Kloptquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij kan Massa toch kopen?
http://managers.fok.nl/f1(...)klassement/type/team
Ik waag het eropquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb Ericsson gekocht. Durf Wehrlein niet te kopen.
Heeft jouw werk nog steeds zo'n post-it poppetje op het raam? Of ben ik in de war met je vorige baan?quote:
Hoe was de filmquote:Op zaterdag 15 april 2017 13:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft jouw werk nog steeds zo'n post-it poppetje op het raam? Of ben ik in de war met je vorige baan?
Mooi! Was Lionquote:
Ik mis de kwalificatie.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:40 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik kan alleen de kwalificatie kijken
Dan ga je toch op het toilet kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2017 15:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Familie bezoek. Dacht dat kwalificatie om 16 uur zou starten maar het begint om 17 uur.
Snel even de ziggo app installeren op mijn foon.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dan ga je toch op het toilet kijken
Dat was m'n vorige werkgever, en ik heb geen idee of het nog hangtquote:Op zaterdag 15 april 2017 13:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft jouw werk nog steeds zo'n post-it poppetje op het raam? Of ben ik in de war met je vorige baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |