Hoeveel zat erin?quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:01 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zometeen naar de Polizei om een gevonden portemonnee in te leveren.. Uiteraard heb ik het nodige aan briefgeld eruit gehaald, maar voor de rest zit alles er nog in.. Best ethisch verantwoord, niet waar?
quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoeveel zat erin?
Ik vond een tijdje geleden een creditcard. Ik was aan het twijfelen, maar toch maar het goede gedaan.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Tis dat je moeder geen creditcards accepteerde anders had ik de full-package genomen.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Tis dat je moeder geen creditcards accepteerde anders had ik de full-package genomen.
Ik ben allang blij dat je rondte correct weet te spellen..quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet wat waardelozer is, de posts van N1ek- of de nietszeggende gifjes die hij in de rondte strooit.
Je PI is trouwens ook nog een geduchte concurrent in het geheel... Thans laat ik mij hier niet verder over uit.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je rondte correct weet te spellen..
quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je PI is trouwens ook nog een geduchte concurrent in het geheel... Thans laat ik mij hier niet verder over uit.
Leuke track, intro mag wel iets korter maar over het algemeen wel lekker..quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leuke track, intro mag wel iets korter maar over het algemeen wel lekker..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |