Beetje erg kort door de bocht.quote:Op zondag 16 april 2017 08:34 schreef Hexagon het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je een 26-jarige werkloze die nog bij zn ouders woont en verder in een sociaal isolement leeft?
Je kan volgens mij wel wat professionele hulp gebruiken.
Lees het topic, TS is niet werkloos en levert niet in een sociaal isolement. Hij mist gewoon bepaalde dingenquote:Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik baser me op wat hij in de OP zegt.
Ja. Een schop onder zijn hol.quote:Op zondag 16 april 2017 15:03 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Lees het topic, TS is niet werkloos en levert niet in een sociaal isolement. Hij mist gewoon bepaalde dingen
Beter een kleine goedkope rotkamer gehuurd... dan is er voor reizen e.d, ook meer geld.quote:Op zondag 16 april 2017 10:50 schreef ._HAAK_. het volgende:
[..]
Dan begin je met een wat een grotere studentenkamer huren voor rond de 600. Dan woon je op jezelf en krijg je vanzelf wat meer zelfvertrouwen. Pak je een keer de auto naar een stad in het buitenland een weekend.
maar dan zit je tussen studenten van 20quote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Horzula het volgende:
[..]
Beter een kleine goedkope rotkamer gehuurd... dan is er voor reizen e.d, ook meer geld.
Oke. Blijf maar de rest van je leven alleen. Opgelost, slotje!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:38 schreef eastmain het volgende:
Zijn er mogelijkheden tot (online) sociale training voor volwassenen? In de buurt kan ik niks vinden. :/
Ik probeer mij op te stellen tussen mensen, maar voel me nogal wat onzeker en weetniet hoe ik dingen moet aanpakken.
Misschien kan ik beter mijn hele leven alleen blijven, heb ik ook niet al die mensen en stress om mij heen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |