Enige plek op Schiphol waar je kunt roken die ik ken is de rookruimte van die pubquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou er zelf niet zo'n groot probleem mee hebben. Maar zijn veel mensen die wat drinken om rustiger te worden.
Ik weet alleen dat je er een cafe had waar je ongegeneerd hard kon drinken en kon rokenquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk man als kind
Naar dat observatiedek fristi klappen
Heb ik ook een keer gehad.. Moest in Leiden overstappen voor Haarlem.. Reed 'ie zo door op dat middenspoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben de laatste tijd alleen op Schiphol geweest toen ik in een NS International stapte, per ongeluk.
Bij de gates in de buurt heb je ze ookquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:18 schreef Saind het volgende:
Enige plek op Schiphol waar je kunt roken die ik ken is de rookruimte van die pub
Op Schiphol maar een Guinness pakken, dan kan ik die in Dublin laten staan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige plek op Schiphol waar je kunt roken die ik ken is de rookruimte van die pub
dus altijd Guinness drinken en in zo'n smerig kuthok staan
Ach, ik kon het hebben want ik was om 14:30 klaar op school. Stukken kutter als je 17:30 for example klaar bent.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad.. Moest in Leiden overstappen voor Haarlem.. Reed 'ie zo door op dat middenspoor..
Zal de volgende keer beter zoeken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij de gates in de buurt heb je ze ook
Nu staan er van die "bushokjes" om te roken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal de volgende keer beter zoeken.
Weet nog dat ze die op Sheremetyevo gesloten hadden in de tijd dat ik vakantie was geweestDus zelfs met overstappen niet kunnen roken
dat was wel balen
Op Dubai heb ik de vieste rookhokken ooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal de volgende keer beter zoeken.
Weet nog dat ze die op Sheremetyevo gesloten hadden in de tijd dat ik vakantie was geweestDus zelfs met overstappen niet kunnen roken
dat was wel balen
Maakte voor mij niet heel veel uit, want ik kan ook via Sloterdijk/Centraal naar 't huis van m'n ouders, maar tochquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik kon het hebben want ik was om 14:30 klaar op school. Stukken kutter als je 17:30 for example klaar bent.
Van die glazen hokkies? Die waren dus net dicht toen ik er terug kwamquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu staan er van die "bushokjes" om te roken.
Klopt, die route maak ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maakte voor mij niet heel veel uit, want ik kan ook via Sloterdijk/Centraal naar 't huis van m'n ouders, maar toch..
Ja, staan altijd goed vol.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Van die glazen hokkies? Die waren dus net dicht toen ik er terug kwam
Laos mocht je gewoon overal rokenquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Business lounge op Bangkok airport hadden gewoon hele verdiepingen als rookruimte.
Heerlijk was dat.
Tegenwoordig heb je een intercity die via Amsterdam Sloterdijk gaat naar almere en eentje die via Haarlem naar Amsterdam CS gaat. Vroeger had je twee treinen die samen naar A'dam CS gingen alleen via Haarlem of Schipholquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maakte voor mij niet heel veel uit, want ik kan ook via Sloterdijk/Centraal naar 't huis van m'n ouders, maar toch..
"gratis"quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso heerlijke business lounges op bangkok airport.
Hele nette gratis badkamers.
Was paar maanden terug op Milaan malpenzoquote:
Betaal je zo veel geld voor business ticket, moet je nog betalenquote:Op vrijdag 14 april 2017 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was paar maanden terug op Milaan malpenzo
moest ik betalen
Ja, nog 7 euro ook ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Betaal je zo veel geld voor business ticket, moet je nog betalen
Klopt.. Schiphol/Zuid WTC/Duivendrecht, maar da's al een paar jaar geloof ik..quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je een intercity die via Amsterdam Sloterdijk gaat naar almere en eentje die via Haarlem naar Amsterdam CS gaat. Vroeger had je twee treinen die samen naar A'dam CS gingen alleen via Haarlem of Schiphol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |