Ik gebruik altijd een velletje pleepapier. Door de zuigkracht (hihi) van dat dunne papier wordt die laatste druppel uit m'n pener getrokken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 16:41 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Voor de mannen: na het plassen even die plek tussen je anus en je balzak omhoog duwen, dan komt het laatste beetje urine uit je buis en drup je nooit meer na. Werkt beter dan de helicopter-methode.
Trolololo.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een velletje pleepapier. Door de zuigkracht (hihi) van dat dunne papier wordt die laatste druppel uit m'n pener getrokken.
Wat ben ik blij dat ik geen meisje ben als ik dit soort dingen leesquote:
Ik doe het allebei.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:21 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Trolololo.
Doe die duw techniek, komt echt een lading uit. Meer dan jouw velletje eruit kan zuigen
Waarom denk je dat eenhoorns nooit hoofdpijn hebben?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hoe kan een Cornetto werken? Druk je die op je voorhoofd als je hoofdpijn hebt?
Koperen muntjes neerleggen waar de mieren je huis inlopen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 16:40 schreef Bleie het volgende:
Oh, heeft iemand trouwens nog een wondermiddel tegen mieren?
Gewoon kokend water overheen gieten. Koper en krijtstrepen werken niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:59 schreef 010P het volgende:
[..]
Koperen muntjes neerleggen waar de mieren je huis inlopen.
Stoepkrijt, streep neerzetten " "
Die muntjes hebben hier niet geholpen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:59 schreef 010P het volgende:
[..]
Koperen muntjes neerleggen waar de mieren je huis inlopen.
Stoepkrijt, streep neerzetten " "
Ik had ook last van nietzofrismeerruikende handdoeken .... gebruik nu simpel waspoeder (ipv vloeibaar wasmiddel) van de Lidl.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Een handvol soda ipv wasmiddel in een hete was als je handdoeken niet zo fris meer ruiken. Ze ruiken nu voor het eerst in tijden echt niet zuur meer.
Wat heeft een iets te groot softijsje ermee te maken?quote:Op vrijdag 21 april 2017 17:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Het is probiotica. Antibiotica zijn tegen bacteriën (de naam zegt het al) en zijn geen bacteriën, maar gewoon geneesmiddelen. Ik kan alleen spreken over mijn ervaringen. Eet eens een iets te groot softijsje en probeer het uit.
Ik krijg er altijd maagkrampen en bijna altijd spetterpoep van als ik te snel en te veel softijsjes neem op een warme dag.quote:Op zondag 23 april 2017 12:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat heeft een iets te groot softijsje ermee te maken?
Maar dat is toch geen buikgriep?quote:Op zondag 23 april 2017 13:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik krijg er altijd maagkrampen en bijna altijd spetterpoep van als ik te snel en te veel softijsjes neem op een warme dag.Dan helpt Yakult altijd om dat te stoppen.
Placebo? Geen idee, maar ik ben er in ieder geval van af.
Nah, lijkt me nietquote:Op zondag 23 april 2017 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Eh, symptomen zijn hetzelfde, dus ik zou persoonlijk niet weten of je het wel of niet hebt.
Ah, weer wat geleerd. Maar hoe zou jij het dan noemen als je aan de diarree zit door te veel softijsjes?quote:Op zondag 23 april 2017 14:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Nah, lijkt me niet![]()
Tenzij je je softijs bij een smerige toko haalt
"Darm van streek gemaakt met teveel softijs"quote:Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Ah, weer wat geleerd. Maar hoe zou jij het dan noemen als je aan de diarree zit door te veel softijsjes?
Lactose intolerantie. En in softijs-machines blijven veel bacteriën achter.quote:Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd. Maar hoe zou jij het dan noemen als je aan de diarree zit door te veel softijsjes?
Het zou best kunnen, maar buikgriep ga je in elk geval niet oplossen met Yakultquote:Op zondag 23 april 2017 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Lactose-intolletantie in combi met een overkill? Buikgriep is het iig niet.
Je moet ook gewoon koude halve liters tikken! IJsjes ? Ben je 12 ofzo '?quote:Op zondag 23 april 2017 13:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd maagkrampen en bijna altijd spetterpoep van als ik te snel en te veel softijsjes neem op een warme dag.Dan helpt Yakult altijd om dat te stoppen.
Placebo? Geen idee, maar ik ben er in ieder geval van af.
Zo bijdehand.quote:Op zondag 23 april 2017 14:13 schreef Queller het volgende:
[..]
"Darm van streek gemaakt met teveel softijs"
Ik weet niet of ik dat ben. Krijg wel rommelingen van whey, maar kan verder zonder problemen een pak melk achterover slaan. Denk dan dat het aan die bacteriën ligt dan.quote:Op zondag 23 april 2017 14:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lactose intolerantie. En in softijs-machines blijven veel bacteriën achter.
Ik heb er ook last van. Normaal ijs kan ik met mate eten (lees: 3 keer per jaar ofzo) maar softijs... nope. Dat probeer ik ook gewoon niet meer.
Niemand is te oud voor softijsjes.quote:Op zondag 23 april 2017 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon koude halve liters tikken! IJsjes ? Ben je 12 ofzo '?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |