johquote:
Doet me denken aan de ouders van Amy Biehlquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:10 schreef alors het volgende:
Ik las dit al ja, indrukwekkend... Dat je dat kan...
Ja met een brandblusserquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
Ah wat een arme asielzoeker.... maar hij heeft wel je dochter vermoord idioot!
Ik was 8 dagen oud toen zij werd vermoord.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de ouders van Amy Biehl
Wat ging er toen door je heen?quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was 8 dagen oud toen zij werd vermoord.
Wow.. dat kan geen toeval zijn..quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
het is ook een manier van verwerkingquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:11 schreef Pg_up het volgende:
Lekker respectloos naar je dochter. Moet er niet aan denken dat ik vermoord word en mijn ouders vervolgens doodleuk een boek met de moordenaar gaan schrijven.
kak vooralquote:
Bloed, voornamelijk.quote:
Zo komt het wel heel dichtbij.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow stoer verhaal. Lekker kort.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Die heeft niets te verwerken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:19 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Kan best, maar vraag me af of de dochter dit gewild had.
als die er nog was, dan was er ook geen boek hequote:Op vrijdag 14 april 2017 19:19 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel anders ging ze niet met deze jongen omquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:19 schreef Pg_up het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Die heeft niets te verwerken.
Zoiets heet respect. Je gaat ook niet op haar graf dansen omdat ze daar toch niks van merkt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als die er nog was, dan was er ook geen boek he
je kaart een paradox aanquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:20 schreef Pg_up het volgende:
[..]
[..]
Zoiets heet respect. Je gaat ook niet op haar graf dansen omdat ze daar toch niks van merkt.
mooie paasgedachtequote:Op vrijdag 14 april 2017 19:21 schreef DrDentz het volgende:
*vermoordt vriendin*
Sorry schoonvader ik had een slechte dag.
Oké jongen.
Dit ja. Alsof dat soort mensen DWDD kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2017 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Deze bitch bitch nigga nigga muziek is niet mijn ding. Ben er te wit voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |