Heb jouw video's bekeken gisternacht.quote:Op maandag 10 april 2017 23:08 schreef possetje het volgende:
[..]
deze video of schlager uit duitsland?
even denken en twijvelen hoor
ben binnen 90 jaar terug!
ha oke! ik heb niet heel veel fans ey!quote:Op maandag 10 april 2017 23:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb jouw video's bekeken gisternacht.
Dit spreek je dan uit als je teveel zand in de mond krijgt door de opkomende plaatselijke zandstorm, welke je ervaart wanneer je op je oude vertrouwde kameel die je al 20 jaar in je bezit hebt , al rondstruinend in de Sahara.quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 11 april 2017 00:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Marrokkaans Frans accent is zo cute![]()
Ti connais ou ti connais pas?
Ik ben een keer berberaap genoemd door een tokkie in het vliegtuig. Eigenlijk had ik haar, zoals het een aap betaamt, alle hoeken van vliegtuig moeten laten zien.quote:
Klopt, want Marokko bestaat ook voor 99% ook echt alleen uit zand.quote:Op dinsdag 11 april 2017 02:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dit spreek je dan uit als je teveel zand in de mond krijgt door de opkomende plaatselijke zandstorm, welke je ervaart wanneer je op je oude vertrouwde kameel die je al 20 jaar in je bezit hebt , al rondstruinend in de Sahara.
Wat heb jij gedaan? Ik accepteer dit soort praat niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben een keer berberaap genoemd door een tokkie in het vliegtuig. Eigenlijk had ik haar, zoals het een aap betaamt, alle hoeken van vliegtuig moeten laten zien.
Ja, had achteraf haar echt paar vuisten moeten geven en haar door gangpad van vliegtuig moeten slepen. Was ook een heel incident. Vanaf moment dat ik voor haar zat tot de landing. Opzettelijk duwen. Na paar keer wat gezegd en toen uitgemaakt voor moslimh***-r. Vervolgens dus uitgemaakt voor berberaap. Ze heeft ook de heel tijd haar vriend lopen zeggen dat hij die hoofddoek van m'n hoofd moest aftrekken. Toen wel omgedraaid en met een lach gezegd dat als hij dat waagt ik flink ga uithalen ( ik ben best sterk voor een meisje) en hij dan niet moet janken. Heb me zowat hele rit netjes gedeisd gehouden. Volgens mijn ouders had ik haar bont en blauw moeten slaan. Achteraf gezien ook wel spijt dat ik haar niet wat flinker aangepakt heb. Dat soort tokkies verstaan maar één taal: keihard slaan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan? Ik accepteer dit soort praat niet.
Ik had mijn gedeisd niet gehouden. Dat soort mensen teren daar op.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, had achteraf haar echt paar vuisten moeten geven en haar door gangpad van vliegtuig moeten slepen. Was ook een heel incident. Vanaf moment dat ik voor haar zat tot de landing. Opzettelijk duwen. Na paar keer wat gezegd en toen uitgemaakt voor moslimh***-r. Vervolgens dus uitgemaakt voor berberaap. Ze heeft ook de heel tijd haar vriend lopen zeggen dat hij die hoofddoek van m'n hoofd moest aftrekken. Toen wel omgedraaid en met een lach gezegd dat als hij dat waagt ik flink ga uithalen ( ik ben best sterk voor een meisje) en hij dan niet moet janken. Heb me zowat hele rit netjes gedeisd gehouden. Volgens mijn ouders had ik haar bont en blauw moeten slaan. Achteraf gezien ook wel spijt dat ik haar niet wat flinker aangepakt heb. Dat soort tokkies verstaan maar één taal: keihard slaan.
Ja. Zou nu niet meer zo doen. Eerste beste tokkie die het bont maakt, sleur ik hoogstpersoonlijk door gangpad of door straat. Kan best agressief zijn. Om mij hoef je je geen zorgen te maken hahaha.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had mijn gedeisd niet gehouden. Dat soort mensen teren daar op.
Ik sla niet. Wil geen strafbladquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja. Zou nu niet meer zo doen. Eerste beste tokkie die het bont maakt, sleur ik hoogstpersoonlijk door gangpad of door straat. Kan best agressief zijn. Om mij hoef je je geen zorgen te maken hahaha.
Oh, als iemand zelf naar gemaakt heeft? Sta niet meer in voor mezelf. Zelfs mijn ouders zeiden waarom ben je zo dom geweest? Je had haar door heel het vliegtuig moeten slepen. Wedden dat ze nooit meer een Marokkaan of moslim aandurft te kijken.quote:
Als men slaat sla ik terug logischerwijze. Ik zeg ook niet altijd iets terug, maar bij zoiets had ik zeker mijn mond open gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, als iemand zelf naar gemaakt heeft? Sta niet meer in voor mezelf. Zelfs mijn ouders zeiden waarom ben je zo dom geweest? Je had haar door heel het vliegtuig moeten slepen. Wedden dat ze nooit meer een Marokkaan of moslim aandurft te kijken.
Ja, laatste keer Madrid ook twee racistische inciditenten. Toen wel mijn mond opengetrokken en gedreigd. Mijn blik is gevaarlijk, haha.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als men slaat sla ik terug logischerwijze. Ik zeg ook niet altijd iets terug, maar bij zoiets had ik zeker mijn mond open gedaan.
Ik weet nog dat ik vroeger werd uitgescholden voor kanker Turk door iemand tijdens een bijbaantje. Dat heeft ze later geweten toen ik haar op straat tegen ben gekomen. Niet slaan, maar ik denk dat mijn dreiging voldoende was.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, laatste keer Madrid ook twee racistische inciditenten. Toen wel mijn mond opengetrokken en gedreigd. Mijn blik is gevaarlijk, haha.
Je had een vinger in zijn oog moeten steken,kut tokkiequote:Op dinsdag 11 april 2017 09:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben een keer berberaap genoemd door een tokkie in het vliegtuig. Eigenlijk had ik haar, zoals het een aap betaamt, alle hoeken van vliegtuig moeten laten zien.
Verander je je naam binnenkort naar PSVEL?quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je had ee vinger in zijn oog moeten steken,kut tokkie
Als ze 3e worden wel jaquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Verander je je naam binnenkort naar PSVEL?
Al 3 x gezegd tegen hem. Wees eens origineel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Verander je je naam binnenkort naar PSVEL?
Ik neuk je helemaal de moeder. Tfoe!quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al 3 x gezegd tegen hem. Wees eens origineel.
stijlvolquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik neuk je helemaal de moeder. Tfoe!
Knap zo zonder spelvaut!quote:
Ik neuk geen apen. Sorry.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik neuk je helemaal de moeder. Tfoe!
Apen? Wat krijgen we nou? Wie is er een aap? En doel je hiermee op een specifieke bevolkingsgroep? Is Stimirol rassies?quote:
Brah je praat poep.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Apen? Wat krijgen we nou? Wie is er een aap? En doel je hiermee op een specifieke bevolkingsgroep? Is Stimirol rassies?
Hamdollilah!!! Mabrouk!!!!!quote:Op woensdag 12 april 2017 15:43 schreef BellaaElisa het volgende:
![]()
Maghrebijnse ik ben niet snel op mn teentjes getrapt maar bij zo iets zou k me niet in kunnen houden. Niet slaan of iets (als ik wordt geslagen dan wel, logisch).
Ik heb dus die röntgen/echo gehad, ik kon gewoon mee kijken, er zit een klein balletje in (cyste ongv 3mm?) Maandag moet ik naar de huisarts, voor verdere info. Maar bij de poli zeiden ze al dat het limiet 6a7 mm moet zijn voor verwijdering, maar als ik er veel last van hou dan kunnen we wel de keuze maken voor een e.v.t verwijdering van de cyste. Het zit namelijk ook op een gunstige plek vlakbij me oksel.
Wat een opluchting heb de hele nacht wakker gelegen, viel even weg om half 6 en om half 9 was ik weer wakker
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 12 april 2017 15:43 schreef BellaaElisa het volgende:
![]()
Maghrebijnse ik ben niet snel op mn teentjes getrapt maar bij zo iets zou k me niet in kunnen houden. Niet slaan of iets (als ik wordt geslagen dan wel, logisch).
Ik heb dus die röntgen/echo gehad, ik kon gewoon mee kijken, er zit een klein balletje in (cyste ongv 3mm?) Maandag moet ik naar de huisarts, voor verdere info. Maar bij de poli zeiden ze al dat het limiet 6a7 mm moet zijn voor verwijdering, maar als ik er veel last van hou dan kunnen we wel de keuze maken voor een e.v.t verwijdering van de cyste. Het zit namelijk ook op een gunstige plek vlakbij me oksel.
Wat een opluchting heb de hele nacht wakker gelegen, viel even weg om half 6 en om half 9 was ik weer wakker
Ik word heel zenuwachtig van die muziek haha.quote:
Why?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe dat witte uit nu
Ik heb iets tegen wit in kleding.
Hoezo zenuwachtig?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik wordt heel zenuwachtig van die muziek haha.
Even een mooi lied posten:
Geen idee, word daar echt leip van.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Why?
Sandalen met van die slierten eraan. Is van HM premium quality.
Jeetje voor iemand die claimt alle wijsheid in pacht te hebben is het vetgedrukte wel een tegenvaller.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik wordt heel zenuwachtig van die muziek haha.
Even een mooi lied posten:
Het is illustreert slechts hoe zenuwachtig ik van die muziek word, ik ga er zelfs spontaan werkwoorden verkeerd van vervoegen.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje voor iemand die claimt alle wijsheid in pacht te hebben is het vetgedrukte wel een tegenvaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk..........quote:Op woensdag 12 april 2017 19:40 schreef Hamzoef het volgende:
Wat vind je van de muziek trouwens, of heb je het niet geluisterd?
Tovbe, op wie doel je bequote:Op woensdag 12 april 2017 19:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Love is in the airrrrrr!! Zo schattig.
Ik vind het echt heel vreemd als mensen zo spreken, wetende dat ik al 3.5 jaar met iemand ga.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik laat de twee tortelduifjes alleen. Tot morgen! Xx
Dat is ook mooi inderdaad. Ik luister mijn leven al muziek die ik mooi vind, zonder overal ideologie/religie als meetlat naast te houden. Ik heb sowieso een extreem brede muzieksmaak.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
Hmzoef, mijn stijl is meer dit:
Deze vooral omdat mijn vader hier gek op is
Het doet mij deugd dat soennieten tegenwoordig ook naar dit soort muziek luisteren.
100% mee eens ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vreemd als mensen zo spreken, wetende dat ik al 3.5 jaar met iemand ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2017 20:19:25 ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is ook mooi inderdaad. Ik luister mijn leven al muziek die ik mooi vind, zonder overal ideologie/religie als meetlat naast te houden. Ik heb sowieso een extreem brede muzieksmaak.
Maar je hebt bijvoorbeeld mensen die weigeren Ahmet Kaya te luisteren, alleen vanwege zijn achtergrond, ook als de betreffende liedjes daar niets mee te maken hebben. Ik snap dat niet.Als ik iets mooi vind, luister ik het zo simpel is het.
[..]
100% mee eens ja.Oh daar heb ik ook schijt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger hoorde ik papa op zijn keyboard altijd Olurum Turkiyem spelen
Vond hij gewoon mooi.
Ik ben sws niet voor indelen naar religie etc. Meeste mensen wel. Zo ben ik vorige keer door iemand geblokkeerd, omdat ik Ahmey Kaya's pagina ben gaan volgen.![]()
Behalve als het om Somaliërs gaat dan toch?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben sws niet voor indelen naar religie etc.
Cijfers liegen niet over somaliers. Maar betekent niet dat ik ze discrimineer of anders behandel..quote:Op woensdag 12 april 2017 20:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Behalve als het om Somaliërs gaat dan toch?![]()
Sorry. Dit schot voor open goal kon ik niet aan me voorbij laten gaan.![]()
Ik post nog één wonderschone melodie in dit topic, en dan houd ik het voor gezien voor vandaag.
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 00:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
En, inmiddels al dm's naar elkaar verstuurd?
Vind jij van niet dan?quote:Op donderdag 13 april 2017 11:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoor dat hamzoef goed bij jou past
Stimorol het omgekeerde. Je weet wat ze zeggen? Les extrêmes se touchent.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:55 schreef Drug het volgende:
[..]
nee hamzoef is geestelijk te krachtig en fysiek te zwak
nee neequote:Op donderdag 13 april 2017 11:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Stimorol het omgekeerde. Je weet wat ze zeggen? Les extrêmes se touchent.
paars ja? boho hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 11:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik zag gisteren een leuke paarse broek. Ga em kopen.
Klopt, maar voor nu gewoon handig.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:00 schreef Drug het volgende:
[..]
dat zo'n gezegde leuk klinkt, maar veel te simplistisch is
Edgy? Vind van niet. En een roze broek wil ik. Probleem is, heb geen ruimte. Mijn nicht neemt een doos Marokkaanse kaas mee omdat mijn moeder dat graag wil. Moet ik dus ook al meenemen.quote:
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Edgy? Vind van niet. En een roze broek wil ik. Probleem is, heb geen ruimte. Mijn nicht neemt een doos Marokkaanse kaas mee omdat mijn moeder dat graag wil. Moet ik dus ook al meenemen.
Beiden tbh. Maar ik vind de lengte niet flatteus om eerlijk te zijn. De kleur zelf zou je wel sieren.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Broek of dingen mee moeten sjouwen?
Ah. Als ik mijn oude laptop nog had, had ik je mijnes kunnen sturen. Jammer. Gewoon krachtig en kort. Maar ook wel persoonlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:17 schreef Stimorol- het volgende:
Moet een motivatie brief schrijven.
Tips?
Edgyquote:
Met veel belangstelling stuur ik mijn motivatiebrief voor de functie administratief medewerker binnen uw bedrijf. Op dit moment ben ik werkzaam bij een ander bedrijf als administratief medewerker. Daar gaat het om een tijdelijke functie, namelijk het vervangen van een collega die met zwangerschapsverlof is. Daarom ben ik zeer actief aan het zoeken naar een nieuwe baan die veel uitdaging bied.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:17 schreef Stimorol- het volgende:
Moet een motivatie brief schrijven.
Tips?
Random tekst voor motivatiebriefquote:
Je vroeg toch of iemand naar je motivatie wou kijken? Drug is daar, naar mijn mening, de geschikte persoon voor.quote:
oehhquote:Op donderdag 13 april 2017 13:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je vroeg toch of iemand naar je motivatie wou kijken? Drug is daar, naar mijn mening, de geschikte persoon voor.
Ja. Meen het echt.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
Maar is Drug wel te vertrouwen. Moet em indienen voor 16u.
Lekker, wat heb je gedaan de afgelopen dagen..quote:Op donderdag 13 april 2017 14:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooi. Ja, goed. Lekker weer en lekker aan genieten van aanwezigheid van mijn lieve nichtje.
betekent veelquote:Op donderdag 13 april 2017 13:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat? Is maar een virtuele kus!
Niet veel tot nu toe. Gewinkeld in een shoppingmall hier in de buurt. Gisteravond wel even naar centrum van Madrid geweest, maar na 10 minuten besloten dat leuker is om naar huis te gaan en een meidenavond te houden. Net klaar met dweilen en badkamers boenen. Gaan vandaag voor de verandering thuis eten en dus zo koken.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lekker, wat heb je gedaan de afgelopen dagen..
Stad geweest etc..
Tja, dan houdt het op. Heb je misschien geen vriendinnen die er even naar kunnen kijken?quote:Op donderdag 13 april 2017 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik durf m'n motivatie niet door te sturen.;(
Die vond het goedquote:Op donderdag 13 april 2017 15:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tja, dan houdt het op. Heb je misschien geen vriendinnen die er even naar kunnen kijken?
Begrijp het en het is een heel normaal gevoel.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die vond het goedMaar ben gewoon erg onzeker.
Echt overkomt?? Wat is precies?quote:Op donderdag 13 april 2017 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
Insecure as fuckterwijl ik zojuist weer compliment kreeg dat ik zo relaxt en echt overkom.
Ware interesse in mensen tonen juist ja....ik vind mensen die "real" proberen over te komen door zehma "hey piet hoe was je weekend"...te spelen nog gladder dan mensen die onbewust geen interesse tonen in andere mensen.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Puur. Ze zei je toont ware interesse in mensen en komt erg relaxt over in je conversatie.
Dat is mijn klacht. Wou dat ik gladder was, mijn collega's zijn dat wel allemaal. Maar vind ze ook wel achterbakser.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ware interesse in mensen tonen juist ja....ik vind mensen die "real" proberen over te komen door zehma "hey piet hoe was je weekend"...te spelen nog gladder dan mensen die onbewust geen interesse tonen in andere mensen.
Geen leuke mannelijke collega waar je iets mee kan beginnen?quote:Op donderdag 13 april 2017 18:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Oh, heb zulke lieve en oprechte collega's. Ben best gezegend met zo een fijne werkplek. Besef ik maar al te meer als ik allerlei verhalen hoor van mensen die juist klagen over werk en collega's.
Nee, val niet op kaaskoppen.quote:Op donderdag 13 april 2017 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen leuke mannelijke collega waar je iets mee kan beginnen?
Gezelliggg , ..ewa geniet er maar van.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet veel tot nu toe. Gewinkeld in een shoppingmall hier in de buurt. Gisteravond wel even naar centrum van Madrid geweest, maar na 10 minuten besloten dat leuker is om naar huis te gaan en een meidenavond te houden. Net klaar met dweilen en badkamers boenen. Gaan vandaag voor de verandering thuis eten en dus zo koken.
Lekker rustig dus. Prima. In mei begint de werkdrukte.
Welke maat? Welke kleur?quote:Op donderdag 13 april 2017 19:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gezelliggg , ..ewa geniet er maar van.
En als je ergens toevallig een Real Madrid shirt tegenkomt van rond de 40 euro haal die voor mij , betaal ik je terug als je weer in Hollanda bent.
maar je proeft het als er isquote:Op donderdag 13 april 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heel veel. Smaak is geen racisme.
Wat versta je onder renoveren? Wat ga je doen?quote:
In het geval van een motivatie is je eerste "ingeving" meestal echt het beste. Als iemand er dan al naar gekeken heeft, en het goed bevonden heeft, zou ik het zeker zo laten. Vaak wordt het van twijfelen en wijzigen niet beter in zo'n geval.quote:
Herkenbaar gevoel wel ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zag gisteren op YouTube een zwerver de Koran reciteren. Voelde me toen wel echt schuldig. Ik ga zeker 10 keer per jaar op vakantie en geniet van de mogelijkheden die ik heb. Deze arme man heeft niks en is Allah zo dankbaar. Dankbaarder dan ik zelfs. Voel me dan wel echt een hypocriet.
Ben jij niet te oud om in een voetbalshirtje rond te lopen?quote:Op donderdag 13 april 2017 19:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gezelliggg , ..ewa geniet er maar van.
En als je ergens toevallig een Real Madrid shirt tegenkomt van rond de 40 euro haal die voor mij , betaal ik je terug als je weer in Hollanda bent.
nooit te oudquote:Op donderdag 13 april 2017 20:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ben jij niet te oud om in een voetbalshirtje rond te lopen?![]()
Of is het alleen voor tijdens het sporten?
Mensen die na hun tienerjaren in het dagelijks leven nog in een shirt van hun favoriete voetbalclub rondlopen vind ik wel apart hoor.quote:
Vrije tijd shirt , of tijdens het sporten iddquote:Op donderdag 13 april 2017 20:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ben jij niet te oud om in een voetbalshirtje rond te lopen?![]()
Of is het alleen voor tijdens het sporten?
Maar straks is het heel slecht.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:10 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat versta je onder renoveren? Wat ga je doen?
[..]
In het geval van een motivatie is je eerste "ingeving" meestal echt het beste. Als iemand er dan al naar gekeken heeft, en het goed bevonden heeft, zou ik het zeker zo laten. Vaak wordt het van twijfelen en wijzigen niet beter in zo'n geval.
[..]
Herkenbaar gevoel wel ja.
Wil ook. voor m'n liefje.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maat L.
Het thuisshirt, de witte dus.
apart heeft niemand last van tochquote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die na hun tienerjaren in het dagelijks leven nog in een shirt van hun favoriete voetbalclub rondlopen vind ik wel apart hoor.
Als het echt heel slecht is, had je vriendin het je wel gezegd.quote:
Oyle. Ik wil deze functie echt heel graag.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als het echt heel slecht is, had je vriendin het je wel gezegd.
Misschien wordt het iets beter, als je er nog langer mee bezig bent, maar misschien wordt het ook iets slechter. Ik zou het echt zo laten.
Is het een interne sollicitatie trouwens?
Dan zou ik het zeker zo laten, omdat het dan dichter bij jou staat. Als je nu weer gaat lopen wijzigen komt het straks misschien gemaakt over. Bovendien, goed is goed.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oyle. Ik wil deze functie echt heel graag.
Top, is goed.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maat L.
Het thuisshirt, de witte dus.
Ik vind zijn religieuze preken nog steeds tof en enorm inspirerend, dat is nooit afgenomen eikquote:
Was je gulenci ooit?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind zijn religieuze preken nog steeds tof en enorm inspirerend, dat is nooit afgenomen eik
Nooit onderdeel van de cemaat, had heb wel vrienden die leraar waren of verbleven in de internaten van de cemaat.quote:
Brb. Even consulaat bellen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit onderdeel van de cemaat, had heb wel vrienden die leraar waren of verbleven in de internaten van de cemaat.
Ga naar huis of ik sla jouquote:Op donderdag 13 april 2017 21:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Druk vandaag buiten! Ben in hartje Madrid.
En terecht wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Acmadilar. Aleviet zijn vonden ze erger
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh jee, had jij niet een klacht over dit topic gepost?
quote:
Waarom eigenlijk? Kwam een beetje huilerig over eerlijk gezegd. Niet dat de mods er iets mee doen ook.quote:
Pfffff ik zou tien dagen moeten vasten. Maar bro, ik ben een luie aleviet.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heb jij met zaman.
Ramazan.
Lees het topic. Shit die vroeger wel mocht, mag ineens niet meer sinds hij 'MOD' is. Nogal hypocriet, net als jij.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Kwam een beetje huilerig over eerlijk gezegd. Niet dat de mods er iets mee doen ook.![]()
Luie Aleviet is een pleonasme als je het hebt over 10 dagen, maar zelfs dat niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pfffff ik zou tien dagen moeten vasten. Maar bro, ik ben een luie aleviet.
Je bent hier niet welkom RAUS.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lees het topic. Shit die vroeger wel mocht, mag ineens niet meer sinds hij 'MOD' is. Nogal hypocriet, net als jij.
Stil zamanci seniquote:Op donderdag 13 april 2017 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luie Aleviet is een pleonasme als je het hebt over 10 dagen, maar zelfs dat niet?
Hehe.quote:
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe.
Wrm altijd zo defensief, heb ik jouw naam genoemd?
3, 10 Ramazanquote:Op donderdag 13 april 2017 21:24 schreef Hamzoef het volgende:
Ik dacht dat jullie trouwens 12 dagen vastten, maar 10 dus?
TURKEN ALTEID NMR 1quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.
Zal best. Maar waarom altijd zo boos?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, we haten allemaal elkaar, kunnen elkaars bloed wel drinken, maar zijn vijandig en een tegen de buitenstaander.
We zijn niet boos, we zijn gewoon natuurlijk zo.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zal best. Maar waarom altijd zo boos?
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdoganquote:Op donderdag 13 april 2017 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zijn niet boos, we zijn gewoon natuurlijk zo.
NOBODY CARES A BOUNTYquote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdogan
_!
OK swa ik moet jou betalen ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stuur dm, ik leg je uit hoe het werkt.
Je dacht laat ik eens nieuws van bijna een jaar oud lezen? Dat is niet de bedoeling van nieuws lezen he.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, het zal wel. Ik las dit net: https://www.theguardian.c(...)-turkey-coup-erdogan
_!
Je bent zelf een bounty.quote:
Ik zeg toch dm dan lanquote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
OK swa ik moet jou betalen ofzo?
quote:
0Fuxquote:Op donderdag 13 april 2017 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
van welke mislukte rapper/vlogger is dat nu weer?
Ik zeg tegen jou ga naar huis en gedraag je.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Ben heerlijk aan chillen hier. Nu wat drinken.
#ALTIJDBRADDIEGANGquote:
0fux wat een drieftoeterquote:
K zie niksquote:Op donderdag 13 april 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn nicht is aan telefoneren met haar lover. Ik verveel me hier. Even snel. Niet quoten.
Spannend!! Bellen met je verkiering, deden wij al in brugklasquote:Op donderdag 13 april 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn nicht is aan telefoneren met haar lover. Ik verveel me hier. Even snel. Niet quoten.
View My Video
Wat haatte ik datquote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spannend!! Bellen met je verkiering, deden wij al in brugklas
Komt goed joh, heb je je sterke en zwakke punten al voorbereid?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
Heb gesolliciteerd.Heb mijn brief en CV 140 x gecheckt en nog ben ik bang op foutjes
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Komt goed joh, heb je je sterke en zwakke punten al voorbereid?
Vooral omdat mobiele telefoons nog niet bestonden. Dus moest je bellen naar huistelefoon, en je wist dan nooit of er stiekem nog iemand anders meeluisterde (wanneer er meerdere telefoons in de betreffende woning aanwezig waren).quote:
Alsof iemand jou aan zou nemen met dat haar.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
Heb gesolliciteerd.Heb mijn brief en CV 140 x gecheckt en nog ben ik bang op foutjes
quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vooral omdat mobiele telefoons nog niet bestonden. Dus moest je bellen naar huistelefoon, en je wist dan nooit of er stiekem nog iemand anders meeluisterde (wanneer er meerdere telefoons in de betreffende woning aanwezig waren).![]()
Dat zijn struggles die de jeugd van tegenwoordig niet kent, haha.
Toen ik in brugklas zat hadden de mensen nog geen internet, althans niet in mijn omgeving.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
of totaal onbereikbaar als je even op internet zat.
Hoe oud ben jij wel niet lan?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Toen ik in brugklas zat hadden de mensen nog geen internet, althans niet in mijn omgeving.
Jij bent een neger.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Alsof iemand jou aan zou nemen met dat haar.
''Niemand maakt mij wat hoor, totdat ik moet solliciteren.''_!
Volgens mij ben jij echt 40+.quote:
Gewoon licht-getint, achterlijke Turk.quote:
Ja, want 40 jaar geleden hadden ze wel internet op de brugklas.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt 40+.
Zo lul je wel, altijd alles goed praten.![]()
TURKIJE ALTIJD NUMMER 1 LAN!!
Jullie lullen allemaal uit je nek, stelletje mongolen.
Hou toch op man.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want 40 jaar geleden hadden ze wel internet op de brugklas.
je zoekt mij zelf op idioot.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hou toch op man.
Nederland altijd NUMMER 1!!!!![]()
Nederland.quote:
quote:
Misschien laat ik je wel in Turkije leven als je je gedeisd houdt wanneer Nederland je er uit trapt.quote:
We zijn #ALTIJDREADYquote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien laat ik je wel in Turkije leven als je je gedeisd houdt wanneer Nederland je er uit trapt.
Poepie toch, je denkt toch niet dat dit land je ooit echt gaat accepteren om wie je bent, zodra er ook maar een klein beetje chaos uitbreekt flikkeren ze jouw waardeloze ass er uit met iedereen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
We zijn #ALTIJDREADY
Denk eerder dat ik jou dit land uit trap. Met je achterlijke fantasietjes.
Echt hequote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Poepie toch, je denkt toch niet dat dit land je ooit echt gaat accepteren om wie je bent, zodra er ook maar een klein beetje chaos uitbreekt flikkeren ze jouw waardeloze ass er uit met iedereen.
#ALTIJDREADYquote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Poepie toch, je denkt toch niet dat dit land je ooit echt gaat accepteren om wie je bent, zodra er ook maar een klein beetje chaos uitbreekt flikkeren ze jouw waardeloze ass er uit met iedereen.
Dit niet luisteren.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet eens Realest Killaz, fopneger.
Denken dat er iets boven dit te plaatsen isquote:
Wat een god ben jij ook.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat er iets boven dit te plaatsen is
Until the end of time is een bazennummer, maar so much pain was een van de laatste nummers waar hij persoonlijk aan heeft meegewerktquote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een god ben jij ook.![]()
![]()
Goden.![]()
![]()
![]()
Maby if the try to understand me.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Until the end of time is een bazennummer, maar so much pain was een van de laatste nummers waar hij persoonlijk aan heeft meegewerkt
Until they kill mequote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maby if the try to understand me.![]()
![]()
Jij bent nu in mijn achting gestegen, weinigen kunnen dat zeggen.![]()
The money and the fame made us all change placesquote:Op donderdag 13 april 2017 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Until they kill me
I'll be livin this life
I know you feel me
There's so much pain
Godin.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:22 schreef LLgetikt het volgende:
hier moet ik ff meeposten
2pac![]()
me against the world
aww.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Godin.![]()
![]()
Had ik maar een vriendin die naar 2Pac luisterde.![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
aww.
nouja wie weet vind je het ooit, je weet het niet
doe normaalquote:Op donderdag 13 april 2017 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Ik zal nooit iemand zoals jou krijgen.
Ik spreek al een tijdje af met een meisje.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik spreek al een tijdje af met een meisje.
Jij bent toch bewust 'vriendloos'?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Dat zegt het al komt helemaal goed.
dat was een fase.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent toch bewust 'vriendloos'?
Ooh, en nu dan?quote:
Is toch schattig? Is ook het enige wat ik mis aan mijn ex: de ellenlange gesprekken in de nacht. Soms tot laat in de nacht.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Spannend!! Bellen met je verkiering, deden wij al in brugklas
Daar weet ik niks van.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Heb iemand in me leven sinds kort.
het is zoals het isquote:
Hehe, zie wie het schrijft. Tyfusmongool.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:40 schreef Befbekje het volgende:
KLB / De eeuwige 2PAC vs. Biggie-discussie
Slotje, dank je..
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hehe, zie wie het schrijft. Tyfusmongool.
Echt te dom om te poepen weerquote:Op donderdag 13 april 2017 23:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier, heb je Zweedse housemuziek uit 1998.. Ga eens smaak ontwikkelen, soeplul..
Wat lief. Bij mij vergeten mensen het altijd.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zo leuk. Mijn nichtje heeft niks door. We gaan morgen haar verjaardagsfeest houden en overvallen met een leuke middag, gevolgd door avond. Cadeaus ook gehaald, op afstand. Vriendin hele dag lopen appen en sturen, foto's uitwisselen. Geniaal. Normaal gesproken ben ik hier vreselijk slecht in. Leuke Ray Ban zonnebril gehaald ( ze wil er graag één) en een hele leuke tas.
Miss ben je niet zo sociaal?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lief. Bij mij vergeten mensen het altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |