Ik had mijn 2 vrijwel meteen binnen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het zullen er hoogstens een paar 100.000 zijn.
Dat zijn geen slechte kansen, nog steeds niets gehoord trouwens, vreemd.
Ik had volgens mij aangetoetst zowel online als weleens in een winkel.
Nu twijfel ik eigenlijk ik voor 2008 ook online meedeed, maar goed, dan zouden het er alsnog twee loten moeten zijn.
De eerste 100.000 zijn er al en de actie loopt nog 1,5 maand.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het zullen er hoogstens een paar 100.000 zijn.
Na de 1e trekking is er 1 lot minderquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Bizar klein helaas dan moet je dus 6.240.000 maal 6.240.000 doen succes
Die lachen zich kapot ja, maar wel slim gedaan en volgens mij nog als PR ding ook een hoop waard.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:54 schreef Postbus100 het volgende:
Voelt wel alsof staatsloterij mensen zo heel slim afloopt. Door nu mee te doen met de loterij lijkt het alsof je akkoord gaat met deze tegemoetkoming. Vind het maar raar.
Gelukkig koop ik nooit loten.
Open laten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:50 schreef Vlinderbom het volgende:
Wat moet ik bij referentie of klantnummer invullen? die heb ik namelijk niet.
half nederland doet mee als het gratis isquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
De eerste 100.000 zijn er al en de actie loopt nog 1,5 maand.
Ik denk dat je nog versteld zult staan hoeveel dit er kunnen worden.
ach, het was gewoon false advertising. En dat mag niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lachen zich kapot ja, maar wel slim gedaan en volgens mij nog als PR ding ook een hoop waard.
Maar goed vond die rechtzaken enz er tegen sowieso al raar.
Ik zie het ook als een slimme en goedkope manier van de Staatsloterij om onder huidige en toekomstige claims uit te komen. Ik laat me niet verleiden. Ik blijf gewoon de rechtzaak afwachten. Hoe meer mensen hier intrappen, des te minder hoeft de Staatsloterij straks uit te betalen. Stelletje oplichters zijn het.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:54 schreef Postbus100 het volgende:
Voelt wel alsof staatsloterij mensen zo heel slim afloopt. Door nu mee te doen met de loterij lijkt het alsof je akkoord gaat met deze tegemoetkoming. Vind het maar raar.
Gelukkig koop ik nooit loten.
Ik wacht ook nog even af.. wanneer zou de sluitingstermijn zijn en waar staat die 40 euro die je retour zou krijgen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:16 schreef gve74 het volgende:
[..]
Ik zie het ook als een slimme en goedkope manier van de Staatsloterij om onder huidige en toekomstige claims uit te komen. Ik laat me niet verleiden. Ik blijf gewoon de rechtzaak afwachten. Hoe meer mensen hier intrappen, des te minder hoeft de Staatsloterij straks uit te betalen. Stelletje oplichters zijn het.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na de 1e trekking is er 1 lot minder
6.240.000 * 6.239.999 dus
En zeggen ze in Den-Haag dat Nederland geen cultuur heeft !quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
half nederland doet mee als het gratis is
Tja, de som is natuurlijk niet correct zoals die daar staat, ging mij alleen even om de grap van 1 verkocht lot.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:14 schreef Suke het volgende:
[..]
Volgens mij moet het 2/31200000*1/31199999*10 zijn
Ik had het inderdaad over de kans. Dan klopt het wel. Anders 1 gedeeld door de uitkomst.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tja, de som is natuurlijk niet correct zoals die daar staat, ging mij alleen even om de grap van 1 verkocht lot.
Jij bent trouwens de haakjes vergeten wat je uitkomst een ongewenste wending geeft
hoeveel mensen boven de 27 zijn er , die doen allemaal mee hahaquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:14 schreef Charlies het volgende:
7.1 Personen onder de 27 jaar en derhalve geboren na 1 mei 1990 worden niet toegelaten als deelnemers aan de Bijzondere Trekking. Indien een persoon jonger is dan 27 jaar op de dag van de trekking van de Bijzondere Trekking dan was hij in de periode 2000 tot en met 2007 of ten tijde van de Koninginnedagloterij 2008 minderjarig en stond deelname aan Staatsloterij, Koninginnedagloterij en/of Oudejaarsloterij dan wel de Koninginnedagloterij 2008 in die periode niet voor hem open.
7.2 Wanneer een persoon die niet voldoet aan artikel 7.1 een prijs wint in de Bijzondere Trekking wordt deze gewonnen prijs niet uitgekeerd aan de betreffende persoon maar aan een door Staatsloterij B.V. te bepalen organisatie(s) met een maatschappelijk doel.
7.3 Staatsloterij B.V. neemt passende maatregelen om deelname door minderjarigen tegen te gaan.
Oh nou dan ben ik best wel blij, want stel ik zou een miljoen winnen dan gaat dat miljoen dus mooi naar een goed doelquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:14 schreef Charlies het volgende:
7.1 Personen onder de 27 jaar en derhalve geboren na 1 mei 1990 worden niet toegelaten als deelnemers aan de Bijzondere Trekking. Indien een persoon jonger is dan 27 jaar op de dag van de trekking van de Bijzondere Trekking dan was hij in de periode 2000 tot en met 2007 of ten tijde van de Koninginnedagloterij 2008 minderjarig en stond deelname aan Staatsloterij, Koninginnedagloterij en/of Oudejaarsloterij dan wel de Koninginnedagloterij 2008 in die periode niet voor hem open.
7.2 Wanneer een persoon die niet voldoet aan artikel 7.1 een prijs wint in de Bijzondere Trekking wordt deze gewonnen prijs niet uitgekeerd aan de betreffende persoon maar aan een door Staatsloterij B.V. te bepalen organisatie(s) met een maatschappelijk doel.
7.3 Staatsloterij B.V. neemt passende maatregelen om deelname door minderjarigen tegen te gaan.
Keerzijde is natuurlijk dat de 'klanten' wel naïef en/of hebzuchtig zijn. Als je hier al genoegen mee neemtquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:16 schreef gve74 het volgende:
[..]
Ik zie het ook als een slimme en goedkope manier van de Staatsloterij om onder huidige en toekomstige claims uit te komen. Ik laat me niet verleiden. Ik blijf gewoon de rechtzaak afwachten. Hoe meer mensen hier intrappen, des te minder hoeft de Staatsloterij straks uit te betalen. Stelletje oplichters zijn het.
Heh, dat vond ik vroeger ook, belasting voor mensen die niet kunnen rekenenquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:50 schreef sirdanilot het volgende:
Een soort belasting voor tokkies, die loterijen.
Maar stel dat die rechtzaak gewonnen wordt, dan hebben toch alleen de mensen die deze hebben aangespannen daar profijt van?quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:16 schreef gve74 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |