Ik had haar toen mijn tattoo laten zien die ik voor haar had gezet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bizar he. Sta iedere dag weer versteld van diverse dingen.
highschool bullshit vooralquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nog niks van gezien. Maar veel lovende verhalen over gehoord dus ik geef het maar eens een kans.
Zou ook zielig zijn voor die kinderen als je vriendin er bovenop zit.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt daar al 12 jaar. Heeft nu wel haar eigen kinderdagverblijf dus echt op de groep werkt ze niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook zielig zijn voor die kinderen als je vriendin er bovenop zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ze onthouden echt heel veel. Niet normaal. Moet ook echt op mijn taalgebruik letten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had haar toen mijn tattoo laten zien die ik voor haar had gezet.
En 1,5 maand later wist ze dat nog.
Mijn hersenen waren ontploft toen.
Helaas heb ik mijn zusje leren vloekenquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze onthouden echt heel veel. Niet normaal. Moet ook echt op mijn taalgebruik letten.
Boeiend, schelden leren ze vroeg of laat toch wel.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze onthouden echt heel veel. Niet normaal. Moet ook echt op mijn taalgebruik letten.
auw.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn zusje leren vloeken
Nu doet ze het niet meer.quote:
Maakt ze je nu al eens uit voor "Fookin' wanker m8"?quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu doet ze het niet meer.
Maar er zijn een aantal weken geweest waar het woord fuck en fucking vaak herhaald werd om uit te testen.
Of voor twat..quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt ze je nu al eens uit voor "Fookin' wanker m8"?
Wat moet je daar nu weer.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:13 schreef Befbekje het volgende:
Ik zou wel verdomd graag nog een keer naar Blackpool willen.. Ik las ooit een artikel in de Volkskrant dat 't een heus slettenoord is..
Heeft het iets met je eetlust gedaan?quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam net beneden en zag Sylvana Simons op tv.
Meteen ergernisaanval
Ik zap ook weg.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam net beneden en zag Sylvana Simons op tv.
Meteen ergernisaanval
Ik ga ook zo tukken..quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, ik ga naar bed.
Ciao
Morgen EXC - VIT.. Toch wel 't potje van dit weekend, imo..quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf 12:30 morgen begint de voetbaldag, genot.
Inter v AC Milanquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Morgen EXC - VIT.. Toch wel 't potje van dit weekend, imo..
Feyenoord v FC Utrecht vind ik wel interessant.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:27 schreef Befbekje het volgende:
't Is dat 't einde van de competitie nadert, maar eigenlijk is alleen Man U - Chelsea leuk dit weekend.. Ook in de Bundesliga louter zaadpartijen.. Waarschijnlijk zit ik morgenmiddag weer 3. Bundesliga te koekeloeren.. Beter dan Eredivisie..
Springt niet echt iets tussenuit, vind ik.. Ben wel benieuwd of Vincent Janssen morgen alle doelpunten gaat maken waarvan ik aan 't begin van dit seizoen heb voorspeld dat 'ie ze gaat maken..quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inter v AC Milan
Tottenham v Bournemouth
AS Roma v Atalanta
Southampton v Man City
FC Barcelona v Real Sociedad
Napoli v Udinese
Real Sociedad speelde Barcelona eerder dit seizoen van de mat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Springt niet echt iets tussenuit, vind ik.. Ben wel benieuwd of Vincent Janssen morgen alle doelpunten gaat maken waarvan ik aan 't begin van dit seizoen heb voorspeld dat 'ie ze gaat maken..
Gaat in Nou Camp niet gebeuren, denk ik..quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Sociedad speelde Barcelona eerder dit seizoen van de mat.
Ach, het doet er ook niet zoveel toe. Real wordt wel kampioen, dan overweeg ik eerder weer Napels te kijken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gaat in Nou Camp niet gebeuren, denk ik..
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik zit nu met mijn hand aan mijn pener..
quote:
Zoals Smoof zei.quote:Op zaterdag 15 april 2017 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
eigenlijk had ik even aandelen moeten kopen van een wapenleverancier
Was een keuze. Ben benieuwd. Ik denk dat het allemaal op niks loopt en dat hij gewoon een nieuwe winkelstraat opent ofzoquote:Op zaterdag 15 april 2017 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals Smoof zei.
Short gaan op Samsung.
het is huffpoquote:Op zaterdag 15 april 2017 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ranchise_a_22036640/
dit is een troll toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |