Is het ook nog een beetje serieus dan? Betaalde trainer? Goede sponsor?quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we werden drie jaar op rij kampioen hiervoor en elke week 8-0, ondanks steeds promoveren
Dan maar een eerste team he (lol)
wtfquote:Op zaterdag 15 april 2017 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we werden drie jaar op rij kampioen hiervoor en elke week 8-0, ondanks steeds promoveren
Dan maar een eerste team he (lol)
Ja. Alleen geen betaalde trainer.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is het ook nog een beetje serieus dan? Betaalde trainer? Goede sponsor?
quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Alleen geen betaalde trainer.
Contributievrij, elke wedstrijd 50 munten en trainingspakken om naar de wedstrijd aan te doen, voetbalschoenen, trainingskleren gesponsord. Vrij redelijk helemaal omdat we geen zaterdagclub zijn.
Ah nice. En hoe vaak in de week trainen jullie dan?quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Contributievrij, elke wedstrijd 50 munten en trainingspakken om naar de wedstrijd aan te doen, voetbalschoenen, trainingskleren gesponsord. Vrij redelijk helemaal omdat we geen zaterdagclub zijn.
2 keerquote:Op zaterdag 15 april 2017 13:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah nice. En hoe vaak in de week trainen jullie dan?
onze club bestaat over maximaal 2 seizoenen niet meer denk ikquote:Op zaterdag 15 april 2017 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
Wij hebben het echt belachelijk goed voor elkaar met sponsoren enzo.
Ik vind dat altijd zo debiel voor een club waar je werkelijk nergens om speelt en de rest van de vereniging gewoon contributie moet betalen en 5 seizoenen met dezelfde shirts moet spelen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is jammer. Gaan ze dan fuseren denk je?quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
onze club bestaat over maximaal 2 seizoenen niet meer denk ik
Jullie hebben dus asielzoekers nodig om de #vergrijzing op te vangen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
onze club bestaat over maximaal 2 seizoenen niet meer denk ik
neequote:Op zaterdag 15 april 2017 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Gaan ze dan fuseren denk je?
Ja hier zit er ook wel veel verschil tussen de selectieteams en de LECteams. Gelukkig wordt het iets beter.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo debiel voor een club waar je werkelijk nergens om speelt en de rest van de vereniging gewoon contributie moet betalen en 5 seizoenen met dezelfde shirts moet spelen.
Moet zeggen dat ik daar ook nooit echt over na heb gedacht.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo debiel voor een club waar je werkelijk nergens om speelt en de rest van de vereniging gewoon contributie moet betalen en 5 seizoenen met dezelfde shirts moet spelen.
Toen ik eens bij jou moest voetballen hadden ze geen eens eigen ballenquote:Op zaterdag 15 april 2017 13:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
en wij hebben sokken met gaten erin
wie is jouquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen ik eens bij jou moest voetballen hadden ze geen eens eigen ballen
je clubquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
Heb net vis gehad. Man man wat lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |