Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lalaland is al twee keer overgenomen, ik heb Polen.
Je hebt toch te laat gereageerd?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heerschappij over voormalig Richolandia en LaLaLand
Jawelquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.
De aanval werd niet binnen 20 uur afgeslagen (tenzij ik er overheen heb gelezen), dus Polen (oftewel Platkopski) valt nu onder het bewind van Katlandquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.
Aah ik zie het nu pas. Nou mooi.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3
Volgens mij heb ik als eerste het land geclaimd. Dat daarna iemand anders het land ook claimt kan, maar het lijkt me niet dat diegene dan het recht op het land heeft. Volgens de regels is na 20 uur het land van mijquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt toch te laat gereageerd?
Ik ben zelf een grotere droeftoeterquote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Iemand meteen ook droeftoeter noemen, wat een figuren lopen er hier toch rond![]()
Wil je niet een ander land claimen en opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Aah ik zie het nu pas. Nou mooi.
*stop volgen*
Succes jongens
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik als eerste het land geclaimd. Dat daarna iemand anders het land ook claimt kan, maar het lijkt me niet dat diegene dan het recht op het land heeft. Volgens de regels is na 20 uur het land van mij
Nee. Net zo'n verzonnen regel als dat anderen voor jou mogen verdedigen.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?
Weet ik dat ook weer
Italistan zal het niet vergeten.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is het gebeurd
Of het een succes was, is een tweede.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je niet een ander land claimen en opnieuw beginnen?
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Net zo'n verzonnen regel als dat anderen voor jou mogen verdedigen.
Ja, dat is toch logisch. Na 20 uur is het land van mij. Als iemand dan aanspraak wil maken op dat land moet diegene mij aanvallen. Lijkt me niet dat ik afgestraft word voor het feit dat ik werk heb.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?
Weet ik dat ook weer
Dat is dus dat verzonnen gedoe.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?
Lijkt mij ook logisch idd...feitelijk viel de ander jou niet aan. Pas zodra je erkent (door?) bezitter bent , kan je *daar* aangevallen worden.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dat is toch logisch. Na 20 uur is het land van mij. Als iemand dan aanspraak wil maken op dat land moet diegene mij aanvallen.
Je hoeft niet te claimen. Na 20 uur is het 'gewoon' van jouquote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?
Dat is iets anders. Ik heb zulke aanvallen gewoon tegengehouden.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logisch idd...feitelijk viel de ander jou niet aan. Pas zodra je erkent (door?) bezitter bent , kan je *daar* aangevallen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |