die documentaire over haar was triest, maar prachtig.quote:
aan Amy is meer talent verloren gegaanquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
die documentaire over haar was triest, maar prachtig.
she had the bluesquote:
Ik hoor liever Janisquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan Amy is meer talent verloren gegaan
onvergelijkbaar vind ik...allebei zonde. maar dat geldt voor velen die ik draai.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan Amy is meer talent verloren gegaan
Ken je de docu Festival Express met haar en o.a. Grateful Dead e.a.?quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
die documentaire over haar was triest, maar prachtig.
nog nooit gezien - moet nog een keer -, maar ik weet dat die bestaat ja. die moet ook heel goed zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je de docu Festival Express met haar en o.a. Grateful Dead e.a.?
Yep, erg leuk met allerlei optredens en kijkjes achter de schermen als ze met de trein door Canada tuffen...quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog nooit gezien - moet nog een keer -, maar ik weet dat die bestaat ja. die moet ook heel goed zijn.
dat sowieso...quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor liever Janis![]()
Beiden hebben wel een triest leven gemeen.
Het is ook heel persoonlijk en kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat sowieso...
Ik ben meer Amy fan.. en Janis was natuurlijk ook in haar tijd een geweldige artiest.... maar Janis kan ik geen uur naar luisteren
staat op het lijstje.. staan er nog veel meer op..quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, erg leuk met allerlei optredens en kijkjes achter de schermen als ze met de trein door Canada tuffen...
is helemaal waarquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook heel persoonlijk en kwestie van smaak.En dat is maar goed ook.
tegenwoordig luister ik sowieso zelden een uur lang naar 1 artiestquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat sowieso...
Ik ben meer Amy fan.. en Janis was natuurlijk ook in haar tijd een geweldige artiest.... maar Janis kan ik geen uur naar luisteren
Ik heb zelfs al tijden geen heel album meer beluisterd...quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
tegenwoordig luister ik sowieso zelden een uur lang naar 1 artiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |