jaquote:Op zondag 16 april 2017 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: de NOS is nog kutter dan Eurosport.
Ik heb nog nooit van m'n leven zo snel gezapt.quote:
Armstrong reed 'm vroeger wel eens. Daarna... geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke klassementsrenners reden wel regelmatig De Ronde of PR de afgelopen 10 jaar?
Stijn Devolder.quote:Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke klassementsrenners reden wel regelmatig De Ronde of PR de afgelopen 10 jaar?
Jojanneke?quote:Op zondag 16 april 2017 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zit in mijn joggingbroek op de bank, wie doet mij wat.
Is er uberhaupt iemand gediskwalificeerd voor het rijden over het fietspad in kasseiklassiekersquote:
Wel voor het onder spoorbomen doorkruipen volgens mijquote:Op zondag 16 april 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iemand gediskwalificeerd voor het rijden over het fietspad in kasseiklassiekers
Farce
Volgens Ducrot wordt je hier beter van, we kunnen dus nog wat verwachten van Boom dit seizoen.quote:Op zondag 16 april 2017 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ducrot en Herbert steken de loftrompet af over Boom. Heerlijke komedie.
Dan verdien je wat mij betreft ook wel de Darwin-award.quote:Op zondag 16 april 2017 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel voor het onder spoorbomen doorkruipen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |