Yup, dit is echter een top gym-defender.quote:Op zondag 16 april 2017 18:09 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wou graag met deze dragonite gyms gaan slopen, maar zo heeft dat weinig zin.
Hoop dat CP straks niet meer bepaalt hoe hoog een pokemon in een gym komt te staan.quote:Op zondag 16 april 2017 18:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, dit is echter een top gym-defender.
Zo matig dat het ook een prestatie is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag een Pineco en Mantine uit mijn 10km eieren. #FML
Das ook flink droevig ja, ik kreeg een Dratini, maar je kan in dit topic lezen hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag een Pineco en Mantine uit mijn 10km eieren. #FML
Ja, ik las het.quote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Das ook flink droevig ja, ik kreeg een Dratini, maar je kan in dit topic lezen hoe dat is afgelopen.
Sowieso was het een matige dag voor mijn eitjes eigenlijk. Enige leuke was een Chikorita uit een 5km ei en een Phanphy uit 2km ei.quote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo matig dat het ook een prestatie is.
Dat zijn je eieren. Die worden meegeteld.quote:Op zondag 16 april 2017 21:24 schreef Piperidine het volgende:
Raar, ik heb 124 caught pokemon in mijn pokedex, maar in mijn bag 132 allemaal unieke en geen dubbelen (heb ik allemaal getransferred). Dus waar die 8 extra nou vandaan komen...
Gauw terug naar 't Nollebos!quote:Op zondag 16 april 2017 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net 6 2km eieren die uitkwamen: Wooper, Elekid, Magby, Charmander, Misdreavus en Bulbasaur. Heb van Charmander nu genoeg candy voor Charizard en ook eindelijk een charmander met goede IV.
Van Bulbasaur kom ik nu nog 2 candy tekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |