Nee ik amper budget hebben voor een betere rijderquote:Op donderdag 13 april 2017 19:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ga je jouw f1 team nog veranderen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:19 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee ik amper budget hebben voor een betere rijder
Wie ga je nu nemen danquote:Op donderdag 13 april 2017 20:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hahaha. Ik moet Antonio Giovinazzi weer inleveren. Vorige week verkeerde keuze gemaakt.
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dan moet ik Giovinazzi maar verkopen
En dan valt die zaterdag uitquote:Op donderdag 13 april 2017 21:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ga het morgen doen. Wil zeker weten dat Wehrlein echt gaat rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier de line up voor De Beste Zangers van Nederland 2017
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen in het weekend
quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerde topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier de line up voor De Beste Zangers van Nederland 2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |