huh, er worden geen LP's meer verkocht?quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:34 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
lol dat wijf is 31.... "ik heb ze nog"... die kuthoer was 5 toen er geen LP's meer werden verkocht hahaha
ook weer niet de doelgroepquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:36 schreef Knuck-les het volgende:
Kendrick![]()
Eindelijk een itempje bij dwdd dat er toe doet
In 1991 waren die in Nederland zo goed als vervangen door CD's inderdaad.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
huh, er worden geen LP's meer verkocht?
Vraag ik me af. Ik zou het niet gewild hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aks zij ook overtuigd is dat het door de medicatie komt. Had ze het vast en zeker gewild.
barbaricquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
In 1991 waren die in Nederland zo goed als vervangen door CD's inderdaad.
Dit blijf ik een lastige vinden, bij liedje denk ik toch meer aan iets van Ramses Shaffy ofzo. En een nummer is ook maar een nummer. In België zeggen ze ook wel song, maar dat is ook weer Engels.quote:
ja, maar track phonetisch uitspreken is ook zo watquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit blijf ik een lastige vinden, bij liedje denk ik toch meer aan iets van Ramses Shaffy ofzo. En een nummer is ook maar een nummer. In België zeggen ze ook wel song, maar dat is ook weer Engels.
Dan toch maar lied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |