Alleen als Dionne bij AT5 was begonnenquote:Op maandag 10 april 2017 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zit die verscholen in het publiek?
quote:Op maandag 10 april 2017 23:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, als we terreurslachtoffers in spoilers moeten zetten, dan mag dit ook wel in een spoiler.
Ik gok ook wel een ruim budget.quote:Op maandag 10 april 2017 23:50 schreef KingRoland het volgende:
sws wel beter dan die andere RTV's van het land
ik had je nog een vraag gesteld in het robot stofzuiger topicquote:Op maandag 10 april 2017 23:50 schreef KingRoland het volgende:
sws wel beter dan die andere RTV's van het land
Dat lijkt mij een interessant topic, link?quote:Op maandag 10 april 2017 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had je nog een vraag gesteld in het robot stofzuiger topic
CHI / [WIN] Een Robotstofzuiger: ILIFE V1 i.s.m. Gearbest.comquote:Op maandag 10 april 2017 23:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een interessant topic, link?
dat ga ik s even kijkenquote:Op maandag 10 april 2017 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had je nog een vraag gesteld in het robot stofzuiger topic
bespaar je de moeite. Ik heb hem al gewonnenquote:Op maandag 10 april 2017 23:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een interessant topic, link?
Alsof Pauw goede sportinterviews kan doenquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:06 schreef OProg het volgende:
Joopie gaat gewoon lekker door het gesprek heen glibberen natuurlijk.
Zometeen komt Greenpeace ze pardoes in zee rollen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:05 schreef Caland het volgende:
Zo te zien staan die walvissen nog steeds aan de kust.
badum tsss
Ich habe es nicht gewusst.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:06 schreef OProg het volgende:
Joopie gaat gewoon lekker door het gesprek heen glibberen natuurlijk.
Iedereen verdient 5k netto, werk 30 uur per week en heeft een Duitse leasebak, dat is de Fok norm.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:08 schreef Woelwater het volgende:
Die mensen zouden eens op Fok moeten lezen, dan zien ze zelf ook dat armoede niet bestaat in Nederland.
Lekker de hele dag fokken op je bijstand of wajongquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:08 schreef Woelwater het volgende:
Die mensen zouden eens op Fok moeten lezen, dan zien ze zelf ook dat armoede niet bestaat in Nederland.
ftfyquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedereen verdient 15k netto, werk 15 uur per week en heeft een Duitse leasebak, dat is de Fok norm.
En een brandslang van 30cm in de broek.quote:
Dit dus, plus stoppen met roken en gewoon aan het werk in plaats te zeuren over geldgebrek.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:10 schreef Caland het volgende:
Gewoon huisdieren afschaffen voor mensen in de bijstand, probleem opgelost.
Ik moet echt de politiek in.
En pas kinderen toestaan als ze op modaal zitten zeker?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:10 schreef Caland het volgende:
Gewoon huisdieren afschaffen voor mensen in de bijstand, probleem opgelost.
Ik moet echt de politiek in.
Je kan mensen helaas niet verbieden te stoppen met neuken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
En pas kinderen toestaan als ze op modaal zitten zeker?
Oh wacht wat een faal is deze post. Ga hem niet eens aanpassen ook.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan mensen helaas niet verbieden te stoppen met neuken.
Ik denk niet dat ze daar zitten te wachten op schuldenquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Pleur maar op met dit item. Heb net mijn hele vermogen naar Giro 555 gestort.
Zou Klijnsma een kans maken?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Laurentien naar de boot vanavond? Het kroonjuweel op Pauw z'n harem!
Die kan tenminste niet terug vechten.quote:
nee komt door Rutte 1quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Armoede onder kinderen is toegenomen. Klijnsma was 4,5 jaar staatssecretaris va Sociale Zaken. Haar partijgenoot Asscher was minister...
Maar gelukkig hebben we een partij als 50+quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Armoede onder kinderen is toegenomen. Klijnsma was 4,5 jaar staatssecretaris va Sociale Zaken. Haar partijgenoot Asscher was minister...
Gebaseerd op?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Degene die de tweede kandidaat wordt naast Le Pen in de tweede ronde wordt met overmacht tot president verkozen.
Peilingen waaruit blijkt hoe groot de weerstand tegen Le Pen is. Ze gaat in de tweede ronde hooguit 35 procent van de stemmen halen; haar tegenstrever 65.quote:
En koekjes.quote:
Welke aanslag?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, dit is interessanter dan de aanslag van vanavond?
Ikzelf ga niet naar Pauw kijken om sportinterviews, veel te weinig diepgang op dat gebiedquote:
Bedoel je dat knalerwtje in Dortmund?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
Verder dan 'errug hè' en wat speculaasjes zou dat niet komen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
Dit had iemand als Genee moeten doen inderdaad.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Ja, dit is dus echt een Pauw-sport item
Die transfers met die muziek eronder
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
NWS / Explosie bij spelersbus Dortmund
En da's waarschijnlijk ook precies de reden dat Jopie hier zitquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:39 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dit had iemand als Genee moeten doen inderdaad.
Nee, die drie explosieven die van afstand gedetoneerd zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bedoel je dat knalerwtje in Dortmund?
True thatquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:39 schreef svann het volgende:
[..]
Verder dan 'errug hè' en wat speculaasjes zou dat niet komen.
Jup.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En da's waarschijnlijk ook precies de reden dat Jopie hier zit
Derksen zou er dan ook moeten bij zitten voor een topshow.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En da's waarschijnlijk ook precies de reden dat Jopie hier zit
Dat was leuk geweest voor het spektakel maar had de inhoud niet bevorderdquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Derksen zou er dan ook moeten bij zitten voor een topshow.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest voor het spektakel maar had de inhoud niet bevorderd
WaterboardingGenot voor DerMunster.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:46 schreef Caland het volgende:
Op het laatst was er in de boardroom natuurlijk niet meer zo'n gezellige sfeer.
Deze man is niet meer serieus te nemen. Afhaken of aanhaken haha wat een idiootquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:46 schreef Caland het volgende:
Op het laatst was er in de boardroom natuurlijk niet meer zo'n gezellige sfeer.
Die hele tutu en zijn stichting schijnt ook een grote oplichtersbende te zijnquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Gijp ligt nu gierend van het lachen op de bank. TUTU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:57 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Rozendaal onveilig maken.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Van mij mag Klaver heel lang wegblijven
Reuzenpanda's worden gebruikt voor politiek gewin door China.quote:
Neequote:Op woensdag 12 april 2017 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een hele tijd niet gekeken. Is het de moeite waard?
Dan gaat Yesser dat regelen.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meer aanslagen. Meer topics in NWS.
Alle Trumpanzees worden uitgezonden naar Syrie of Noord Korea.quote:
3000 tegenwoordigquote:Op woensdag 12 april 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Xander hier nu even 1000 euro opgehaald?
Volgens mij is dat juist breed uitgemeten in de media.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Kom kom doe toch niet zo overgevoelig, als er islamitische politieagenten zijn of islamitische leraren die niet naar Auschwitz willen of de holocaust niet willen behandelen omdat ze joden haten dan kraait er niemand naar.
Bommen er op.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle Trumpanzees worden uitgezonden naar Syrie of Noord Korea.
Ook goede avond.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Denken dat alleen Assad vuile handen heeft in die oorlog.
Wafel foto komt eraan.quote:
Syrië is een grote teringbende waar 5 (of 6?) partijen elkaar de tent uitvechten. Het Westen moet er gewoon ver vandaan blijven.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Denken dat alleen Assad vuile handen heeft in die oorlog.
Mis je Jair Fietsketting al?quote:Op woensdag 12 april 2017 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Syrië is een grote teringbende waar 5 (of 6?) partijen elkaar de tent uitvechten. Het Westen moet er gewoon ver vandaan blijven.
quote:
Misschien dat juist de afnemende aandacht voor terreur de oplossing is. Komt niet meer op de voorpagina, mensen veranderen hun profielfoto's niet meer in vlaggetjes, terroristen gaan ook denken ja daar doe ik het niet voor.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is er niks belangrijkers te bespreken dan dit soort flutfilms? Er was gisteren nog moslimterreur in Duitsland.
Komt niet meer op de voorpagina van de Volkskrant nee.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien dat juist de afnemende aandacht voor terreur de oplossing is. Komt niet meer op de voorpagina, mensen veranderen hun profielfoto's niet meer in vlaggetjes, terroristen gaan ook denken ja daar doe ik het niet voor.
Natuur is zo prachtig soms.quote:
Ik geef altijd volgas.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet remmen voordat ze een kruispunt oprijden
Allemaal op de boot en dan gaat Pauw het even voordoen.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Die panda's moeten even maar bij Pauw in de leer.
quote:Op woensdag 12 april 2017 23:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Koala's zijn ook al van die luie drollen.
Daar hoef je geen beest in de dierentuin voor te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als ik een beest was in de dierentuin zou ik alleen maar de hele dag neuken, mastuberen en poep gooien in het zicht van kinderen.
Het wordt helaas niet sociaal geaccepteerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar hoef je geen beest in de dierentuin voor te zijn.
Dat is drie keer zo veel als de gemiddelde Amsterdamse student.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:48 schreef tralalala het volgende:
Pauw is Artis gewend waar dieren maximaal 10 vierkante meter tot beschikking hebben.
Syrische tandarts voor de subsidie.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Om in een dierentuin te werken heb je zeker wel een master biologische wetenschappen nodig
Om vervolgens de hele dag poep te scheppen.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Om in een dierentuin te werken heb je zeker wel een master biologische wetenschappen nodig
quote:Op woensdag 12 april 2017 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Om vervolgens de hele dag poep te scheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |