Ha vriend.quote:
Eens. Gisteren mokergoed geslapen. Vannacht ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 08:02 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk vast geslapen. Bizar hoe dat kan verschillen per nacht en het effect op hoe je je voelt.
Raarrr, maar sterkte scrummie. Zon dag kan onmogelijk nog goed wordenquote:Op vrijdag 14 april 2017 08:01 schreef Scrummie het volgende:
Tyfus vrijdag. Wekker ging vanochtend en ik dacht dat het zaterdag was.
meestal is het middel erger dan de kwaalquote:Op vrijdag 14 april 2017 08:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze week nog niet meer dan 4 uur per nacht geslapen. Ik begin flink melancholisch te worden.
Werken die Kruidvat middeltjes om inslaap te komen? #dtv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I HEAR YA.quote:Op vrijdag 14 april 2017 08:02 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk vast geslapen. Bizar hoe dat kan verschillen per nacht en het effect op hoe je je voelt.
Valeriaan schijnt goed te helpen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 08:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze week nog niet meer dan 4 uur per nacht geslapen. Ik begin flink melancholisch te worden.
Misschien eens nagaan hoe dat zou kunnen komen en van daaruit een oplossing zoeken ipv pilletjes.quote:Op vrijdag 14 april 2017 08:14 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |