Lijkt me een agressief type met een kort lontje.quote:Op maandag 17 april 2017 22:14 schreef Snowsquall het volgende:
Die cone-head is wel een beetje dominant
psiesquote:Op maandag 17 april 2017 22:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Lijkt me een agressief type met een kort lontje.
ik vind het redelijk makkelijk te volgenquote:
maar dan heeft hij nog nooit op fok gelezen, wij zijn beter daarinquote:Op maandag 17 april 2017 22:18 schreef zoem het volgende:
Hij wil graag de popi jopi uithangen met zijn zogenaamd grappige oneliners.
Ditquote:Op maandag 17 april 2017 22:19 schreef zoem het volgende:
Oh dochter moest even de emotiekaart spelen. Boehoehoe
Dit dus.quote:Op maandag 17 april 2017 22:18 schreef Ivo1985 het volgende:
Kaalhoofd gebruikt de oprit als zijnde zijn exclusief eigendom. Dat kan natuurlijk niet.
Of in de garage en dan op slot en de sleutel kwijtrakenquote:Op maandag 17 april 2017 22:20 schreef Szura het volgende:
Ze moeten die ouwe gewoon uit de garage zetten
En dan Tatjana naar binnen sturenquote:Op maandag 17 april 2017 22:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of in de garage en dan op slot en de sleutel kwijtraken
Ze zijn allemaal oudquote:Op maandag 17 april 2017 22:20 schreef Szura het volgende:
Waarom? Die huurt gewoon en heeft daarbij gewoon recht van overpad. Die lul van stam moet gewoon de boel vrij houden.quote:Op maandag 17 april 2017 22:20 schreef Szura het volgende:
Dat bedoel, de eigenaresse moet die jankerd eruit zetten.quote:Op maandag 17 april 2017 22:22 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Waarom? Die huurt gewoon en heeft daarbij gewoon recht van overpad. Die lul van stam moet gewoon de boel vrij houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |