je hebt toch ook gewerkt !quote:
nou dan, je hebt het goed gedaanquote:
Ik twijfel nog, voor het geld hoef ik niet te werken maar kan best wel wat en dat overbrengen op jonge generatie vind ik best wel mooi.quote:
Hou sweet ..quote:Op donderdag 13 april 2017 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 6 weken zomervakantie, geen plannen om echt weg te gaan, dan de 1e 2 weken van het nieuwe schooljaar werken en dan mogen ze me uitzwaaien
Ik ben pas op mn 31e begonnen met werken.. Ja en dan niet iets in met wat ik gestudeerd heb...quote:Op donderdag 13 april 2017 23:35 schreef Stien_Struis het volgende:
Een 25 jarige met veel ervaring die zoeken ze.
Denk je nu nooit waarom?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben pas op mn 31e begonnen met werken.. Ja en dan niet iets in met wat ik gestudeerd heb...
Neuh, 18 jaar, met HBO diploma en 8 jaar werkervaring.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:35 schreef Stien_Struis het volgende:
Een 25 jarige met veel ervaring die zoeken ze.
Ik kwam uit Tilburg op de zeevaartschool. dat liep ook niet goed af, heeft me aardig wat knaken gekost later.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik er toen nooit in ben gerold,.. Was slechte periode.
Wilde niet overdrijven.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, 18 jaar, met HBO diploma en 8 jaar werkervaring.
En dan het liefst tegen minimumloon en zonder reiskostenvergoeding, pensioenopbouw etc.
Ja als Geoloog had ik 10 x meer verdiend... Misschien in een next lifequote:Op donderdag 13 april 2017 23:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik kwam uit Tilburg op de zeevaartschool. dat liep ook niet goed af, heeft me aardig wat knaken gekost later.
Kwam op internaat in totaal andere wereld terecht, dat ging niet lang goedquote:Op donderdag 13 april 2017 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als Geoloog had ik 10 x meer verdiend... Misschien in een next life
quote:Op vrijdag 14 april 2017 07:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, hebben we weer koek.
Vandaag Schokkermoppen uit Flevoland:
[ afbeelding ]
Tast toe; er is genoeg.
Goedemorgen.quote:
Wat een goede vrijdag zo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 07:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, hebben we weer koek.
Vandaag Schokkermoppen uit Flevoland:
[ afbeelding ]
Tast toe; er is genoeg.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Kort nachtje gehad hier. Nog geen 5 uur geslapen.![]()
Maar eens kijken of ik vandaag een beetje op tijd (10.00 uur als dat lukt) weekend kan gaan houden.
Dan nog wat sporten en daarna kan het weekend echt beginnen.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 07:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een goede vrijdag zo.
Goedemorgen...
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Lekker Melting. Ik hoop dat het je lukt met werk.
Ow dat is minder. Wij hebben er ook last van. En het is ook nog eens druk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik hoop het ook.
Qua drukte zal het wel meevallen, maar we hebben onderbezetting vandaag.
Goed geplandquote:
eens kijken of het wil op de tabletquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:29 schreef peaceman het volgende:
Vanavond 20.30-22.30 27 Day of The Dead
Tenminste als een roosteraar wil plannen..
gelijk heb je! Mijn paasvakantie is nu ook begonnen! Zo eerst pakketje ophalen met daarin een boekje voor de doop waar ik 1e paasdag naar toe ga. En eind van de middag is het weer happy golf, wedstrijdje spelen en een daghapquote:Op vrijdag 14 april 2017 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vakantie he, daar hoort uitslapen bij. Straks eens inkopen gaan doen
Het staat eropquote:
ja ja het is duidelijk, het staat eropquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
In het kader van de kruisiging leek het me niet meer dan gepast om de overledenen te eren..
eigenlijk telt hij niet mee... hij stond weer opquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk telt hij niet mee... hij stond weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |