Die hebben ook niet een absolute super ster. Die hebben er een handje vol die ongeveer even hoog staan. Lijkt mij ook lastig voor een trainer.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, bij een Bayern zie ik dat minder snel gebeuren dat één iemand daarin mag blijven falen.
Beter dan een spermban.quote:
Kunnen we niet een herhalinkje van Kroatie - Portugal van vorig jaar aanslingeren?quote:
Je moeder heeft een absolute super ster.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben ook niet een absolute super ster. Die hebben er een handje vol die ongeveer even hoog staan. Lijkt mij ook lastig voor een trainer.
Lijkt me juist beter dan afhankelijk zijn van één speler. Beetje rouleren, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben ook niet een absolute super ster. Die hebben er een handje vol die ongeveer even hoog staan. Lijkt mij ook lastig voor een trainer.
Dat weten we nu welquote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Hij kan hier zelf niet zo goed tegen volgens mij
Wil je ons allemaal dood hebben?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we niet een herhalinkje van Kroatie - Portugal van vorig jaar aanslingeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |