Ja hoor, we jompelen gewoon het topic doorquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:30 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Gaan we door in de jompel vibe?![]()
Ik kan wel een beetje positiviteit gebruiken in ieder geval!
Welkom RoxyBenieuwd wie je bent.
Guilty!quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:34 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Mensen die nu snel door het topic scrollen denken nu dat er allemaal strepen zijn gepiest![]()
Dat is natuurlijk ook primaquote:Op donderdag 4 mei 2017 08:20 schreef Roxy_Monke het volgende:
Ik zie dat jullie over de moon zijn met mijn komst.![]()
Dester: ik verklap niet hoe oud ons kindje is, want ik denk dat het dan wat makkelijker raden is. Om redenen die ik hier niet kan toelichten (want misschien herkenbaar) kan ik ook niet aangeven waarom ik liever kloon. Ingewikkeld. Sorry.![]()
Ik ga denk ik de eerste ronde al ovulatie testen gebruiken. Mijn cyclus is niet heel voorspelbaar namelijk. Welke gebruiken jullie?
Gezien de hoeveelheid denk ik van niet helaas. Maar goed, even afwachten hoe het doorzet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:35 schreef L0t.. het volgende:
Zou het een innestelingbloeding kunnen zijn?
quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:20 schreef Roxy_Monke het volgende:
Ik zie dat jullie over de moon zijn met mijn komst.![]()
Dester: ik verklap niet hoe oud ons kindje is, want ik denk dat het dan wat makkelijker raden is. Om redenen die ik hier niet kan toelichten (want misschien herkenbaar) kan ik ook niet aangeven waarom ik liever kloon. Ingewikkeld. Sorry.![]()
Ik ga denk ik de eerste ronde al ovulatie testen gebruiken. Mijn cyclus is niet heel voorspelbaar namelijk. Welke gebruiken jullie?
Guess so!quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:26 schreef Stippelrientje het volgende:
Bella ligt nog altijd K.O. van de test op de WC-vloer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |