Volgens hun website heb je een kans van 0,28% wat meer is dan bij een normale trekking.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Al ruim vijf miljoen loten zijn er aangemeld
http://www.telegraaf.nl/t(...)goedmaakloten__.html
Dat is bijna een record en men kan nog twee weken aanmelden.
Dit gaat waarschijnlijk voor nl de loterij worden met de meeste loten ooit!![]()
![]()
![]()
Weinig kan dus voor de deelnemers![]()
Ja maar de 5 hoofdprijzen zijn wel lager maar 1 miljoen per hoofdprijs.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens hun website heb je een kans van 0,28% wat meer is dan bij een normale trekking.
het gaat ze alleen maar om het afzien van een claim.. dan weet je dus ook hoeveel ze denken er mee te besparenquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:55 schreef avotar het volgende:
Hoorde ze zelfs op het Radio 1 journaal zeggen dat je gewoon moest aanmelden, "want ze kunnen het toch niet controleren."
Triest.
Wat meer zegt over de normale trekkingenquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens hun website heb je een kans van 0,28% wat meer is dan bij een normale trekking.
sluit je bij Ferdie Roet aan die nu probeert de trekking tegen te houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:37 schreef Pharkus het volgende:
Waarom krijgen sommigen er 4 en ik als megagedupeerde maar 2? Kan ik daar over procederen?
Ik had wel altijd een straatje, hoeveel loten had jij?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:37 schreef Pharkus het volgende:
Waarom krijgen sommigen er 4 en ik als megagedupeerde maar 2? Kan ik daar over procederen?
Ik kan helaas niet meedoen aangezien ik niet 27 jaar oud ben (en in die periode dus niet mee hebben kunnen spelen). Mijn ouders hebben destijds wel meegespeeld (nog steeds), maar zijn hier voor zover ik weet niet van op de hoogte. Wellicht dat zij wel mee willen doen.quote:
Hele wijken, kon je dat aangeven?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik had wel altijd een straatje, hoeveel loten had jij?
ik mag wel hopen dat je hebt ingevuld dat je ook automatisch mee deed. want ze controleren namelijk niet (alleen) op email of adres.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:22 schreef VacaLoca het volgende:
Tja, sws meegedaan toen, best vaak zelfs volgens mij, maar volgens mij alles nog offline toen. En online kan ik bij Rabobank ook niet verder terug dan 2010 dus bewijzen sws lastig. Op basis van huidig adres en e-mail adres vinden ze me niet na verhuizing.
Naja dan maar 1 of 2 loten
edit; ah, 2 gekregen
Heb ooit meegedaan .... en dacht .... lamaarzitte .... maar kreeg mail van de staatsloterijquote:Op maandag 10 april 2017 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bron: https://bijzonderetrekking.staatsloterij.nl
Wie doet mee? Ben naarstig op zoek naar bewijs, maar is lastig. Ik doe niet aan afschriften bewaren en online speel ik pas zo nu en dan mee sinds 2008.
Waarom medelijden?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:19 schreef icloud het volgende:
Ik heb medelijden met die gastjes die een valse naam invullen of geen bewijs kunnen laten zien en dan 10.000 euro winnen of meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |