Precies, dat probeerde ik ook te verwoorden. Er staat trouwens in de Trouw dit weekend een erg mooi artikel van een man die zijn kind laat in de zwangerschap is verloren. Weet niet of je Blendle hebt?quote:Op maandag 17 april 2017 09:46 schreef L-E het volgende:
En ook: je kindje is al je kindje als het in je buik zit he. Dat er mogelijk nog iets mis gaat of je kindje later niet meer leeft doet daar niets aan af, gevoelsmatig zeker niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: lang verhaal ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2017 21:55 schreef twist02 het volgende:
Franny, ja ik denk dat het soms ook een -logisch- onbewust zelfverdedigingsmechanisme is inderdaad.
FF, ja, 2 hadden het vraagteken direct door dit keerschoonmoeder moest eerst d'r leesbril zoeken
Dat was bij ons twee jaar terug precies hetzelfdeSPOILER: lang verhaal ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen hadden we iedereen kerstkaarten gegeven met daarop onze namen en ? En mn schoonzusje gelijk feliciteren en mn schoonmoeder had ook geen idee wat er aan de hand was, die dacht gewoon een kerstkaart tot ze haar bril pakte (en mn schoonzusje het nog even uitlegde).
Je spoiler geeft wel wat meer begrip voor waar het vandaan komt idd, maar dat maakt de vraag niet minder vreemd. Maar wel leuk dat ze iig heel enthousiast is, dat is het belangrijkste!
Op "Was het gepland" reageer ik met "nee, als ik het kon plannen was ik 2 jaar terug al zwanger"quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:27 schreef Memoru het volgende:
Heel irritant die vraag: "Was het bewust" of "Was het gepland"
Heb regelmatig ook die vraag gehad. Begrijp niet zo de meerwaarde van deze vraag en het doel. Of t nou gepland is of niet het blijft mij en mijn partners pakkie-an.
Lijkt me ook erg vervelend om die vraag te moeten horen als je al maanden of zelfs jaren bezig bent om een kindje te krijgen...
Denk dat mensen soms niet zo goed weten wat ze moeten zeggen en hoe ze moeten reageren.. Misschien omdat ze geschrokken zijn met het nieuws dat je zwanger bent? Als ze weten dat het welkom is dan kunnen ze makkelijker blij reageren.
Hier had ik het ook wel verwacht maar ik heb die vraag nog geen enkele keer gesteld gekregen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Op "Was het gepland" reageer ik met "nee, als ik het kon plannen was ik 2 jaar terug al zwanger"Zijn ze snel genoeg stil
Nee, ik voel ze nu ook aan de binnenkant! Was een paar dagen aan het twijfelen, maar gisteravond een aantal keer achter elkaar heel duidelijk dus nu ben ik overtuigd dat het de baby isquote:Op dinsdag 18 april 2017 15:55 schreef Skittles het volgende:
Wat leuk, Nolita! Bijzonder ook dat je partner het eerder voelde dan jij! Voel je nu de schopjes ook niet aan de binnenkant, maar wel aan de buitenkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lichte kramp en harde buiken. Mag wel een keertje doorzetten nu....
quote:Op woensdag 19 april 2017 07:54 schreef Theeleuter het volgende:
Ugh, waardeloze nacht weer eens. Als dochter op school is, kruip ik terug mijn bed in.
Lijkt wel steeds meer blijvende actie te zijn.Spannend! Hoop dat je nog wat uurtjes slaap kan pakken en dat je verkoudheid minder is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lichte kramp en harde buiken. Mag wel een keertje doorzetten nu....Je raekt an de dinge geweun.
En er ligt nu geen baby naast je?quote:Op woensdag 19 april 2017 08:04 schreef Thistleweed het volgende:
Goede weeën om de 4 minuten die een minuut aan hielden. Bouwde zich mooi op maar na een uur of 5 stopte het weerNu lijkt er totaal niets meer aan de hand te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |