Toen ik in brugklas zat hadden de mensen nog geen internet, althans niet in mijn omgeving.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
of totaal onbereikbaar als je even op internet zat.
Hoe oud ben jij wel niet lan?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Toen ik in brugklas zat hadden de mensen nog geen internet, althans niet in mijn omgeving.
Jij bent een neger.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Alsof iemand jou aan zou nemen met dat haar.
''Niemand maakt mij wat hoor, totdat ik moet solliciteren.''_!
Volgens mij ben jij echt 40+.quote:
Gewoon licht-getint, achterlijke Turk.quote:
Ja, want 40 jaar geleden hadden ze wel internet op de brugklas.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt 40+.
Zo lul je wel, altijd alles goed praten.![]()
TURKIJE ALTIJD NUMMER 1 LAN!!
Jullie lullen allemaal uit je nek, stelletje mongolen.
Hou toch op man.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want 40 jaar geleden hadden ze wel internet op de brugklas.
je zoekt mij zelf op idioot.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hou toch op man.
Nederland altijd NUMMER 1!!!!![]()
Nederland.quote:
quote:
Misschien laat ik je wel in Turkije leven als je je gedeisd houdt wanneer Nederland je er uit trapt.quote:
We zijn #ALTIJDREADYquote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien laat ik je wel in Turkije leven als je je gedeisd houdt wanneer Nederland je er uit trapt.
Poepie toch, je denkt toch niet dat dit land je ooit echt gaat accepteren om wie je bent, zodra er ook maar een klein beetje chaos uitbreekt flikkeren ze jouw waardeloze ass er uit met iedereen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
We zijn #ALTIJDREADY
Denk eerder dat ik jou dit land uit trap. Met je achterlijke fantasietjes.
Echt hequote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Poepie toch, je denkt toch niet dat dit land je ooit echt gaat accepteren om wie je bent, zodra er ook maar een klein beetje chaos uitbreekt flikkeren ze jouw waardeloze ass er uit met iedereen.
#ALTIJDREADYquote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Poepie toch, je denkt toch niet dat dit land je ooit echt gaat accepteren om wie je bent, zodra er ook maar een klein beetje chaos uitbreekt flikkeren ze jouw waardeloze ass er uit met iedereen.
Dit niet luisteren.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet eens Realest Killaz, fopneger.
Denken dat er iets boven dit te plaatsen isquote:
Wat een god ben jij ook.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat er iets boven dit te plaatsen is
Until the end of time is een bazennummer, maar so much pain was een van de laatste nummers waar hij persoonlijk aan heeft meegewerktquote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een god ben jij ook.![]()
![]()
Goden.![]()
![]()
![]()
Maby if the try to understand me.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Until the end of time is een bazennummer, maar so much pain was een van de laatste nummers waar hij persoonlijk aan heeft meegewerkt
Until they kill mequote:Op donderdag 13 april 2017 23:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maby if the try to understand me.![]()
![]()
Jij bent nu in mijn achting gestegen, weinigen kunnen dat zeggen.![]()
The money and the fame made us all change placesquote:Op donderdag 13 april 2017 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Until they kill me
I'll be livin this life
I know you feel me
There's so much pain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |