OK dan zit ik goed, want ik weet de datum nu nog niet.. Maar bij mij hangt die cloudfare check page ook via Ziggosquote:
Hier werkt het weer normaal. En ik had het probleem ook op mijn mobiel (KPN) en daar werkt het ook weer normaal.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zit ik goed, want ik weet de datum nu nog niet.. Maar bij mij hangt die cloudfare check page ook via Ziggos
Laat je verrassenquote:Op woensdag 12 april 2017 18:38 schreef chufi het volgende:
De stream lijkt wel te werken , weet alleen niet wat er hoort te draaien
tot 19 uur nog gewoon gupquote:Op woensdag 12 april 2017 18:38 schreef chufi het volgende:
Werkt. Draait nu Lenny Kravitz - Fly Awayquote:Op woensdag 12 april 2017 18:38 schreef chufi het volgende:
Dan hoor ik iig gewoon mee, maar zelfs mobiel werkt de site nietquote:Op woensdag 12 april 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werkt. Draait nu Lenny Kravitz - Fly Away
OK succes.. Ik luister wel meequote:Op woensdag 12 april 2017 18:40 schreef just me het volgende:
19:00 - 20:15 DJ Knokkels - DoeDezeSymphonieMaar
20:15 - 22:00 DJust Me - Ja, Dat Is Symphonic & MadMaster - Daar Is De Orgelman
* knokkels schranst nog even door aan zijn avondeten.quote:
niet praten met volle mond hčquote:Op woensdag 12 april 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels schranst nog even door aan zijn avondeten.
just me zit er klaar voor, met een kop koffie en een sigaar.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
just me zit er klaar voor, met een kop koffie en een sigaar.
mompelmompelquote:
Ik dan... Keiharde stagefright johquote:
Dus we krijgen zo een trillende stem?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dan... Keiharde stagefright joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |