noord korea, best koreaquote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben hier voor de Noord-Korea update
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen van jullie zijn wel oke, ga niet naar Hawaii morgen.
3k/maand voor een leraar met 10 jaar ervaring is idd dieptriestquote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef Oscar. het volgende:
whut, een leraar verdient weinig? De tering, dat valt reuze mee
Leraar basisschool, geen 6 vwo biologiequote:Op donderdag 13 april 2017 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
3k/maand voor een leraar met 10 jaar ervaring is idd dieptriest
Daarvoor heb je ook een HBO-opleiding nodig. In andere sectoren zit je met 10 jaar ervaring 500/1000 euro hoger.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Leraar basisschool, geen 6 vwo biologie
Waar heb je 4000 euro voor nodig. 1000 euro is prima overlevenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor heb je ook een HBO-opleiding nodig. In andere sectoren zit je met 10 jaar ervaring 500/1000 euro hoger.
Als je een gezin moet onderhouden, is het met 3000/maand (zonder alle zieligheidstoeslagen waar je net geen recht op hebt) nogal behelpen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je 4000 euro voor nodig. 1000 euro is prima overleven
Consumptiemaatschappij
En ook lager. De ene HBO opleiding is de andere niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor heb je ook een HBO-opleiding nodig. In andere sectoren zit je met 10 jaar ervaring 500/1000 euro hoger.
Je zal maar vakkenvuller zijn en minimumloon trekken.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een gezin moet onderhouden, is het met 3000/maand (zonder alle zieligheidstoeslagen waar je net geen recht op hebt) nogal behelpen.
das echt 1200 ofzo per maand, fulltimequote:Op donderdag 13 april 2017 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Je zal maar vakkenvuller zijn en minimumloon trekken.
Inclusief zorgtoeslag, huursubsidie, extra studiefinanciering voor de kinderen enz. scheelt het netto niet zoveel.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das echt 1200 ofzo per maand, fulltime
Er is geen studiefinanciering meerquote:Op donderdag 13 april 2017 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inclusief zorgtoeslag, huursubsidie, extra studiefinanciering voor de kinderen enz. scheelt het netto niet zoveel.
Dat stopt meestal als ze gaan studerenquote:
Moet je voor de Pasen nog gaan.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil echt nog een keer op doorreis door NK voordat ze een oorlog beginnen
https://koningaap.nl/noord-korea-reizenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil echt nog een keer op doorreis door NK voordat ze een oorlog beginnen
Jep, maar past wel goed in het toeslagenrijtjequote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat stopt meestal als ze gaan studeren
Vriend van me heeft het gedaan, wel topshowquote:Op donderdag 13 april 2017 23:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
https://koningaap.nl/noord-korea-reizen
ook gedaan, veel plezier
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:31 schreef Oscar. het volgende:
Jezus Christus in Pyongyang, zijn rechteroog zit in zuid korea en zijn linker in noord
china en ruslandquote:Op donderdag 13 april 2017 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heeft NK nou eigenlijk te winnen. Ze hebben een enorm leger maar 0 partners
Daar kan hij helemaal niets aan doen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:31 schreef Oscar. het volgende:
Jezus Christus in Pyongyang, zijn rechteroog zit in zuid korea en zijn linker in noord
kan ie wel goed beide korea's in de gaten houdenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kan hij helemaal niets aan doen.
nee hoor, goedkope hoeren/werkkrachten in Dangdong en Vladifostokquote:Op donderdag 13 april 2017 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zijn hun bullshit ook wel zat hoor
mooi, kunnen we daarna die in Tjetjenie en Rusland doenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als er een oorlog komt kunnen we wel eindelijk die concentratiekampen ontmantelen
inderdaad, docenten verdienen te weinig, en hij heeft ook nog eens op de beste scholen gezetenquote:
geeft een goede kijk in zijn gedachtengangquote:Op donderdag 13 april 2017 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Opscheppen over je chocolade cake terwijl de vraag over bombarderen van een Russische bondgenoot ging.
quote:
Die met Pechtoldquote:Op donderdag 13 april 2017 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:44 schreef monkyyy het volgende:
Sylvana Simons: 'Ik ben mijn inkomen en reputatie kwijt'
Zeg sorry!
Ja, daar ligt het aanquote:In de rechtbank, waar woensdag en donderdag 22 van haar bedreigers terecht staan, zei zij: "Ik hoor hier dat de verdachten zich zorgen maken over hun baan. Die zorg heb ik niet. Ik ben alles al kwijt, mijn inkomen en mij reputatie. Wie wil nog een presentatrice die wordt afgebeeld als een aap of bungelend aan een touw in een boom."
Filmmaker. Heeft Marathon in Pyongyan gelopen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:44 schreef bamibij het volgende:
Wie is Hensel en wat heeft ie te vertellen?
Oh thanks. Interessant!quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:47 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Filmmaker. Heeft Marathon in Pyongyan gelopen.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sylvana heeft zelf ook nog een rechtszaak aan haar broek hangen. Genot.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |