snap niet dat jij zo weinig postquote:Op dinsdag 11 april 2017 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Potverdikkie, ik sta er tussenEn nog met 053 ook, genot.
Heb niet zoveel te melden.quote:
Maak anders een liveverslag van je dag, oh wacht.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak anders een liveverslag van je dag, oh wacht.
Grapje hoor drizzy_D. Ik koester je met heel mijn hart al is het maar om je muzieksmaak!
Aan de ene kant wil ik geen zoutzak zijn en erom gniffelen, aan de andere kant denk ik blehh Justin lastigvallen met zijn vaders gedrag.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:00 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/SchaardenburgV/status/851536043786600448
(lol)
Waarom heb je een vogelquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn vogel is een plant aan het slopen
Noem jij je pielemans 'vogel'? Is dat een dingetje daar in Tukkeristan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn vogel is een plant aan het slopen
Ik heb er twee, omdat vogels tof zijnquote:
Haha, huh.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Noem jij je pielemans 'vogel'? Is dat een dingetje daar in Tukkeristan?
Maken die niet ongelooflijk veel teringherrie?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er twee, omdat vogels tof zijn
[..]
Haha, huh.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maken die niet ongelooflijk veel teringherrie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor vogels heb jij?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er twee, omdat vogels tof zijn
[..]
Haha, huh.
Deed je moeder ook maar daar hebben we een prop ingedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maken die niet ongelooflijk veel teringherrie?
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik ben er inmiddels wel aan gewend amiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |