serveren met een pijnlijke elleboog altijd lastigquote:
Als je eind vorig jaar had voorspeld dat Djoko en Murray er niks meer van zouden bakken, was je opgenomen.quote:Op donderdag 20 april 2017 13:53 schreef papert het volgende:
Heerlijk. Murray kon het niet meer opbrengen lange punten te spelen. Lijkt er ook behoorlijk op dat het mannentennis nivelleert.
Hahahaquote:Op donderdag 20 april 2017 13:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij serveerde voor 5-0 volgens mij
Toch wint hij dit in 2 sets.quote:Op donderdag 20 april 2017 18:48 schreef danusz1986 het volgende:
Djokovic is geen schrijntje meer van de Djoko van 2015.
Verliest zojuist set 2quote:Op donderdag 20 april 2017 18:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch wint hij dit in 2 sets.
Dit is een Ziggy-opmerkingquote:Op donderdag 20 april 2017 18:48 schreef danusz1986 het volgende:
Djokovic is geen schrijntje meer van de Djoko van 2015.
Ik ga er toch vanuit dat hij na zaterdag klaar is.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:26 schreef Marcoss het volgende:
Ook wel leuk, 2 wedstrijden van 2+ uur en dan in de wetenschap dat je de komende 3 dagen ook moet spelen
Ik zet nog steeds mijn geld op hem.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:06 schreef Szura het volgende:
Ramos mocht tweemaal voor de wedstrijd serveren, op *5-4 en op *5-4 in de tiebreak. Bij de eerste keer kwam er een rebreak, bij de tweede keer verloor hij z'n twee servicepunten.
Vooralsnog wordt ie weggespeeld door een weergaloze goffinquote:Op donderdag 20 april 2017 20:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oké, 3Van Goffin wint hij in 2, noteer die maar.
Ik zit met verbazing te kijken ja. De smoes van er even inkomen gaat niet meer op. Goffin verliest toch altijd kansloos tegen de big 4?quote:Op vrijdag 21 april 2017 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vooralsnog wordt ie weggespeeld door een weergaloze goffin
Die verliest van Schwartzman straks!quote:
Rosmalen ook!quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die verliest van Schwartzman straks!
Dan krijg je een halve finale met Pouille, Ramos, Goffin en Schwartzman. Daar zou Krajicek van balen in Rotterdam
Toronto waar niemand meedeed en Doha inderdaadquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:32 schreef Piperidine het volgende:
Djokovic heeft slechts twee toernooien gewonnen sinds Roland Garros...
Dan zie je alle fouten van hawk eyequote:Op zaterdag 22 april 2017 16:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gaan zitten kijken naar de afdruk van een balEn dan de verkeerde afdruk bekijken
En daardoor straks teruggebroken worden.. Ga je je daar als scheidsrechter mee zitten bemoeien. Waarom ook niet gewoon hawk eye gebruiken op gravel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |