abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2017 @ 21:10:18 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170294078
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:05 schreef JohnShooter het volgende:

Blaaskramp en niet kunnen pissen waardoor ik ongeveer 15 keer per dag naar de plee ga voor ongeveer 10 druppels vind ik wel best wel genant.
Ik denk dat je de eerste noch de laatste daar zult zijn met dit soort afkickverschijnselen dan wel naweeën.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170294168
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 20:32 schreef Copycat het volgende:
Ik wens je enorm veel sterkte bij deze enorme rollercoaster die je doormaakt. En die nog wel even aan zal houden. Ik kan me enkel een voorstelling maken van hoe keihard dat is, en die valt waarschijnlijk nog in het niet bij jouw realiteit. Maar houd het grotere doel in gedachten. Je bent op de goede weg.
:*
Ik wil hier gewoon zo graag vanaf, maar al die emoties kan ik niet handelen, nooit geleerd hoe dat moet, en ik weet dat dit niet de plaats is om het te zeggen maar als het aan mijn lag knoopte ik mezelf vandaag nog op, maar helaas hebben ze alle zaken waarmee dit kan afgepakt, loop hier zelfs zonder veters in mijn nikes,maar eigenlijk ben ik al een tijdje klaar met dit leven. Ik kan helaas niet ontsnappen want ik heb Senna en Kim, ze rekenen op me dus ik zal toch nog even door moeten.
Copycat, heb je ook een verslaving of zo? Ik lees je vaker en ik vind dat je goede ware dingen zegt. Ik wil trouwens niet nieuwsgierig zijn of dit topic kapen ofzo zoals iemand hier suggereerde.
  maandag 17 april 2017 @ 21:16:08 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170294308
Nee, maar ik heb er wel aardig wat omgevingservaring mee.

En je bent daar om te leren met je emoties om te gaan. Dat gaat niet van de een op andere dag, maar dat komt voor jou nu allemaal keihard aan de oppervlakte. Dat wordt beter te behappen straks, maar deze pijnlijke fase hoort er bij. Is misschien zelfs wel de belangrijkste fase.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170294331
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:09 schreef Droopie het volgende:

[..]

Je bent in een "ziekenhuis" he, je bent ziek, met alle symptonen en ziektebeelden die je je maar kan bedenken.

Gewoon aangeven, last van mijn blaas en ik moet weer zeiken.
Opgelost :P
Ik had het thuis al, nu ongeveer 6 maanden, maar die samentrekkingen zijn bijna niet te verdragen, thuis kan mijn meisje me helpen om te pissen maar hier moet ik het zelf doen.
Waren jouw nieren stuk door teveel drinken of door iets anders?
pi_170294464
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 21:16 schreef Copycat het volgende:
Nee, maar ik heb er wel aardig wat omgevingservaring mee.

En je bent daar om te leren met je emoties om te gaan. Dat gaat niet van de een op andere dag, maar dat komt voor jou nu allemaal keihard aan de oppervlakte. Dat wordt beter te behappen straks, maar deze pijnlijke fase hoort er bij. Is misschien zelfs wel de belangrijkste fase.
Jeuj.. ik voel me erg kwetsbaar op het moment en dat is niet wie ik ben, zwakte tonen is fout, huilen is voor vrouwen, en ik weet dat ik misschien iets teveel over haar praat maar ik mis mijn mokkeltje zo, doet gewoon pijn nu.
  maandag 17 april 2017 @ 21:20:36 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170294504
Niks zo krachtig als je zwakte durven tonen. Dan ben je pas stoer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170294590
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:16 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik had het thuis al, nu ongeveer 6 maanden, maar die samentrekkingen zijn bijna niet te verdragen, thuis kan mijn meisje me helpen om te pissen maar hier moet ik het zelf doen.
Waren jouw nieren stuk door teveel drinken of door iets anders?
Ehh. ze vermoeden te langdurig stress.

Uitgeputte bijnier, die zorgt voor adrenalide afgifte.
Valt de stress weg, raakt die ontregeld.

Mijn lever heeft het allemaal overleefd *O*

En de emoties, dat duurde lang voordat ik die onder controle had en kon handelen.

Dat bleek moeilijker dan het stoppen ansich.
Hell To The Liars
pi_170295454
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ehh. ze vermoeden te langdurig stress.

Uitgeputte bijnier, die zorgt voor adrenalide afgifte.
Valt de stress weg, raakt die ontregeld.

Mijn lever heeft het allemaal overleefd *O*

En de emoties, dat duurde lang voordat ik die onder controle had en kon handelen.

Dat bleek moeilijker dan het stoppen ansich.
Komt het daardoor? Omdat ik kennelijk niks los kan laten zonder vervelende pijn? Kan die kramp er moeilijk bijhebben nu. Schijtziek word ik ervan.
pi_170295652
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:41 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Komt het daardoor? Omdat ik kennelijk niks los kan laten zonder vervelende pijn? Kan die kramp er moeilijk bijhebben nu. Schijtziek word ik ervan.
Dat soort dingen moet je echt aangeven bij de arts/verpleegkundigen!
pi_170295699
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 21:20 schreef Copycat het volgende:
Niks zo krachtig als je zwakte durven tonen. Dan ben je pas stoer.
Jaja, ik geloof het niet.
Wij leren om de vuile was niet buiten te hangen, om je bek te houden, echte mannen huilen niet.
Als mensen me nu zouden zien is mijn reputatie voorgoed verloren.
pi_170295830
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je echt aangeven bij de arts/verpleegkundigen!
Nee, ik vind dit echt erg genant, ik kan leven met pijn maar ik kan geen 1,5 uur op een hard houten stoeltje zitten, dat is toch iets teveel qua pijn.
Ik heb nu op het moment continue kramp, vervelend maar ik ga er waarschijnlijk niet dood van, ik wou dat ze hier was, dat helpt wel.
pi_170295951
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:47 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Jaja, ik geloof het niet.
Wij leren om de vuile was niet buiten te hangen, om je bek te houden, echte mannen huilen niet.
Als mensen me nu zouden zien is mijn reputatie voorgoed verloren.
Een echte man is meer dan een reputatie en niet alleen het jou uitkomt.

Verschillende maskers ophouden gaat je niet verder helpen.

Zorg dat je 1 persoon wordt, wie dat niet accepteert kan de tyfus genieten.

Dan maar geen vrienden van het kamp, gewoon jezelf zijn met de mensen die je liefhebben om wie je echt bent.. Toch?
Hell To The Liars
pi_170296104
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:53 schreef Droopie het volgende:

[..]

Een echte man is meer dan een reputatie en niet alleen het jou uitkomt.

Verschillende maskers ophouden gaat je niet verder helpen.

Zorg dat je 1 persoon wordt, wie dat niet accepteert kan de tyfus genieten.

Dan maar geen vrienden van het kamp, gewoon jezelf zijn met de mensen die je liefhebben om wie je echt bent.. Toch?
Je familie verloochenen mag niet, en ja ik zal straks opnieuw het wiel moeten uitvinden, bijna al mijn maten zuipen, snuiven of blowen, mijn broers ook en dat zijn mijn beste maatjes
pi_170296281
En nu ga ik toch om pijnstillers vragen, de naproxen die ik thuis voorgeschreven kreeg is op en ik verga van de pijn op het moment, morgen weer vroeg dag.
Janken omdat ik zoveel pijn heb is nog altijd beter dan die geestelijke pijn, nu zijn mijn tranen iig gerechtvaardigd en jank ik niet zomaar

[ Bericht 32% gewijzigd door JohnShooter op 17-04-2017 22:06:44 ]
pi_170296579
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:57 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Je familie verloochenen mag niet, en ja ik zal straks opnieuw het wiel moeten uitvinden, bijna al mijn maten zuipen, snuiven of blowen, mijn broers ook en dat zijn mijn beste maatjes
Jij verloochent je familie niet, als zij jou niet accepteren zoals je bent. Als zij jou niet accepteren, dan verloochenen zij jou!
pi_170296953
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij verloochent je familie niet, als zij jou niet accepteren zoals je bent. Als zij jou niet accepteren, dan verloochenen zij jou!
Dit ja, en geloof me.
Als je nuchter wordt, je zal geen schim meer willen zijn van wie je was. De waanzin van het gebruiken zal je doen walgen.
Hell To The Liars
pi_170297453
Ik ga naar bed, ben moe.
Welterusten.
pi_170298024
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:51 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Nee, ik vind dit echt erg genant, ik kan leven met pijn maar ik kan geen 1,5 uur op een hard houten stoeltje zitten, dat is toch iets teveel qua pijn.
Ik heb nu op het moment continue kramp, vervelend maar ik ga er waarschijnlijk niet dood van, ik wou dat ze hier was, dat helpt wel.
Toen ik net in de kliniek zat had ik ook een heel gênant probleem (of eigenlijk twee, maar het tweede kwam voort uit het eerste). Ik kon (zonder coke) namelijk niet meer naar de wc (schijten) en daardoor kreeg ik heel erg last van aambeien. Ik had constant buikpijn doordat mijn darmen helemaal verstopt raakten en ik kon bijna niet meer zitten/staan/lopen door aambeien. Ik schaamde me echt heel erg, waardoor ik het niet durfde te vertellen.. Na een week was de pijn zo erg dat ik het wel moest vertellen, toen kreeg ik medicatie waardoor ik makkelijker naar de wc kon en zalf voor de aambeien en binnen een paar dagen was ik bijna helemaal klachten vrij.. Als ik het direct had verteld dan waren de klachten a. Niet zo erg geworden en b. Was ik veel sneller van de klachten af geweest..

Moraal van dit verhaal: des te sneller je over je schaamte heen stap, des te sneller ben je van je klachten af.

Oh en: je bent niet de enige die last heeft van gênante problemen en verpleegkundigen en artsen vinden dat soort problemen helemaal niet raar of vreemd.. Ze zijn opgeleid om (ook) dat soort problemen te behandelen, het hoort gewoon bij hun werk..
pi_170298063
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij verloochent je familie niet, als zij jou niet accepteren zoals je bent. Als zij jou niet accepteren, dan verloochenen zij jou!
Ben jij een reiziger?
Familie is belangrijk voor mij, mijn broers zijn mijn beste maatjes. Ze verloochenen mij niet. En ook mijn toekomstige vrouw niet ondanks dat ze het wel weten.
pi_170298162
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Toen ik net in de kliniek zat had ik ook een heel gênant probleem (of eigenlijk twee, maar het tweede kwam voort uit het eerste). Ik kon (zonder coke) namelijk niet meer naar de wc (schijten) en daardoor kreeg ik heel erg last van aambeien. Ik had constant buikpijn doordat mijn darmen helemaal verstopt raakten en ik kon bijna niet meer zitten/staan/lopen door aambeien. Ik schaamde me echt heel erg, waardoor ik het niet durfde te vertellen.. Na een week was de pijn zo erg dat ik het wel moest vertellen, toen kreeg ik medicatie waardoor ik makkelijker naar de wc kon en zalf voor de aambeien en binnen een paar dagen was ik bijna helemaal klachten vrij.. Als ik het direct had verteld dan waren de klachten a. Niet zo erg geworden en b. Was ik veel sneller van de klachten af geweest..

Moraal van dit verhaal: des te sneller je over je schaamte heen stap, des te sneller ben je van je klachten af.
Ken de klacht. Ik ben behalve alleen zijn ook heel bang voor naalden, onderzoeken enzovoort Ik haat ziekenhuizen, en dit is niet echt schaamte maar meer ongeloof.
God maakte haar niet beter dus waarom zou ik wel beter worden?
pi_170298518
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:14 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ben jij een reiziger?
Familie is belangrijk voor mij, mijn broers zijn mijn beste maatjes. Ze verloochenen mij niet. En ook mijn toekomstige vrouw niet ondanks dat ze het wel weten.
Nee, maar ik kwam vroeger wel heel veel op alle kampen hier in de buurt (was echt kind aan huis) en ben daardoor wel heel erg bekend met de cultuur en de daarbij behorende normen/waarden/gedragscodes.

Dus ik begrijp jouw gedrag en denkwijze ook echt wel.. Je moet voldoen aan een bepaald beeld..

Maar ik zie ook dat je daar eigenlijk aan onderdoor gaat..

Het constant moeten verbergen van je gevoel, altijd maar stoer moeten zijn.. Geen zwakte mogen tonen..

Dat maakt je kapot..
pi_170298591
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:20 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ken de klacht. Ik ben behalve alleen zijn ook heel bang voor naalden, onderzoeken enzovoort Ik haat ziekenhuizen, en dit is niet echt schaamte maar meer ongeloof.
God maakte haar niet beter dus waarom zou ik wel beter worden?
Ik geloof zelf niet in God, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik er op vertrouwen dat Hij er zijn redenen voor heeft..
pi_170298666
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 20:28 schreef JohnShooter het volgende:
10 minuten gekeken, ik kan het niet.. en nu weer janken, terwijl ik normaal zelden jank.
Dit is gewoon niet eerlijk, ze was pas 30 jaar, nog een heel leven voor ons, dromen voor de toekomst, allemaal weg nu, en ik krijg haar nooit meer terug, nooit meer.
En ik was er niet eens bij toen ze ging, ze is hem gauw gesmeerd terwijl ik boven ons jong in bed aan het leggen was, dat vind ik eigenlijk nog het ergste, dat ze helemaal alleen was. En dit kan ik nu nooit meer goed maken, had haar beloofd dat ik altijd aan haar zij zou staan en nu was ik er niet, God haat mij denk ik.
Anders was ik er wel bij geweest, en daarna moest ik Sen vertellen dat mama niet meer wakker zou worden, haar verdriet vond ik erger als het mijne, kind was zo verdrietig. En wat deed ik, de dag na de begrafenis ging ik weer aan het werk, elke dag 8-9 uur stampen, ik heb haar afgeschoven op mijn ouders, de BSO, en ik wilde ook niet over haar moeder praten, ik heb haar tekort gedaan daarmee. Ik ben een treurig excuus voor een vader, moeder en vader zijn is niet makkelijk, maar ik had me wel meer kunnen inzetten denk ik nu
Hier wil ik wel even een reactie op geven. Ik heb in ziekenhuizen en in een hospice gewerkt. Soms is het zo dat de overledene er juist tussenuit piept als ze alleen zijn. De tijd dat je aan het bed zit kan de overledene het leven moeilijk loslaten door het verdriet van de naasten. Het gebeurd heel erg vaak dat iemand er 24/7 bij is, even naar het toilet gaat en diegene is in die 5 minuten tijd overleden. Je vrouw had het dan nodig dat je haar losliet. Zo kon zij ook loslaten. Zo heb ik het geleerd en zo heb ik het ervarenin de praktijk. Laat dat schuldgevoel aub los of probeer daar los van te komen. Dat je je kind moest gaan vertellen dat haar moeder niet meer leefde is het meest kloterige wat je in je leven ooit zult meemaken. Je weet dat als jij dat bericht brengt haar leven nooit meer onbezorgd en zonder verdriet zult zijn. Ik heb dat met de vader van mij kinderen gehad en nooit vergeet ik die blikken in hun ogen. En die zul jij ook nooit vergeten. Maar om te beginnen eens goed voor jezelf zorgen, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk zal ervoor zorgen dat je er voor je dochter kunt zijn.
pi_170298673
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee, maar ik kwam vroeger wel heel veel op alle kampen hier in de buurt (was echt kind aan huis) en ben daardoor wel heel erg bekend met de cultuur en de daarbij behorende normen/waarden/gedragscodes.

Dus ik begrijp jouw gedrag en denkwijze ook echt wel.. Je moet voldoen aan een bepaald beeld..

Maar ik zie ook dat je daar eigenlijk aan onderdoor gaat..

Het constant moeten verbergen van je gevoel, altijd maar stoer moeten zijn.. Geen zwakte mogen tonen..

Dat maakt je kapot..
Dan weet je het dus? Ik ben een grote vent, huilen is voor vrouwen en baby's. Nooit mijn kop buigen voor niemand, altijd groot en sterk zijn, en ja ik kan mijn gevoel niet vaak verenigen met mijn daden. Dat heb ik de afgelopen maanden wel weer gezien.
Kwaadspreken over iemand resulteert voor mij in een strafzaak omdat mijn geduld ver te zoeken is.
Jij weet kennelijk hoe wij ons moeten gedragen en waarom ik moeite heb om me aan te passen aan elke wereld. Op het kamp val ik uit de toon en in de normale wereld ook. Zo niet leuk.
pi_170298756
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:56 schreef praadje het volgende:

[..]

Hier wil ik wel even een reactie op geven. Ik heb in ziekenhuizen en in een hospice gewerkt. Soms is het zo dat de overledene er juist tussenuit piept als ze alleen zijn. De tijd dat je aan het bed zit kan de overledene het leven moeilijk loslaten door het verdriet van de naasten. Het gebeurd heel erg vaak dat iemand er 24/7 bij is, even naar het toilet gaat en diegene is in die 5 minuten tijd overleden. Je vrouw had het dan nodig dat je haar losliet. Zo kon zij ook loslaten. Zo heb ik het geleerd en zo heb ik het ervarenin de praktijk. Laat dat schuldgevoel aub los of probeer daar los van te komen. Dat je je kind moest gaan vertellen dat haar moeder niet meer leefde is het meest kloterige wat je in je leven ooit zult meemaken. Je weet dat als jij dat bericht brengt haar leven nooit meer onbezorgd en zonder verdriet zult zijn. Ik heb dat met de vader van mij kinderen gehad en nooit vergeet ik die blikken in hun ogen. En die zul jij ook nooit vergeten. Maar om te beginnen eens goed voor jezelf zorgen, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk zal ervoor zorgen dat je er voor je dochter kunt zijn.
Waarom dan? Ik wilde er zo graag voor haar zijn. Ik wist dat het een aflopende zaak was. Mijn verdriet is in alle hevigheid terug en ik weet niet wat te doen, 12 uur 's nachts en mijn begeleidster komt nu speciaal hier heen om met me te praten.
Ik ben hard op mijn bek gegaan vandaag, ik mis m'n meisjes en eigenlijk ben ik er klaar mee. Dit is teveel en te pijnlijk. Ze moeten hun bek houden over mijn vrouw.
pi_170298809
Ga morgen maar praten met de psych.
Hulp is er, en je ontkomt er gewoon niet aan voorlopig.

Zoveel keuzes heb je niet om verder te komen in het leven.

Weltrusten :)
Hell To The Liars
pi_170298905
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:05 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Waarom dan? Ik wilde er zo graag voor haar zijn. Ik wist dat het een aflopende zaak was. Mijn verdriet is in alle hevigheid terug en ik weet niet wat te doen, 12 uur 's nachts en mijn begeleidster komt nu speciaal hier heen om met me te praten.
Ik ben hard op mijn bek gegaan vandaag, ik mis m'n meisjes en eigenlijk ben ik er klaar mee. Dit is teveel en te pijnlijk. Ze moeten hun bek houden over mijn vrouw.
Ik ga morgen uitgebreid reageren, maar voor nu ga ik alleen maar zeggen: je bent nu niet op het kamp, er is waar je nu bent niemand die je veroordeeld wanneer je zwakte toont.. ze willen je daar alleen maar helpen.. laat hen je helpen!
pi_170299623
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:20 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ken de klacht. Ik ben behalve alleen zijn ook heel bang voor naalden, onderzoeken enzovoort Ik haat ziekenhuizen, en dit is niet echt schaamte maar meer ongeloof.
God maakte haar niet beter dus waarom zou ik wel beter worden?
god heeft er niks mee te doen. Sommige ernstige ziektes zijn niet te genezen, sommige aandoeninge zijn wel enorm makkelijk te behandelen.
pi_170302999
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 06:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

god heeft er niks mee te doen. Sommige ernstige ziektes zijn niet te genezen, sommige aandoeninge zijn wel enorm makkelijk te behandelen.
Kanker is de moeder van alle kutziektes.

Een korte vraag, hadden andere mensen die ook gestopt zijn ook constant honger?
pi_170303316
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Kanker is de moeder van alle kutziektes.

Een korte vraag, hadden andere mensen die ook gestopt zijn ook constant honger?
Heb je een B12 injectie gehad _O_

Godver wat ben ik toen gaan vreten daar zeg... Dat was echt hilarisch.

Ik ben geen grote eter, maar man man.. Echt asociaal veel gegeten toen. Ik zit nu hardop te lachen nu als ik eraan terugdenk :')

In mijn verslavingsperiode at ik heel slecht, soms maar 2 stroopwafels op een dag.

Maar ik heb toen op dag 3, 2 grote borden pasta op om 17.30 uur en om 20.00 kreeg ik nog 6 bruine boterhammen..

Ik was een auto die even volgegooid werd met benzine en olie, en die combinatie B12 met vreten zorgde ook nog eens dat ik gewoon afviel als een gek.

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 18-04-2017 12:43:50 ]
Hell To The Liars
pi_170304225
Ja die spuit heb ik gehad​.
En vreten dat ik doe, ben 3 kg aangekomen. Nou moet ik ook wel zeggen dat het eten hier helemaal niet slecht is. Heb net 3 moten zalm naar binnen gewerkt. Alleen krijg je hier tussen de middag warm eten. Ben ik niet gewend.
Als ik nog 10 kg aan kan komen ben ik tevreden.
pi_170306475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:42 schreef JohnShooter het volgende:
Ja die spuit heb ik gehad​.
En vreten dat ik doe, ben 3 kg aangekomen. Nou moet ik ook wel zeggen dat het eten hier helemaal niet slecht is. Heb net 3 moten zalm naar binnen gewerkt. Alleen krijg je hier tussen de middag warm eten. Ben ik niet gewend.
Als ik nog 10 kg aan kan komen ben ik tevreden.
Ik heb het vermoeden waar jij zit, dat idee heb ik ook niet :P

Maar in mijn GGZ kliniek was het ook niet verkeerd hoor.
Zelfs voor de eerste keer in mijn leven roti gegeten.
Hell To The Liars
pi_170307215
De luxe maakt alleen de reden waarom ik hier zit niet goed.
Die therapie vind ik vreselijk.
pi_170307364
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:11 schreef JohnShooter het volgende:
De luxe maakt alleen de reden waarom ik hier zit niet goed.
Die therapie vind ik vreselijk.
Weet je, het liefst zou ik je nu een hele uitleg willen geven met psychische termen enzo en je ermee willen helpen.

Maar je bent in goede handen daar, die therapie heb je nodig en dat kan pijnlijk zijn.

De psychische kant laat ik wel aan de experts daar in Limburg over.

Geef het verzet op, wees sterk, zie dat de mensen van de therapie het doen om je verder te helpen in het leven, doe dat en je komt er wel.

Hoe lang moet je daar blijven en wanneer zou je evt. bezoek mogen ontvangen?
Hell To The Liars
pi_170307512
Komend weekend komt ze. Ik kan maar 4 weken blijven, hadden ze niet aangeraden maar kan niet anders.
pi_170307636
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:27 schreef JohnShooter het volgende:
Komend weekend komt ze. Ik kan maar 4 weken blijven, hadden ze niet aangeraden maar kan niet anders.
Het weekend is al bijna :Y
Aftellen??
Hell To The Liars
pi_170307891
Morgen komt de man met de zaag.
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:01:21 #138
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_170314391
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:27 schreef JohnShooter het volgende:
Komend weekend komt ze. Ik kan maar 4 weken blijven, hadden ze niet aangeraden maar kan niet anders.
Waarom kan je maar 4 weken blijven?
Prrrrr
pi_170316820
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:01 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Waarom kan je maar 4 weken blijven?
Omdat ik zzper ben, als ik niet werk komt er niks binnen. En 4 weken kan ik nog wel een excuus voor bedenken.
pi_170317057
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:15 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Omdat ik zzper ben, als ik niet werk komt er niks binnen. En 4 weken kan ik nog wel een excuus voor bedenken.
Je beschikt toch over een riante spaarpot? Dan kun je toch wel langer dan 4 weken zonder inkomen?
pi_170317412
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je beschikt toch over een riante spaarpot? Dan kun je toch wel langer dan 4 weken zonder inkomen?
Ja dat kan maar ik moet wel m'n plek warm houden in dakdekkersland, als ik 3 maanden wegblijf bellen ze andere jongens. Ik moet wel vooruit kijken, deze maand heb ik de werken die ik al had staan uitbesteed. Ik verdien er nog steeds op maar wel minder dan wanneer ik het zelf zou hebben gemaakt.
pi_170318027
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:33 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ja dat kan maar ik moet wel m'n plek warm houden in dakdekkersland, als ik 3 maanden wegblijf bellen ze andere jongens. Ik moet wel vooruit kijken, deze maand heb ik de werken die ik al had staan uitbesteed. Ik verdien er nog steeds op maar wel minder dan wanneer ik het zelf zou hebben gemaakt.
Dan huur je tijdelijk iemand in om voor​ jou (onder jouw bedrijfsnaam) klussen uit te voeren..

Sorry maar ik vind dit echt een heel erg slap excuus..
pi_170318568
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan huur je tijdelijk iemand in om voor​ jou (onder jouw bedrijfsnaam) klussen uit te voeren..

Sorry maar ik vind dit echt een heel erg slap excuus..
Dat kan niet zomaar, die persoon moet ik dan ook betalen, in de bouw is het veelal zzpers, die hebben ook hun eigen kosten, bovendien geef ik 15 jaar garantie op mijn werk dus ik moet zeker weten dat het goed gedaan wordt.
pi_170318703
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat kan niet zomaar, die persoon moet ik dan ook betalen, in de bouw is het veelal zzpers, die hebben ook hun eigen kosten, bovendien geef ik 15 jaar garantie op mijn werk dus ik moet zeker weten dat het goed gedaan wordt.
Hoeveel jaar garantie heb je nog op je lever?
Je relatie met Kim?
Je relatie met je dochter?

Je leven?

Het zal vast erg lastig zijn om iets te regelen voor je werk, maar onmogelijk is het zeker niet. Het is net hoe belangrijk jij het vindt. En of je mans genoeg bent om je demonen onder ogen te zien en uit te drijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170318995
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat kan niet zomaar, die persoon moet ik dan ook betalen, in de bouw is het veelal zzpers, die hebben ook hun eigen kosten, bovendien geef ik 15 jaar garantie op mijn werk dus ik moet zeker weten dat het goed gedaan wordt.
Je hebt het geld van die klussen niet nodig toch? Dus hun betalen is geen probleem..

Je maakt mij niet wijs dat je niemand kent die aan jouw kwaliteitseisen kan voldoen..
pi_170323682
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:18 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je hebt het geld van die klussen niet nodig toch? Dus hun betalen is geen probleem..

Je maakt mij niet wijs dat je niemand kent die aan jouw kwaliteitseisen kan voldoen..
Klopt.
Ik hoef hier niet uit te leggen waarom ik zo snel mogelijk weg wil.
pi_170326389
Heb je wel eens gekeken naar Just for Today, iedere dag een les voor (ex)verslaafden.

Ik lees ze na 3,5 jaar nog bijna iedere dag.
Hier kan je je aanmelden

http://www.jftna.org/jft-subscription.htm

Dit was hem vandaag.
Iedere dag een moment om stil te staan bij het belangerijkste in je leven, het nuchter blijven.

Lezen andere mensen hier hem trouwens nog? :)
---
April 19

Footwork

“So many times, addicts have sought the rewards of hard work without the labor.”

Basic Text, p. 34

––––=––––

When we first came to NA, some of us wanted everything, and right away. We wanted the serenity, the cars, the happy relationships, the friends, the closeness with our sponsor—all the things other people had gotten after months and years of working the steps and living life on life’s terms.

We learned the hard way that serenity comes only from working the steps. A new car comes from showing up on the job every day and trying to “practice these principles in all our affairs,” including our employment. Healthy relationships come as a result of lots of hard work and a new willingness to communicate. Friendship with our sponsor comes as a result of reaching out during the good times as well as the bad.

In Narcotics Anonymous, we have found the path to a better way of life. To reach our destination, however, we must do the footwork.

––––=––––

Just for today: I want a better life. I will make an inventory of what I want, find out how to get it, talk with my sponsor about it, and do the necessary footwork.
Hell To The Liars
  woensdag 19 april 2017 @ 13:21:24 #148
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_170328933
Voor de mensen die gestopt zijn met alcohol, wanneer merk je echt de voordelen? Ik zit nu op dag 25, weet nog niet of ik er helemaal mee wil stoppen of minderen, maar wilde sowieso voor me zelf weten of ik het 40 dagen kan volhouden.

Ik merk momenteel alleen dat ik iets sneller in slaap val, kost me nu een uurtje, wat eerst soms wel 3 uur duurde. Maar ben vaak weer erg vroeg wakker en ook wel fit smorgens, maar in de loop van de dag ben ik vrij snel weer moe.

Ook is de sekslust compleet weg, ben ik aangekomen en heb ik meer last van puistjes en dergelijken. Ook word ik nog elke dag en vaak snachts wakker met een enorm droge mond.

En kan ook niet zeggen dat ik me minder depressief voel dan voorheen ofzo. Ook ben ik super onrustig, kan geen 5 minuten stilzitten, verjaardagen en drukke plaatsen wil ik na een half uur alweer weg zijn en kan me ook amper concentreren op een film ofzo.

Ook ben ik er financieel niet echt op vooruit aan het gaan omdat ik veel vaker de auto even pak om ergens heen te rijden, gewoon om maar even iets te doen te hebben. Al is 30 euro verspillen aan benzine beter dan 15 euro aan alcohol.
pi_170329116
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:21 schreef EasyLife het volgende:
ben ik aangekomen en heb ik meer last van puistjes en dergelijken. Ook word ik nog elke dag en vaak snachts wakker met een enorm droge mond.
Ben je toevallig meer aan het snacken waar je normaal een biertje zou pakken? Late snacks met veel vet/zout ed?
  woensdag 19 april 2017 @ 13:35:22 #150
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_170329198
quote:
99s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:30 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ben je toevallig meer aan het snacken waar je normaal een biertje zou pakken? Late snacks met veel vet/zout ed?
Nee, snack sowieso amper, drink wel meer koffie (2 per dag met 2 suiker) en wat vaker een appelsapje ofzo, maar anders was het op een vrijdag ook zo een paar wodka 7up of whisky cola ofzo, dus dat zal t niet zijn.

Misschien eet ik beter of komt het omdat ik in de dagen na flink drinken vaker buikpijn had.

Ook een reden om tijdelijk even te stoppen trouwens, want ik lust geen bier en ben geen grote fan van wijn, dus het was altijd puur of mixjes en dat is soms niet makkelijk te doseren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')