Vroeg het hem een paar keer, geen reactie. En nu heeft fukforce een ban, en plots zie ik Elan vragen of hij weer in VBL mag posten aan Stijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is niet Elan zijn stijl van idioot doen. Die gebruikt dan briefjes met daarop aantekeningen wat hij tegen je kan gebruiken.
lol nee barca gaat weer comeback in de return wedstrijdquote:
Nelomgodquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
Poll: Wie is beter
• Umtiti
• Nelom
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Caland, heb je nog het stukje persbriefing van Spicer gezien?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
Poll: Wie is beter
• Umtiti
• Nelom
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Elleboogje van Mandzukicquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef Smoofie het volgende:
Dat was toch een overtreding van roberta
Van mij mag hij wel weer terug komen hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vroeg het hem een paar keer, geen reactie. En nu heeft fukforce een ban, en plots zie ik Elan vragen of hij weer in VBL mag posten aan Stijn.
Die barcelonees duwde zijn gezicht tegen de elleboog aan joh.quote:
Ja, hardop gelachen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland, heb je nog het stukje persbriefing van Spicer gezien?
Eriksen moeten ze halen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
Die Sergi Roberto kan er helemaal niets van. Barca moet Eriksengod kopen en Vertonghengod
Van mij ook, heb het zelfs aangegeven bij een FA. Maar het moment dat ik dat deed kreeg ie weer een ban voor heel FOK!. Dan kan ik aangeven wat ik wil, maar jaquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel weer terug komen hoor.
Vertonghen ook. Die Mathieu en Umtiti kunnen er niks van. Vertonghen kan zeer goed ballen ouwe reus.quote:
Elan heeft wel het talent om met heel veel mensen tegelijk ruzie te krijgen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van mij ook, heb het zelfs aangegeven bij een FA. Maar het moment dat ik dat deed kreeg ie weer een ban voor heel FOK!. Dan kan ik aangeven wat ik wil, maar ja.
Dan zou het rood moeten zijn. En als je zo lomp inkomt als die Barca speler moet je blij zijn dat de scheids het verkeerd zagquote:
Is al wat op leeftijd hè, ze zullen liever voor een jongere optie gaan. Davinson Sanchez hebben ze op het oog, maar die mag nog even bij Ajax blijvenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertonghen ook. Die Mathieu en Umtiti kunnen er niks van. Vertonghen kan zeer goed ballen ouwe reus.
Kan zijn geen racisme, maar toch TR meegepakt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:09 schreef Achterhoker het volgende:
Dikke neger (no racism) in de verdediging bij Barca maar de nek van Puyol heeft ie bij lange niet.
Gaat barca het goedmaken in de return?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester 3, PSG 4, Juventus 3
Kuch, Barça uit bij CL-toppers kuch.
Knalgeel of roze genot.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wit zou ook nog mogen van me. Zwart en wit.
Ja, dat zei je net ook alquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Andre Gomes 60 MILJOEN. Leest u goed 60 MILJOEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou een penalty voor zoiets ook veel te zwaar bestraft vinden. Maargoed, als je de regels volgt is het er gewoon een.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:
Als hij eerst tegen je hoofd komt, vind ik het wel erg dubbel. Dat zag ik bij PSV ook zondag, toen zette een Willem II-speler op rand 16 zijkant een sliding in, kwam de bal tegen zijn buik en dan tegen zijn arm maar geen penantie gelukkig.quote:
Dat was uiteraard niks.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eerst tegen je hoofd komt, vind ik het wel erg dubbel. Dat zag ik bij PSV ook zondag, toen zette een Willem II-speler op rand 16 zijkant een sliding in, kwam de bal tegen zijn buik en dan tegen zijn arm maar geen penantie gelukkig.
Stijn gaat kijken voor De Dijk. Is het de gehele De Dijk of alleen die lul van een huub ?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:13 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Stefan de Vries
Prinses Laurentien van Oranje
Jetta Klijnsma
De Dijk
Joop Munsterman
Half Volendam zit aan tafel?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:13 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Stefan de Vries
Prinses Laurentien van Oranje
Jetta Klijnsma
De Dijk
Joop Munsterman
Ik kijk wel terug via pauw.vara.nl. Simpel zat.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn gaat kijken voor De Dijk. Is het de gehele De Dijk of alleen die lul van een huub ?
Ronaldo genotquote:
Gehele Dijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn gaat kijken voor De Dijk. Is het de gehele De Dijk of alleen die lul van een huub ?
Scheidsrechtersteam heeft een belletje gehad in de rust.quote:
quote:
Mandzukic had net zo goed eraf gekund.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De Uefalona-motor begint te draaien jongens.
Ben jij ff een idiootquote:
Neequote:
Dat zou ik niet willen zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:15 schreef Edensnator het volgende:
Die scheids heeft net zijn beste avond
quote:
M-m-maar is niet barcelona.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eindelijk een kaart voor een schwalbe
Kleinzerig ventje.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan zijn geen racisme, maar toch TR meegepakt.
Welke spelers moet Barcelona kopen en verkopen in de zomer?quote:
Eriksenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke spelers moet Barcelona kopen en verkopen in de zomer?
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:16 schreef Houtenbeen het volgende:
R zur Lage in #Dortmund: Polizei findet weiteren verdächtigen Gegenstand am Teamhotel #BVBASM… https://t.co/3FpQfcxZf0
Nelom kopenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijzonder ja. En ik kijk de wedstrijd niet eens.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een hoop hypocrisie voorbij komen in dit topic, weinig verrassend.
Jetro voor 150 miljoen zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een hoop hypocrisie voorbij komen in dit topic, weinig verrassend.
De bal is rond.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het tijd voor een goal voor Juventus
Ik mis zijn manmetdebaardlacht act.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die typende Kermit? Of had ie er meer?
Dat doet er nu niet eens toe. Eerst zaak dat ze eens wat capabele mensen aan gaan stellen. Met deze kneuzige profielschetsen en namen die vallen als opvolger van Lucho is het regen, drup et cetera.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ze hebben iets verdachts gevonden bij het spelershotel. Leer je talen.quote:
Mofrikaans leer ik niet. Oprotten johquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hebben iets verdachts gevonden bij het spelershotel. Leer je talen.
Ik denk dat het een waterstofbom betreft.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mofrikaans leer ik niet. Oprotten joh
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je ook de pixelvariant klaar liggen?
Voorlopig ziet het ernaar uit dat het Unzue wordt. Wat een feest...quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet er nu niet eens toe. Eerst zaak dat ze eens wat capabele mensen aan gaan stellen. Met deze kneuzige profielschetsen en namen die vallen als opvolger van Lucho is het regen, drup et cetera.
Maar goed, Bartomeu is een Van Praagje/Timmerfransje/Munstermannetje.
Ja Cruijff kon niet ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorlopig ziet het ernaar uit dat het Unzue wordt. Wat een feest...
En doet denken aan de klassieke Lucasarts games.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Tovert altijd een lach op mijn gezicht.
Ha bianconeri, lang niet gezienquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef bianconeri het volgende:
Meestal zie je dat de scheids toch beetje op de hand is van de thuisploeg,
maar ja dit is Barcelona dus dan is de scheids 'natuurlijk' nadrukkelijk pro-Barca.
Wat een drama scheidsrechter is dit zeg.
In elk geval is de tijd van Barca duidelijk voorbij, of er moeten wonderen gebeuren nog deze wedstrijd. Juve is ook geen PSG, echt een aantal klasses hoger dus een wonder in Barcelona zelf zal ook niet zo snel gebeuren.
AHHH, DE PLAATSELIJKE CALIMEROquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef bianconeri het volgende:
maar ja dit is Barcelona dus dan is de scheids 'natuurlijk' nadrukkelijk pro-Barca.
In elk geval is de tijd van Barca duidelijk voorbij, of er moeten wonderen gebeuren nog deze wedstrijd. Juve is ook geen PSG, echt een aantal klasses hoger dus een wonder in Barcelona zelf zal ook niet zo snel gebeuren.
bianconerigodquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef bianconeri het volgende:
Ook datquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
En doet denken aan de klassieke Lucasarts games.
Tsja een Ajacied en een PSV-er.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rare kwaliteit :S
[..]
Mooie kwaliteit
Vooral geen Sampaoli, want die kent de club niet van binnenuitquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorlopig ziet het ernaar uit dat het Unzue wordt. Wat een feest...
quote:
Juve laat het niet lopen, Uefalona gaat het afpakken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Nou hopelijk dat Juventus dit niet uit laat lopen
Dat ligt aan de scheids hoeveel minuten er bij komen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Nou hopelijk dat Juventus dit niet uit laat lopen
Voor Juventus stop het na 90 minuten, Barca mag nog 4 minuten doorballen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de scheids hoeveel minuten er bij komen.
Hij is weer terugquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef bianconeri het volgende:
Wel weer gelachen om alle kopjes vandaag: ''Palermo ontslaat weer trainer".quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Dybala speelde twee jaar geleden nog in het kerkhof genaamd Palermo.
Waarom heb je daarom gelachen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel weer gelachen om alle kopjes vandaag: ''Palermo ontslaat weer trainer".
scheids gaat barca helpenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat je tegen Italianen 4 x gaat scoren![]()
![]()
![]()
Spannend leven heb jij.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Waar zijn al die Barca fans trouwens? MONDJESSNOEREN
Neuh aangezien Barca niet 4 x in de 16 gaat komen genotquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
scheids gaat barca helpen
4 onterechte pingels
In het ajax topic?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Waar zijn al die Barca fans trouwens? MONDJESSNOEREN
''Ook nu Zamparini weg is worden er trainers ontslagen omg'', zo'n strekking had het.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom heb je daarom gelachen?
Dat is toch ook zo? Hij zat er sinds januari.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ook nu Zamparini weg is worden er trainers ontslagen omg'', zo'n strekking had het.
Het is toch ook lachwekkend hoeveel trainers er daar doorheen gaan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt als een karikatuur weggezet, vind ik.
Wat jij vindt boeit mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hele club is een karikatuur.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in dat geval maken de scheidsrechters wel van niet-overtredingen een penalty of rode kaart om Barcelona te helpen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:26 schreef Vasion het volgende:
In het jaar dat Barca door Atletico werd uitgeschakeld, werd er een duidelijke handsbal genegeerd in de slotfase, waardoor Barca eruit ging.
''UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA''quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:30 schreef OmniRocket het volgende:
Rakitic pakt hand mandzukic, gaat liggen krijgt vrije schop, zag ik dat nou goed?
Hij zet een tackle in.twitter:WesBeuvink twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 22:27:33Iedere veldspeler van Juventus zette tot dusver 2 of meer tackles in. #juvbar https://t.co/toyYxFtf89 reageer retweet
Straks nog een potje hax?quote:
Jazeker wel, jij bent toch hier toch de piet jankbal. De 'zij zijn groot en ik ben klein'. Enige wat ik jou hier zien doen is janken dat juve genaaid wordt door de scheids.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet in NL he.
[..]
Calimero? Uhu... Volgens mij weet iemand niet waar dat voor staat.
Gedurfde voorspellingquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA''
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA UEFALONA''
Geen Kermit?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meer goals dan Messi in de Eredivisie
RESPECT
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Altijd zo'n treurig gezicht. Als je clubje achter staat dat je dan sip gaat lopen huilen.
Belooft vuurwerk te wordenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:32 schreef Zorro het volgende:
Dadelijk fijn de samenvatting Dortmund - Monaco kijken, tot nu toe alle tussenstanden gelukkig kunnen ontwijken.
Zij zijn groot?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Jazeker wel, jij bent toch hier toch de piet jankbal. De 'zij zijn groot en ik ben klein'. Enige wat ik jou hier zien doen is janken dat juve genaaid wordt door de scheids.
Explosieve wedstrijdquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:32 schreef Zorro het volgende:
Dadelijk fijn de samenvatting Dortmund - Monaco kijken, tot nu toe alle tussenstanden gelukkig kunnen ontwijken.
Barca heeft echt een treurige achterban inderdaad. In tjernobyl vind je nog meer sfeer.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Altijd zo'n treurig gezicht. Als je clubje achter staat dat je dan sip gaat lopen huilen. Steun je club gewoon.
Barca supporters
Ook de grensrechter?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kutten bij de cornervlagdan mag je echt een doodschop krijgen
Ik hoop het, alles beter dan Monaco dat de bus parkeert.quote:
Aldus het skelet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al genoeg room op.
In het Ajax topic.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op naar Barcelona topic? Is die er?
Die is erquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja die is er.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wordt alleen in gepost door figuren als Dagobert als er gewonnen wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet door Veronica lijkt mequote:Op dinsdag 11 april 2017 22:37 schreef Anonymousz het volgende:
Wordt Dortmund Monaco live uitgezonden morgen?
Als je niet zo veel op de Frontpage zat wist je van The Planet of the Apes.quote:
Klopt, Italiaanse ploegen geven dit niet uit handen. Behalve als je club AC Milan heet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:38 schreef bianconeri het volgende:
Return is een formaliteit. Juve is geen PSG.
Er zijn ook PSV supporters die kijken....quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
''Je ziet dat Juventus een goed team is''
Wow.
Ik hou van apen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je niet zo veel op de Frontpage zat wist je van The Planet of the Apes.
Whehehrhquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Er zijn ook PSV supporters die kijken....
Juve gaf vandaag wel een paar enorme kansen weg tegen zwak Barca.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:38 schreef bianconeri het volgende:
Return is een formaliteit. Juve is geen PSG.
twitter:t0mknippers twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 22:01:11Tijd voor een kleinere Champions League. Dit soort potjes zonder weerstand is niet echt spannend. #juvbar reageer retweet
Jij durft Scrumquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik geef het alvast op een briefje: Barcelona gaat door.
Dan gooi ik misschien een betje op barca win, omdat jij het zegt.quote:
bedankt hansquote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan gooi ik misschien een betje op barca win, omdat jij het zegt.
Misschien, ik zie het wel
Stijngod.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor Caland: Barcelona gaat dit niet meer rechttrekken.
Ach, als de scheidsrechters dit keer normaal doen en Juve geen PSGtje doet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijngod.
Ik ben het (wederom) met je eens trouwens.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef PSVCL het volgende:
En weer houdt die Ter Stegen helemaal niks tegen.
twitter:OptaJose twitterde op woensdag 05-04-2017 om 21:01:223 - Porteros con mejor % de paradas en la Liga 16/17 (+10 PJ):Sergio Asenjo 82%MARC-ANDRÉ TER STEGEN 80%Sergio Rico 75% reageer retweet
Inb4 5-1quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor Caland: Barcelona gaat dit niet meer rechttrekken.
ik kan geen Portugeesquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:OptaJose twitterde op woensdag 05-04-2017 om 21:01:223 - Porteros con mejor % de paradas en la Liga 16/17 (+10 PJ):Sergio Asenjo 82%MARC-ANDRÉ TER STEGEN 80%Sergio Rico 75% reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |