wat één letter verschil uitmaaktquote:Op donderdag 27 april 2017 16:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mooi.
Dat wordt een ritje naar de Makro, van de week.
Toko's hebben het ook vaak wel. De bioloog ook, maar ander merk/verpakking en extra duur.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen maar eens een rondje langs de biologische producten doen. Of langs de andere supermarkten in de buurt. Al hebben we dan weer geen Boni, maar wie weet!
Bij de toko hebben ze het.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar wáár koop je Baking Soda? Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden
soja heeft vaak een beetje een natte-krant smaak, misschien toch eens proberenquote:Op donderdag 27 april 2017 22:17 schreef jajablahblah het volgende:
Alpro Go On, héérlijk spul.
Ik hou niet zo van soja spul maar dit was de meevaller van de maand. En, nauwelijks vet
Ja idd! helemaal fan van!quote:Op donderdag 27 april 2017 22:17 schreef jajablahblah het volgende:
Alpro Go On, héérlijk spul.
Ik hou niet zo van soja spul maar dit was de meevaller van de maand. En, nauwelijks vet
De pittige versie is overigens een geweldig basisingredient voor tosti's! Ik eet wel minimaal een bakje per week op. Erg lekker!quote:Op zondag 7 mei 2017 20:55 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind echt heel veel huismerken van de AH gewoon even goed/beter dan de veel duurdere A-merk variant.
En de Lidl verbaast mij altijd met hun goedkope spullen die echt prima zijn. Bijvoorbeeld de Houmous die echt heerlijk is daar.
Een tosti met hummus? gewoon op kaas smeren? Ik ben verslaafd aan hummus <3quote:Op zondag 7 mei 2017 22:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De pittige versie is overigens een geweldig basisingredient voor tosti's! Ik eet wel minimaal een bakje per week op. Erg lekker!
Had dit ook gelezen over bruine basterdsuiker.. maar als dat niet werkt, gaan ik dit proberen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Baking sodabij de Jumbo en bij de Toko te koop.
Mix Baking soda met poedersuiker en strooi dat waar de mieren komen. Ze kunnen geen onderscheid maken tussen die twee en eten de Baking soda op. Gaan ze dood van.
Nee, zonder kaas. Maar dan met bijv een paar zongedroogde tomaten.quote:Op maandag 8 mei 2017 08:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Een tosti met hummus? gewoon op kaas smeren? Ik ben verslaafd aan hummus <3
Ah oke! Eens uitproberen!quote:Op maandag 8 mei 2017 10:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, zonder kaas. Maar dan met bijv een paar zongedroogde tomaten.
Tanger of andere Noord-Afrikaanse supermarkt al eens geprobeerd? Daar staat het vaak in grote potten.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar wáár koop je Baking Soda? Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden
Wel een beetje zielig voor de mieren.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Baking sodabij de Jumbo en bij de Toko te koop.
Mix Baking soda met poedersuiker en strooi dat waar de mieren komen. Ze kunnen geen onderscheid maken tussen die twee en eten de Baking soda op. Gaan ze dood van.
Baking soda in bad als je kind luieruitslag heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |