit elkaar te halen. is een teringwerk met al die losse spijlen.

Ik heb ook nog steeds een voedingskussen. Voor één baby gebruikt.
pi_170526458
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:37 schreef DJMO het volgende:

[..]

wat wil je voor dat nijntje vest hebben?
De prijzen staan onder de foto's maar dat is misschien niet te zien op mobiel. Dit is een 86/92 vest en ik vraag er ¤ 5 voor excl verzenden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 april 2017 @ 19:32:32 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170526619
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:26 schreef Hilmo het volgende:

[..]

De prijzen staan onder de foto's maar dat is misschien niet te zien op mobiel. Dit is een 86/92 vest en ik vraag er ¤ 5 voor excl verzenden.
Had het idd niet gezien. dacht / hoopte dat het een volle 92 was, ben bang dat dit te klein gaat zijn -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170526687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

Had het idd niet gezien. dacht / hoopte dat het een volle 92 was, ben bang dat dit te klein gaat zijn -O-
Moeilijk in te schatten natuurlijk maar R zit nu in 98 grotendeels en kon deze met 92 zonder problemen aan. Hij zou het in theorie nu zelfs nog passen (alleen wat kort zou het nu vallen, maar dat komt tevens omdat hij flink stevig is)
pi_170526797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:34 schreef McLaura het volgende:

[..]

Sorry, iemand was je voor via FB!
Oh jammer! PM vanochtend was er een beetje bij ingeschoten :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 april 2017 @ 19:40:08 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170526839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:34 schreef Hilmo het volgende:

[..]

Moeilijk in te schatten natuurlijk maar R zit nu in 98 grotendeels en kon deze met 92 zonder problemen aan. Hij zou het in theorie nu zelfs nog passen (alleen wat kort zou het nu vallen, maar dat komt tevens omdat hij flink stevig is)
Michael heeft een hele rare maatvoering :P sommige dingen 92 past hij nog wel, maar van andere dingen moet hij al 98/104 aan :') dus een 86/92 durf ik dan echt niet meer aan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170527207
Ik heb nog een roze bibetta slabber met mouwen. Nieuw in de verpakking iemand interesse?
pi_170528934

Houten poppenhuis. Staat geen maat op maar maat van de doos is 47x40
pi_170529280
Vanmorgen best leuk verkocht vanaf een kleedje :D Ik ga graag nog even door!

Hier kun je alles vinden:
https://www.facebook.com/groups/567974843350414/

Dit keer met lokfoto's ;)


Emeibaby Full Sasim incl orginele suckpads. Heerlijke drager als ze inimini zijn!


maat 68/74


Setje van Next 9-12mnd (Maat 68/74 ongeveer gok ik)


Fijne zachte broekjes maat 68


Rompers maat 62/68 en een paar h&m's 74 die vallen als 68


Slaapzakjes maat 60

En in de map ook zwangerschapskleding, speelgoed, houten babygym, jongenskleding maat 50, 56, 62 en 68 en nog een klein beetje meisjeskleding maat 50-128 :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 27 april 2017 @ 21:13:31 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_170529479
Ik wil wel twee van die slaapzakken denk ik. Zijn ze allemaal zomer?
disclaimer
pi_170529765
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil wel twee van die slaapzakken denk ik. Zijn ze allemaal zomer?
Ja alleen linksonder is warmer :)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_170533685
Ik heb een pakket meisjeskleding maat 50 tot 68 in de aanbieding tegen verzendkosten of gratis af te halen.

Heb een mega-pakket overgenomen maar icm kleding die ik van m'n schoonzusje krijg en zelf al heb wordt het wat teveel, dus alles wat niet mijn smaak is mag een nieuw huis zoeken. Dat zijn vooral dingen met teksten erop (mama's liefste, little sweetheart) en heel meisjesachtig (roze met tierlantijntjes, veel bloemetjes of glitters etc). Moet nog een groot deel uitzoeken, maar vooralsnog is het al een plastic tas vol aan rompers en shirtjes. Alles is 2e hands maar ziet er nog prima uit en het is vooral van de categorie Hema en prenatal.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170537624
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb een pakket meisjeskleding maat 50 tot 68 in de aanbieding tegen verzendkosten of gratis af te halen.

Heb een mega-pakket overgenomen maar icm kleding die ik van m'n schoonzusje krijg en zelf al heb wordt het wat teveel, dus alles wat niet mijn smaak is mag een nieuw huis zoeken. Dat zijn vooral dingen met teksten erop (mama's liefste, little sweetheart) en heel meisjesachtig (roze met tierlantijntjes, veel bloemetjes of glitters etc). Moet nog een groot deel uitzoeken, maar vooralsnog is het al een plastic tas vol aan rompers en shirtjes. Alles is 2e hands maar ziet er nog prima uit en het is vooral van de categorie Hema en prenatal.
Mocht je het hier niet kwijt raken, Facebook heeft ook een tweeling weggeefhoek pagina, zitten aardig wat dames die het wel kunnen gebruiken denk ik. :)
pi_170538105
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:53 schreef Madivi het volgende:

[..]

Mocht je het hier niet kwijt raken, Facebook heeft ook een tweeling weggeefhoek pagina, zitten aardig wat dames die het wel kunnen gebruiken denk ik. :)
Het is geen specifiek tweelingpakket, dus zit vrij weinig aan dubbele/matchende dingen in. Maar ik ga eerst komend weekend wat foto's maken om een indruk te kunnen geven wat erin zit.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:01:26 #92
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170538509
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:36 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Het is geen specifiek tweelingpakket, dus zit vrij weinig aan dubbele/matchende dingen in. Maar ik ga eerst komend weekend wat foto's maken om een indruk te kunnen geven wat erin zit.
Er zitten ook moeders van jongens/meisjes tweelingen bij en moeders die het niet zo veel uit maakt. Ik heb al een aantal ouders blij kunnen maken met kleertjes en ik kleed ze niet gelijk en vaak ook niet matchend.
Maar als je het zo kwijt kan is het ook prima natuurlijk!
pi_170541586
Ik heb nog Groep 1 stoeltje staan. Heeft bij opa en oma in de auto gestaan. Is wel een lichter stoeltje dus ideaal voor het vliegtuig.
Ophalen omg 040. Een reep chocolade oid is goed genoeg.
pi_170542078
Heeft er iemand toevallig Playmobil waar ze van af wil, omgeving 010?
Ik eeh.. mijn dochter vindt dat erg mooi. :P
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:01:07 #95
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170542481
Long shot natuurlijk, maar heeft er iemand Lego (bij voorkeur City of Juniors) in de aanbieding? Auto's, vliegtuigen, graafmachines, politie, brandweer etc doet t hier allemaal goed. Losse blokjes ook welkom!

J is duidelijk toe aan iets moeilijkers dan Duplo, maar wachten op zijn verjaardag (in januari ;)) om een mooie grote nieuwe set aan te schaffen duurt nog zo lang.

[ Bericht 2% gewijzigd door mousemicky op 28-04-2017 14:06:55 ]
pi_170542611
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:01 schreef mousemicky het volgende:
Long shot natuurlijk, maar heeft er iemand Lego (bij voorkeur City of Juniors) in de aanbieding? Auto's, vliegtuigen, graafmachines, politie, brandweer etc doet t hier allemaal goed. Losse blokjes ook welkom!

J is duidelijk toe aan iets moeilijkers dan Duplo, maar wachten op zijn verjaardag (in januari ;)) om een mooie grote nieuwe set aan te schaffen duurt nog zo lang.
ik niet want vriend maakt me af maar meen me te herinneren dat je omgeving 013 woont? daar bood gister op fb iemand 4 kilo lego aan. ik kan dan wel fotos maken van de bouwtekeningen van brandweerautos enzo :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:11:28 #97
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170542647
Woon inderdaad in 013. Zal de FB pagina's weer eens afgaan inderdaad, had ik even niet aan gedacht. Ze waren even op inactief gezet hier, werd moe van alle rotzooi die voorbij kwam ;)
pi_170542686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:11 schreef mousemicky het volgende:
Woon inderdaad in 013. Zal de FB pagina's weer eens afgaan inderdaad, had ik even niet aan gedacht. Ze waren even op inactief gezet hier, werd moe van alle rotzooi die voorbij kwam ;)
heef maar een gil als je wat stenen enzo hebt dan zorg ik dat je kopieen van de boekjes krijgt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_170542800
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:01 schreef mousemicky het volgende:
Long shot natuurlijk, maar heeft er iemand Lego (bij voorkeur City of Juniors) in de aanbieding? Auto's, vliegtuigen, graafmachines, politie, brandweer etc doet t hier allemaal goed. Losse blokjes ook welkom!

J is duidelijk toe aan iets moeilijkers dan Duplo, maar wachten op zijn verjaardag (in januari ;)) om een mooie grote nieuwe set aan te schaffen duurt nog zo lang.

hier heb ik diverse zakjes van.
Omg. 040
Wellicht nog te lastig.
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:30:09 #100
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170542940
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
hier heb ik diverse zakjes van.
Omg. 040
Wellicht nog te lastig.
Die heb ik ook nog een paar liggen (shell actie van een paar jaar terug?), maar da's nog wat lastog denk ik ja. Wellicht komend jaar als schoenkadootje :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')