SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Dan vieren we het gewoon op de Coolsingel Klaas. Jij mag ook komen, lief he.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
kijken wat ze bij rondo gaan zeggen
peter bosz is gast ...
het begint nu"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat zou dit seizoen wel echt ultiem genot zijn na al dat Coolsingel geneuzel vanaf speelronde 1 zo'n beetjequote:Op zondag 9 april 2017 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Het gaat gewoon gebeuren, wij winnen al onze potten en Feyenoord choket wel nog een keer![]()
![]()
Er schijnen mensen te zijn die in plaatjes denken, maar dan spuit ik echt alles eronderquote:Op zondag 9 april 2017 22:13 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat zou dit seizoen wel echt ultiem genot zijn na al dat Coolsingel geneuzel vanaf speelronde 1 zo'n beetje![]()
Ja, jij niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof jij nog in het kampioenschap dan?![]()
![]()
Eerlijk gezegd niet nee, maar dan zal je wel weer roepen dat ik heel negatief ben. Maar ik geloof gewoon niet dat we uit bij PSV winnen vlak na die pot tegen Schalke (en niet omdat ik PSV zo geweldig vind, maar puur door die korte tijdspanne en aangezien ons spelletje veel energie vergt).quote:
En ik zie Feyenoord niet snel meer ergens punten verspelen.Oh.![]()
Ik ook ja, alhoewel met vorig seizoen in ogenschouw kan je daar nooit zeker van zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geloof het pas als Ajax na speelronde 32 bovenaan staat.Oh.![]()
Daar zat ik net nog over na te denken. Sindsdien denk ik over geen enkele wedstrijd meer zo simpel.quote:Op zondag 9 april 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook ja, alhoewel met vorig seizoen in ogenschouw kan je daar nooit zeker van zijn.![]()
Ach ik denk dat dat wel meevalt, we hebben nu aardig wat rustdagen tot de thuispot tegen Schalke en daarna Heerenveen wat toch geen probleem mag zijn en ook niet al te veel energie zal kosten verwacht ik. Dan Schalke uit en dat gaat natuurlijk wel vreten, maar voor zo'n pot tegen PSV moet iedereen zich toch wel kunnen opladen en ik verwacht dat dat ook wel goed komt. Hebben daarnaast ook genoeg mogelijkheden om te roulerenquote:Op zondag 9 april 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee, maar dan zal je wel weer roepen dat ik heel negatief ben. Maar ik geloof gewoon niet dat we uit bij PSV winnen vlak na die pot tegen Schalke (en niet omdat ik PSV zo geweldig vind, maar puur door die korte tijdspanne en aangezien ons spelletje veel energie vergt).
En ik zie Feyenoord niet snel meer ergens punten verspelen.
En dat je Feyenoord niet zo snel punten ziet verspelen, tja. Dat zag je gisteren ook niet![]()
![]()
PSV uit is easy win. Ik volg Heinz daar in. We gaan er tegen Schalke uit btw. Best prima ploeg wat ik er gisteren van zag.quote:Op zondag 9 april 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee, maar dan zal je wel weer roepen dat ik heel negatief ben. Maar ik geloof gewoon niet dat we uit bij PSV winnen vlak na die pot tegen Schalke (en niet omdat ik PSV zo geweldig vind, maar puur door die korte tijdspanne en aangezien ons spelletje veel energie vergt).
En ik zie Feyenoord niet snel meer ergens punten verspelen.Groot fan van User Wotte![]()
Schalke is als een wijf met d'r maandelijkse periodequote:Op maandag 10 april 2017 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV uit is easy win. Ik volg Heinz daar in. We gaan er tegen Schalke uit btw. Best prima ploeg wat ik er gisteren van zag.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat doet diequote:Op maandag 10 april 2017 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schalke is als een wijf met d'r maandelijkse periodeGroot fan van User Wotte![]()
Ik volg Schalke niet maar begreep dat ze de ene keer vrij goed spelen en de andere keer er geen reet van bakken. Dan moeten we net dat geluk hebben dat we ze op een voor hun slechte dag hebben, ik heb er best wel vertrouwen inquote:Op maandag 10 april 2017 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV uit is easy win. Ik volg Heinz daar in. We gaan er tegen Schalke uit btw. Best prima ploeg wat ik er gisteren van zag.![]()
Laatste wedstrijd uit is gewoon echt kut.quote:Op maandag 10 april 2017 00:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik volg Schalke niet maar begreep dat ze de ene keer vrij goed spelen en de andere keer er geen reet van bakken. Dan moeten we net dat geluk hebben dat we ze op een voor hun slechte dag hebben, ik heb er best wel vertrouwen inGroot fan van User Wotte![]()
Dat heb ik met alle vrouwen.quote:Op maandag 10 april 2017 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ongeleid projectiel-gedrag vertonen. Je weet nooit wat je krijgt met zeGroot fan van User Wotte![]()
Ach het kan ook in je voordeel werken, stel dat je thuis het voor elkaar weet te krijgen om 1-0 te winnen en als je dan een uitgoal maaktquote:Op maandag 10 april 2017 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd uit is gewoon echt kut.![]()
![]()
En gelijke stand extra tijd is ook chill ofcquote:Op maandag 10 april 2017 00:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach het kan ook in je voordeel werken, stel dat je thuis het voor elkaar weet te krijgen om 1-0 te winnen en als je dan een uitgoal maaktGroot fan van User Wotte![]()
Denk ik ook wel ja, maar wel op de Ajax-manier dat er genoeg mogelijkheden waren om verder te komen. Traoré die drie 100% kansen het stadion uitrost etcquote:Op maandag 10 april 2017 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV uit is easy win. Ik volg Heinz daar in. We gaan er tegen Schalke uit btw. Best prima ploeg wat ik er gisteren van zag.Oh.![]()
Ik vertrouw dat PSV gewoon nooit, ook thuis hadden we daar dik van moeten winnen maar komen ze toch weer zo luizig gelijkquote:Op maandag 10 april 2017 00:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ik denk dat dat wel meevalt, we hebben nu aardig wat rustdagen tot de thuispot tegen Schalke en daarna Heerenveen wat toch geen probleem mag zijn en ook niet al te veel energie zal kosten verwacht ik. Dan Schalke uit en dat gaat natuurlijk wel vreten, maar voor zo'n pot tegen PSV moet iedereen zich toch wel kunnen opladen en ik verwacht dat dat ook wel goed komt. Hebben daarnaast ook genoeg mogelijkheden om te rouleren
En dat je Feyenoord niet zo snel punten ziet verspelen, tja. Dat zag je gisteren ook niet
Oh.![]()
Feyenoord is het helemaal kwijt.... Die gaan gelijkspelen tegen Utrechtquote:Op maandag 10 april 2017 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat PSV gewoon nooit, ook thuis hadden we daar dik van moeten winnen maar komen ze toch weer zo luizig gelijk![]()
![]()
Dat zou schitterend zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 01:08 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Feyenoord is het helemaal kwijt.... Die gaan gelijkspelen tegen UtrechtOh.![]()
Younes die daar in de laatste minuut scoort zodat wij doorgaan zou ik wel humor vinden.quote:Op maandag 10 april 2017 00:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach het kan ook in je voordeel werken, stel dat je thuis het voor elkaar weet te krijgen om 1-0 te winnen en als je dan een uitgoal maaktOh.![]()
Je voelt het nu gewoon kantelen onze kant op.quote:
Zeker nu Traore niet meer vanaf rechts speelt en met Neres spelen we zelf ook gewoon als ware kampioenen.![]()
Vitesse uit, ongeacht in welke vorm je ben is dat een moeilijke wedstrijd om te winnen. Als feyenoord die wint dan verdienen ze het kampioenschap wel.![]()
Dat wordt een fysiek zo een zware wedstrijd dat ajax een week nodig zal hebben om bij te komenquote:Op maandag 10 april 2017 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst maar eens Schalke thuis. Ik ben benieuwd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Laten we het hopen. Maar ik verwacht dat ze het gewoon gaan redden.quote:Op maandag 10 april 2017 01:08 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Feyenoord is het helemaal kwijt.... Die gaan gelijkspelen tegen UtrechtDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Om vervolgens Ajax te zien ploeteren tegen Heerenveen.quote:Op maandag 10 april 2017 01:08 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Feyenoord is het helemaal kwijt.... Die gaan gelijkspelen tegen UtrechtOja, Ajax moet ook nog winnen.
![]()
![]()
Ik blijf vrezen voor het Twente 2010 scenarioCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Verder heb ik respect voor het vertrouwen van Heinzz en Tjacka in een goede afloop wat betreft het uitduel tegen PSV, maar dat 'no worries' gevoel heb ik allesbehalve voor dat duel.![]()
Thuis creëerden we toen erg weinig hoor. Wel veldoverwicht.quote:Op maandag 10 april 2017 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat PSV gewoon nooit, ook thuis hadden we daar dik van moeten winnen maar komen ze toch weer zo luizig gelijk![]()
Man man wat een heerlijk weekend op deze manier. Dacht dat Zwolle het nog wel zou verspelen, maar ze hielden gelukkig stand.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Wederom bedankt Heeinzquote:Op zondag 9 april 2017 22:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die in plaatjes denken, maar dan spuit ik echt alles eronderFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Frontpage humor.quote:Op maandag 10 april 2017 07:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Om vervolgens Ajax te zien ploeteren tegen Heerenveen.Oja, Ajax moet ook nog winnen.
![]()
Ik durf PSV nooit uit te sluiten, al twee keer in de recente geschiedenis gebeurd dat ze op de laatste speeldag over Ajax heen klapten voor de titel. En Willem II uit doet wel erg denken aan de Graafschap...
Voordeel is wel nu dat het hoe dan ook een erg mooi seizoen is.![]()
zoveel zin in volgend seizoen, ongeacht een titel dit jaar.quote:Op maandag 10 april 2017 08:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik durf PSV nooit uit te sluiten, al twee keer in de recente geschiedenis gebeurd dat ze op de laatste speeldag over Ajax heen klapten voor de titel. En Willem II uit doet wel erg denken aan de Graafschap...
Voordeel is wel nu dat het hoe dan ook een erg mooi seizoen is.
Als in ieder geval spelers als Onana,Sanchez,Dolberg en Ziyech blijven.
begint steeds meer te lijken op een achterhoede Viergever-Ligt-Sanchez-Veltman en als Veltman dan zou vertrekken heb je daar Tete
Voorhoede met Younes-Dolberg-Neres waarbij Kluivert Younes snel uit de basis gaat spelen.
Middenveld hopelijk dan gewoon Ziyech-Schone-Beek/Frenkie (of Klaassen moet naar Schone luisteren en nog een jaar blijven)
Met zo'n basis elf kan je gewoon weer lekker presteren in de EL.
Psv zal de selectie wel op de schop gooien en Feyenoord gaat volgend jaar echt niet weer meedoen om de titel.
Kortom nu al zin in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat doet Bosz niet. Die gaat gewoon nog eens 4 wedstrijden met sterkste elftal spelen. Heb dan ook juist meer angst voor PSV-uitquote:Op maandag 10 april 2017 08:02 schreef franklop het volgende:
Ik blijf vrezen voor het Twente 2010 scenario![]()
Ondanks de kritiek op Bosz vind ik wel dat hij een stuk sneller doorselecteert dan Frank dat deed. Ik vrees alleen nog een beetje voor younes en traore op de vleugels als Dolberg weer fit is, al lijken Kluivert en Neres wel steeds nadrukkelijker in beeld te komen.quote:Op maandag 10 april 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doet Bosz niet. Die gaat gewoon nog eens 4 wedstrijden met sterkste elftal spelen. Heb dan ook juist meer angst voor PSV-uitVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zegt dan vooral iets over Frank.quote:Op maandag 10 april 2017 11:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ondanks de kritiek op Bosz vind ik wel dat hij een stuk sneller doorselecteert dan Frank dat deed. Ik vrees alleen nog een beetje voor younes en traore op de vleugels als Dolberg weer fit is, al lijken Kluivert en Neres wel steeds nadrukkelijker in beeld te komen.
Bosz speelt gewoon al 25+ wedstrijden met Younes, Traore, Veltman en Sinkgraven. Dat heeft niks weg van doorselecteren. Ja Gudelj, die is doorgeselecteerd.wooblabalurg![]()
Tja, Veltman of Tete is een keuze. Tete overtuigde ook lange tijd niet, hoewel hij de laatste keren dat hij wel speelde in betere vorm zat. Wat Sinkgraven betreft, daar stond eerst Dijks. Dus ja, daar is ook doorgeselecteerd of de keuze je nou bevalt of niet. Daarbij zie je langzaamaan ook dat Viergever vaker de backpositie krijgt met Riedewald of de Ligt in het centrum.quote:Op maandag 10 april 2017 11:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zegt dan vooral iets over Frank.
Bosz speelt gewoon al 25+ wedstrijden met Younes, Traore, Veltman en Sinkgraven. Dat heeft niks weg van doorselecteren. Ja Gudelj, die is doorgeselecteerd.
Op het middenveld zijn naast Gudelj toch ook wel Riedewald / Bazoer geslachtofferd ten faveure van Schöne. Wat mij betreft geen onverstandige keuze.
De vleugels blijven een probleem, maar wie had Bosz daar in vredesnaam moeten doorselecteren? Clement? Cerny? Beiden nou niet echt overtuigend. Uiteindelijk is hij noodgedwongen uitgekomen bij Kluivert, maar dat is een A-junior. In de winterstop is Neres gehaald, die ook langzaamaan zijn plek krijgt.
Niet doorselecteren is wat anders dan spelers opstellen die jou niet bevallen natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Semi off-topic, maar ik haalde zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaanKomt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Zou het niet erg vinden als Veltman lekker vertrekt komende zomer.quote:Op zondag 9 april 2017 17:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zag er erg knullig uit. Alsof de bal pijn deed of hij er bang voor wasTe heet gewassen?quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Semi off-topic, maar ik haal zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaanKomt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
![]()
40 graden, binnenstebuiten, zonder centrifugeren. Zoals op het waslabel stond.quote:Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Je moet doorselecteren op het moment dat een speler niet voldoet. Veltman voldoet niet, Tete wel echter kreeg Tete geen kans tot paar weken terug.quote:Op maandag 10 april 2017 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, Veltman of Tete is een keuze. Tete overtuigde ook lange tijd niet, hoewel hij de laatste keren dat hij wel speelde in betere vorm zat. Wat Sinkgraven betreft, daar stond eerst Dijks. Dus ja, daar is ook doorgeselecteerd of de keuze je nou bevalt of niet. Daarbij zie je langzaamaan ook dat Viergever vaker de backpositie krijgt met Riedewald of de Ligt in het centrum.
Op het middenveld zijn naast Gudelj toch ook wel Riedewald / Bazoer geslachtofferd ten faveure van Schöne. Wat mij betreft geen onverstandige keuze.
De vleugels blijven een probleem, maar wie had Bosz daar in vredesnaam moeten doorselecteren? Clement? Cerny? Beiden nou niet echt overtuigend. Uiteindelijk is hij noodgedwongen uitgekomen bij Kluivert, maar dat is een A-junior. In de winterstop is Neres gehaald, die ook langzaamaan zijn plek krijgt.
Niet doorselecteren is wat anders dan spelers opstellen die jou niet bevallen natuurlijk.
Dijks is na een paar wedstrijden al afgeschreven, dus Sink staat daar al minstens een half seizoen te zwemmen. Laatste tijd Viergever is stukken beter, dat wel.
Op de vleugels had Bosz moeten doorselecteren. Dat er geen ideale kandidaat is doet er niet toe. Je hebt toch een jeugdopleiding? Die moeten toch iets opleiden? Als je huidige spelers niet voldoen schuif je door tot je bij de C1 komt.
Bosz deed dat niet en liet toe hoe er geschutterd werd. Dat Younes nu af en toe een doelpuntje pakt en Traore acties maakt in de spits doet daar niets aan af. Die vleugels zijn Ajax-onwaardig en als je daar t hele seizoen mee door gaat accepteer je dat je overkomt als pauperclub. Ajax moet beter zijn dan dat. En niet jaloers hoeven zijn op de vleugelspelers van PEC of Twente.wooblabalurg![]()
Hopelijk is het wel een tiental, dan heb je nog een cijfer over.quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Semi off-topic, maar ik haalde zojuist m'n Ajax shirt uit de was, zie ik dat het rugnummer er half af is gegaanKomt dit vaker voor met bedrukking van die shirts? Ziet er echt niet uit nu en ik baal er flink van.
![]()
Jammer dat het een Ajax-shirt is. Heeinz zoekt namelijk een Feyenoord-shirt.quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
![]()
![]()
Nou ben ik een voorstander van eigen jeugd, maar C'tjes in het eerste gaan zetten vind ik wel wat ver gaan hoorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Watquote:Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je moet doorselecteren op het moment dat een speler niet voldoet. Veltman voldoet niet, Tete wel echter kreeg Tete geen kans tot paar weken terug.
Dijks is na een paar wedstrijden al afgeschreven, dus Sink staat daar al minstens een half seizoen te zwemmen. Laatste tijd Viergever is stukken beter, dat wel.
Op de vleugels had Bosz moeten doorselecteren.Dat er geen ideale kandidaat is doet er niet toe. Je hebt toch een jeugdopleiding? Die moeten toch iets opleiden? Als je huidige spelers niet voldoen schuif je door tot je bij de C1 komt.
Bosz deed dat niet en liet toe hoe er geschutterd werd. Dat Younes nu af en toe een doelpuntje pakt en Traore acties maakt in de spits doet daar niets aan af. Die vleugels zijn Ajax-onwaardig en als je daar t hele seizoen mee door gaat accepteer je dat je overkomt als pauperclub. Ajax moet beter zijn dan dat. En niet jaloers hoeven zijn op de vleugelspelers van PEC of Twente.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb t ook gehad maar dat was dit jaar bij t babyblauwe uitshirt van toen Zlatan en VDV er nog speelden.quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
wooblabalurg![]()
Ik weet niet of het je id aaopgevallen, maar Ajax zit in een prima vorm.quote:Op maandag 10 april 2017 07:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Om vervolgens Ajax te zien ploeteren tegen Heerenveen.Oja, Ajax moet ook nog winnen.
Groot fan van User Wotte![]()
Lekker tegen Schalke met Kluivert Traore en Neres spelen. Höwedes gaat gek worden van zo'n zwevende spits.Groot fan van User Wotte![]()
Wat ik zeg is dat als je Ronaldo niet rendeert je geen Neymar op de bank hoeft te hebben. Het jonge talent dat je hebt kan het namelijk onmogelijk nog slechter doen dan het tragische rendement van je Ronaldo. Met Younes kun je eigen alleen maar omhoog, ook al zet je er een paal neer heb je tenminste nog iets om mee te kaatsen. Maar dat is logisch.quote:wooblabalurg![]()
Lijkt me ook wel sterk dat de linksbuitens van de A1, A2, B1 en B2 allemaal niet voldoen. Maar in dat geval zul je wel moeten. Of je bent krankzinnig en blijft hetzelfde proberen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:22 schreef Tagliano het volgende:
Nou ben ik een voorstander van eigen jeugd, maar C'tjes in het eerste gaan zetten vind ik wel wat ver gaan hoorwooblabalurg![]()
Tete was ook een tijd vrij matig hoor. De laatste tijd lijkt het weer beter te gaan. Overigens ging het ook echt weer niet zo heel erg dramatisch met Veltman. Dit is echt een kwestie van persoonlijke voorkeur, niet zozeer van 'weigeren door te selecteren'.quote:Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je moet doorselecteren op het moment dat een speler niet voldoet. Veltman voldoet niet, Tete wel echter kreeg Tete geen kans tot paar weken terug.Ja dat zeg ik, er is doorgeselecteerd. Daarbij is het op de back positie zetten van een aanvallende middenvelder een keuze waarbij je een verdedigende kwetsbaarheid accepteert. Bosz heeft het in mijn ogen veel te lang aangekeken, maar hier komt zo langzamerhand wel verandering in.quote:Dijks is na een paar wedstrijden al afgeschreven, dus Sink staat daar al minstens een half seizoen te zwemmen. Laatste tijd Viergever is stukken beter, dat wel.Dat is natuurlijk een leuke fantasie, maar verder niet zo realistisch. Je ziet bij veel jongens die in Jong meedoen toch al wel dat op JL niveau voetballen al best de nodige aanpassing vergt. Laat staan in de eredivisie. Natuurlijk moet je niet met deze vleugels willen spelen, maar het probleem daarbij ligt niet bij een gebrek aan doorselecteren, maar bij een gebrek aan realistische alternatieven.quote:Op de vleugels had Bosz moeten doorselecteren. Dat er geen ideale kandidaat is doet er niet toe. Je hebt toch een jeugdopleiding? Die moeten toch iets opleiden? Als je huidige spelers niet voldoen schuif je door tot je bij de C1 komt.
Bosz deed dat niet en liet toe hoe er geschutterd werd. Dat Younes nu af en toe een doelpuntje pakt en Traore acties maakt in de spits doet daar niets aan af. Die vleugels zijn Ajax-onwaardig en als je daar t hele seizoen mee door gaat accepteer je dat je overkomt als pauperclub. Ajax moet beter zijn dan dat. En niet jaloers hoeven zijn op de vleugelspelers van PEC of Twente.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 11:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat als je Ronaldo niet rendeert je geen Neymar op de bank hoeft te hebben. Het jonge talent dat je hebt kan het namelijk onmogelijk nog slechter doen dan het tragische rendement van je Ronaldo. Met Younes kun je eigen alleen maar omhoog, ook al zet je er een paal neer heb je tenminste nog iets om mee te kaatsen. Maar dat is logisch.Lijkt mij meer een probleem voor Overmars, bij deze kan je in mijn ogen onmogelijk de schuld bij Bosz leggen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel sterk dat de linksbuitens van de A1, A2, B1 en B2 allemaal niet voldoen. Maar in dat geval zul je wel moeten. Of je bent krankzinnig en blijft hetzelfde proberen.
Hij heeft Cerny geprobeerd aan het begin van het seizoen, voldeed niet.
Ghazi was in de ogen van Bosz niet beter dan Traore. Daar kan je het mee eens zijn, maar daar heeft hij voor gekozen. Is nou niet dat Ghazi het zo geweldig deed.
op links heeft hij enkel Younes, en zelfs daar heeft hij al verscheidene keren Cassierra gezet.
nu dat Kluivert en Neres een beetje in de picture komen, zie je ook een stijging in speelminuten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 10 april 2017 11:30 schreef Tagliano het volgende:
Wat een briljant topic blijft dit bij tijd en wijle![]()
Zou wat zijn als Zivkovic opeens op dreef is tegen Feyenoord en twee goals scoort in de kuip
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
zou overigens prima zijn om volgen seizoen er bij te hebben als 2e/3e spits. zeker om in de laatste minuten in te brengen met zijn snelheid tegen een moegestreden defensie. Liever hem er (echt) bij dan de Hunt.quote:Op maandag 10 april 2017 11:36 schreef marp0 het volgende:
Zou wat zijn als Zivkovic opeens op dreef is tegen Feyenoord en twee goals scoort in de kuipFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik leg bij niemand de schuld. Dit gaat niet om wie de schuld heeft.quote:Op maandag 10 april 2017 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij meer een probleem voor Overmars, bij deze kan je in mijn ogen onmogelijk de schuld bij Bosz leggen.
Hij heeft Cerny geprobeerd aan het begin van het seizoen, voldeed niet.
Ghazi was in de ogen van Bosz niet beter dan Traore. Daar kan je het mee eens zijn, maar daar heeft hij voor gekozen. Is nou niet dat Ghazi het zo geweldig deed.
op links heeft hij enkel Younes, en zelfs daar heeft hij al verscheidene keren Cassierra gezet.
nu dat Kluivert en Neres een beetje in de picture komen, zie je ook een stijging in speelminuten.
Dit gaat om Ajax, zo'n mooie club met zulke prut vleugelspelers. Dat doet dan toch pijn aan je ogen als je voor de club bent. Oke, er zijn geen ideale vervangers, en nu? Spelen we al het hele seizoen ermee, omdat er niemand anders is in Amsterdam?
Dat is toch om te janken. Ik denk dat er prima een linksbuiten vanuit de jeugd doorgeschoven had kunnen worden, al is het maar voor 1 wedstrijd als een motivatie voor de jeugd en een signaal voor Younes die voor zn plek moet vrezen. Nu snap ik wel dat hij elke keer als een dolle gaat dribbelen, mag toch blijven beginnen. Dat is geen topsport, dat is geen Ajax. Younes en 0 backup is Achilles-niveau.wooblabalurg![]()
ben ik helemaal met je eens, maar jeugd doorschuiven gaat natuurlijk niet zomaar. is gewoon een klimaatverschilletje. Overmars had gewoon, zoals wij hier al riepen, aan het begin van het seizoen een linkervleugenaanvaller moeten halen. Dat heeft hij nagelaten.quote:Op maandag 10 april 2017 11:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik leg bij niemand de schuld. Dit gaat niet om wie de schuld heeft.
Dit gaat om Ajax, zo'n mooie club met zulke prut vleugelspelers. Dat doet dan toch pijn aan je ogen als je voor de club bent. Oke, er zijn geen ideale vervangers, en nu? Spelen we al het hele seizoen ermee, omdat er niemand anders is in Amsterdam?
Dat is toch om te janken. Ik denk dat er prima een linksbuiten vanuit de jeugd doorgeschoven had kunnen worden, al is het maar voor 1 wedstrijd als een motivatie voor de jeugd en een signaal voor Younes die voor zn plek moet vrezen. Nu snap ik wel dat hij elke keer als een dolle gaat dribbelen, mag toch blijven beginnen. Dat is geen topsport, dat is geen Ajax. Younes en 0 backup is Achilles-niveau.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sowieso al jaren, kom op man, Overmars was zo'n beetje de laatste behoorlijke buitenspeler die we hebben gehad. Wat hebben daar debielen gelopen de laatste jaren zeg, Boerrigter, Younes, Cuenca, noem maar op.quote:Op maandag 10 april 2017 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, maar jeugd doorschuiven gaat natuurlijk niet zomaar. is gewoon een klimaatverschilletje. Overmars had gewoon, zoals wij hier al riepen, aan het begin van het seizoen een linkervleugenaanvaller moeten halen. Dat heeft hij nagelaten.![]()
Babel was de laatste die daar rendeerde geloof ik.quote:Op maandag 10 april 2017 11:49 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Sowieso al jaren, kom op man, Overmars was zo'n beetje de laatste behoorlijke buitenspeler die we hebben gehad. Wat hebben daar debielen gelopen de laatste jaren zeg, Boerrigter, Younes, Cuenca, noem maar op.wooblabalurg![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 11:49 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Sowieso al jaren, kom op man, Overmars was zo'n beetje de laatste behoorlijke buitenspeler die we hebben gehad. Wat hebben daar debielen gelopen de laatste jaren zeg, Boerrigter, Younes, Cuenca, noem maar op.zeker waar, maar ik kreeg het gevoel dat de schuld van bezetting op de vleugels bij Bosz werd geplaatst. Dit is 100% Overmars zijn schuld, Bosz stelt in mijn ogen gewoon de beste op die beschikbaar is. Nu Kluivert en Neres op de deur kloppen zie je ook gewoon een verschuiving in bezetting.quote:Op maandag 10 april 2017 11:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Babel was de laatste die daar rendeerde geloof ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wanneer rendeerde die daar precies? In zijn eerste periode kwam hij tot 14 goals in 73 wedstrijden. Cijfers die vergelijkbaar zijn met die van Younes en Traore. Toen hij even terug was scoorde hij 4 keer in 16 wedstrijden, ook niet heel bijzonder. De assists heb ik zo niet bij de hand, maar Babel staat mij nou niet echt bij als de man van de vele assists.quote:Op maandag 10 april 2017 11:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Babel was de laatste die daar rendeerde geloof ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denk bij een vleugelspeler dat het aantal assists meer zegt dan het aantal goals
Overigens, begon Suarez ook niet als buitenspeler bij ons? Toen stond Huntelaar nog in de spitsHij scoorde er 17 in zijn eerste seizoen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Younes is gewoon 1 van de beteren die we de afgelopen 20 jaar gehad hebben op de vleugel.
Zou wat meer rendement mogen hebben, maar vorig jaar liet hij zien dit wel te hebben.
We zijn zo ongelofelijk kritisch dat zelfs een Messi het hier moeilijk zou krijgen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 12:22 schreef MichelWuyts het volgende:
Younes is gewoon 1 van de beteren die we de afgelopen 20 jaar gehad hebben op de vleugel.
Zou wat meer rendement mogen hebben, maar vorig jaar liet hij zien dit wel te hebben.
We zijn zo ongelofelijk kritisch dat zelfs een Messi het hier moeilijk zou krijgen.![]()
11 goals in 54 wedstrijden is gewoon zwaar onder de maat. Zeker gezien de 10.000 schoten wat hij op doel heeft gelost.
Weg met Younes
En dat stukje over Messi neem ik al helemaal niet serieus
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als dit zo is, dan zegt dat wel heel veel over de vleugelspelers die Ajax heeft gehadquote:Op maandag 10 april 2017 12:22 schreef MichelWuyts het volgende:
Younes is gewoon 1 van de beteren die we de afgelopen 20 jaar gehad hebben op de vleugel.![]()
Dat nou ook weer niet maar het gehaat op Younes is wel een tikkeltje overdreven inderdaad.quote:Op maandag 10 april 2017 12:22 schreef MichelWuyts het volgende:
We zijn zo ongelofelijk kritisch dat zelfs een Messi het hier moeilijk zou krijgen.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
haha jaquote:Op maandag 10 april 2017 12:22 schreef MichelWuyts het volgende:
We zijn zo ongelofelijk kritisch dat zelfs een Messi het hier moeilijk zou krijgen.![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 11:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op de vleugels had Bosz moeten doorselecteren. Dat er geen ideale kandidaat is doet er niet toe. Je hebt toch een jeugdopleiding? Die moeten toch iets opleiden? Als je huidige spelers niet voldoen schuif je door tot je bij de C1 komt.Pareltje.
Hij had er 13 in 89 eredivisie-wedstrijden. Younes zit op 17 uit 54.quote:Op maandag 10 april 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wanneer rendeerde die daar precies? In zijn eerste periode kwam hij tot 14 goals in 73 wedstrijden. Cijfers die vergelijkbaar zijn met die van Younes en Traore. Toen hij even terug was scoorde hij 4 keer in 16 wedstrijden, ook niet heel bijzonder. De assists heb ik zo niet bij de hand, maar Babel staat mij nou niet echt bij als de man van de vele assists.![]()
Klaassen dankzij zijn hattrick aan assists naar een dubbel-dubbel voor dit seizoen in de Eredivisie: 12 goals en 10 assists. Doet denk ik alleen Jorgensen hem na, Ziyech heeft er nog een doelpunt voor nodig.![]()
Ik heb veel voetbalshirts met bedrukking en met meerdere shirts na een aantal keer wassen hetzelfde probleem. Je kan er niet echt iets aan doen behalve zo min mogelijk wassen.quote:Op maandag 10 april 2017 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
1 ding is zeker: heel veel lelijker kan jouw shirt er niet op geworden zijn![]()
![]()
Uiteindelijk is rendement waar je op wordt afgerekend, maar in mijn ogen is ook het effect van een speler op het spel in bredere zin van belang. En dan zie je gewoon dat er met Traore en Younes op de vleugels echt nul diepgang is en vrijwel geen enkele counter fatsoenlijk wordt uitgespeeld. Ook het naar binnen trekken om hoog over te rossen heeft nog een ander negatief effect op het spel, namelijk het feit dat alle ruimte wordt dichtgelopen. Dat zijn toch echt belangrijke redenen voor het feit dat Ajax veel eredivisiewedstrijden dit seizoen maar zeer moeizaam heeft gewonnen of zelfs gelijkgespeeld of verloren heeft. Dolberg draait met 13 goals en 5 assists een prima eerste seizoen, maar dat hadden er ook rustig 20+ kunnen zijn in mijn ogen.quote:Op maandag 10 april 2017 12:22 schreef MichelWuyts het volgende:
We zijn zo ongelofelijk kritisch dat zelfs een Messi het hier moeilijk zou krijgen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zolang de rode baan in het midden maar niet ineens naar de zijkant schuiftquote:Op maandag 10 april 2017 12:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
1 ding is zeker: heel veel lelijker kan jouw shirt er niet op geworden zijn
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Verkeerd verwoord denk ik, want het echte rendement had Babel ook niet op links.quote:Op maandag 10 april 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wanneer rendeerde die daar precies? In zijn eerste periode kwam hij tot 14 goals in 73 wedstrijden. Cijfers die vergelijkbaar zijn met die van Younes en Traore. Toen hij even terug was scoorde hij 4 keer in 16 wedstrijden, ook niet heel bijzonder. De assists heb ik zo niet bij de hand, maar Babel staat mij nou niet echt bij als de man van de vele assists.
Wel vond ik hem een sterke periode hebben voor zijn transfer naar Liverpool. Qua acties en dreiging, maar dat zeggen mensen vast ook over Younes vorig seizoen, dus tja.
Toen had ik echter wel het idee dat er iemand stond waar de rest van het team iets aan had, itt een Cuenca, Boerrigter, Younes, dat werk.wooblabalurg![]()
Cuenca heeft welgeteld drie wedstrijdjes gespeeld. Waarom mensen die erbij halen is mij een raadsel. De afgelopen jaren hadden we o.a. El Ghazi, Fischer, Schöne, Kischna, Andersen, Sulejmani, Özbiliz en Ebecilio. Voor de laatste goede vleugelspeler (of eigenlijk meer goede speler die toevallig op de vleugel stond) moet je terug naar Suarez. Al hadden zelfs de verguisde Sulejmani en Fischer nog wel meer rendement dan de meeste anderen uit dat rijtje.quote:Op maandag 10 april 2017 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord denk ik, want het echte rendement had Babel ook niet op links.
Wel vond ik hem een sterke periode hebben voor zijn transfer naar Liverpool. Qua acties en dreiging, maar dat zeggen mensen vast ook over Younes vorig seizoen, dus tja.
Toen had ik echter wel het idee dat er iemand stond waar de rest van het team iets aan had, itt een Cuenca, Boerrigter, Younes, dat werk.
Ik heb wel de hoop dat je met een Kluivert en een Neres weer twee spelers hebben die wel op de vleugel uit de voeten kunnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Andersen benoemen is net zo dom als Cuenca. Kun je de Sa en Lukoki ook wel in dat rijtje zetten.quote:Op maandag 10 april 2017 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Cuenca heeft welgeteld drie wedstrijdjes gespeeld. Waarom mensen die erbij halen is mij een raadsel. De afgelopen jaren hadden we o.a. El Ghazi, Fischer, Schöne, Kischna, Andersen, Sulejmani, Özbiliz en Ebecilio. Voor de laatste goede vleugelspeler (of eigenlijk meer goede speler die toevallig op de vleugel stond) moet je terug naar Suarez. Al hadden zelfs de verguisde Sulejmani en Fischer nog wel meer rendement dan de meeste anderen uit dat rijtje.
Ik heb wel de hoop dat je met een Kluivert en een Neres weer twee spelers hebben die wel op de vleugel uit de voeten kunnen.![]()
Die komt tot een wedstrijd of 37 in het eerste. De Sa tot 13 en Lukoki tot 24. Je moet ergens een grens trekken.quote:Op maandag 10 april 2017 13:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Andersen benoemen is net zo dom als Cuenca. Kun je de Sa en Lukoki ook wel in dat rijtje zetten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat vind ik nog wel erg veel.quote:Op maandag 10 april 2017 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die komt tot een wedstrijd of 37 in het eerste. De Sa tot 13 en Lukoki tot 24. Je moet ergens een grens trekken.Oh.![]()
In de Kuip geloof ik daar niet zo in.quote:Op maandag 10 april 2017 01:08 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Feyenoord is het helemaal kwijt.... Die gaan gelijkspelen tegen Utrecht
Vitesse uit heb ik dan nog meer vertrouwen in.
En Excelsior uit is ook lastig. Wel een beetje de satalietclub van Feyenoord, maar die vechten nog om degradatie te voorkomen. Daarnaast op kunstgras wat Feyenoord ook niet echt fijn vindt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Ja, ik kan me voorstellen dat mensen het verdrongen hebben, maar Frank heeft het toch echt tijden geprobeerd met Andersen.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nja Andersen niet zo zeer, daar had ik altijd wel een zwak voor. Maar meer zo'n Lukoki en De Sa dat je na één training toch wel kan zien dat ze niet kunnen voetballenquote:Op maandag 10 april 2017 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat mensen het verdrongen hebben, maar Frank heeft het toch echt tijden geprobeerd met Andersen.. Bij Andersen zag je tenminste nog wel dat hij een goede techniek had, maar hij kon dat niet omzetten naar rendement helaas.
Oh.![]()
was volgens sommigen hier ook een wereldtalent, zag al vrij snel dat het niks was.quote:Op maandag 10 april 2017 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat mensen het verdrongen hebben, maar Frank heeft het toch echt tijden geprobeerd met Andersen.![]()
Wat een treurig rijtje als ik dat zo terug zie.quote:Op maandag 10 april 2017 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Cuenca heeft welgeteld drie wedstrijdjes gespeeld. Waarom mensen die erbij halen is mij een raadsel. De afgelopen jaren hadden we o.a. El Ghazi, Fischer, Schöne, Kischna, Andersen, Sulejmani, Özbiliz en Ebecilio. Voor de laatste goede vleugelspeler (of eigenlijk meer goede speler die toevallig op de vleugel stond) moet je terug naar Suarez. Al hadden zelfs de verguisde Sulejmani en Fischer nog wel meer rendement dan de meeste anderen uit dat rijtje.
Ik heb wel de hoop dat je met een Kluivert en een Neres weer twee spelers hebben die wel op de vleugel uit de voeten kunnen.
En dan beseffen dat Ebecilio het meeste voor het team betekende.wooblabalurg![]()
aan de ene kant ja, maar het is ook een moeilijke positie.quote:Op maandag 10 april 2017 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als dit zo is, dan zegt dat wel heel veel over de vleugelspelers die Ajax heeft gehad
Vraag me af wie er 3 beteren kan noemen in de afgelopen 20 jaar?
Overmars? Suarez (al ook niet pure linksbuiten) en Babel (gelijkwaardig). verder kom ik eigenlijk niet.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Zijn hattrick tegen Roda JC was wel briljant.quote:Op maandag 10 april 2017 14:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een treurig rijtje als ik dat zo terug zie.
En dan beseffen dat Ebecilio het meeste voor het team betekende.Oh.![]()
Het is vooral tragisch hoe weinig voorhoedespelers er uit je eigen jeugd voortkomen. Als je kijkt wat er de laatste jaren uit de eigen jeugd in het eerste belandt, dan zijn dat hoofdzakelijk verdedigers en wat middenvelders. En dan worden spelers die écht het verschil maken zoals Sanchez, Ziyech en in iets mindere mate Schöne nog aangekocht ook. Nu heb je straks met Kluivert hopelijk weer eens een echte buitenspeler uit eigen jeugd, als die tenminste ook niet net zoals veel van zijn voorgangers weer hopeloos wegzakt. Wellicht dat je met Sierhuis straks ook nog weer eens echt een spits uit eigen jeugd hebt. Dolberg is meer een beetje hybride model.quote:Op maandag 10 april 2017 14:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een treurig rijtje als ik dat zo terug zie.
En dan beseffen dat Ebecilio het meeste voor het team betekende.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is niet alleen bij Ajax zo, ook bij PSV en Feyenoord. De conclusie moet denk ik gewoon zijn dat het verdomd lastig is om een goede vleugelspits te zijn. En dat mensen hier nu positief terug kijken op Babel, pfff, alsof die niet vooral werd verguisd. Die had nauwelijks een actie op links. Ik blijf ervan overtuigd dat Younes echt niet zo slecht is.![]()
Younes voldoet niet. Elke wedstrijd dat hij niet erin staat zie ik als een zegen.quote:Op maandag 10 april 2017 14:50 schreef TruusHenk het volgende:
Het is niet alleen bij Ajax zo, ook bij PSV en Feyenoord. De conclusie moet denk ik gewoon zijn dat het verdomd lastig is om een goede vleugelspits te zijn. En dat mensen hier nu positief terug kijken op Babel, pfff, alsof die niet vooral werd verguisd. Die had nauwelijks een actie op links. Ik blijf ervan overtuigd dat Younes echt niet zo slecht is.wooblabalurg![]()
Ik denk ook dat veel creativiteit er in de jeugd gewoon werd uitgestampt en dat ze meer moesten leren overspelen (Louis van Gaal masterplan jippie) en daarom zullen veel jongens ook gewoon zijn gestopt met voetbal omdat ze het plezier er niet meer in konden vinden. Niet voor niks dat er nu zo weinig creatieve voetballers zijn doorgekomen de laatste jaren, bij alle clubs.quote:Op maandag 10 april 2017 14:50 schreef TruusHenk het volgende:
Het is niet alleen bij Ajax zo, ook bij PSV en Feyenoord. De conclusie moet denk ik gewoon zijn dat het verdomd lastig is om een goede vleugelspits te zijn. En dat mensen hier nu positief terug kijken op Babel, pfff, alsof die niet vooral werd verguisd. Die had nauwelijks een actie op links. Ik blijf ervan overtuigd dat Younes echt niet zo slecht is.Oh.![]()
Ja, ik had telkens arias in mn hoofd. Maar het was aras. Hoe zijn die goden terecht gekomen?quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Oh god, doen ze het toch weerquote:Op maandag 10 april 2017 10:45 schreef Anakoni het volgende:
PSV pak je gewoon met 3-0 in deze bloedvormSchalke zitten kijken...stelt ook niks voor...
![]()
Ozbiliz staat onder contract bij Besiktas en heeft dit seizoen maar liefst 7 minuten gespeeld volgens Transfermarkt. Ebecilio speelt bij APOELquote:Op maandag 10 april 2017 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik had telkens arias in mn hoofd. Maar het was aras. Hoe zijn die goden terecht gekomen?Oh.![]()
Zie je overal in Nederland eigenlijk wel.quote:Op maandag 10 april 2017 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is vooral tragisch hoe weinig voorhoedespelers er uit je eigen jeugd voortkomen. Als je kijkt wat er de laatste jaren uit de eigen jeugd in het eerste belandt, dan zijn dat hoofdzakelijk verdedigers en wat middenvelders. En dan worden spelers die écht het verschil maken zoals Sanchez, Ziyech en in iets mindere mate Schöne nog aangekocht ook. Nu heb je straks met Kluivert hopelijk weer eens een echte buitenspeler uit eigen jeugd, als die tenminste ook niet net zoals veel van zijn voorgangers weer hopeloos wegzakt. Wellicht dat je met Sierhuis straks ook nog weer eens echt een spits uit eigen jeugd hebt. Dolberg is meer een beetje hybride model.![]()
Heb de wedstrijden van Feyenoord en Ajax door een simulator gehaald![]()
http://www.betstatz.com/simulator
FEY-UTR 2-2
AJA-HEE 4-0
VIT-FEY 2-1
PSV-AJA 2-1
EXC-FEY 1-2
AJA-GAE 5-0
FEY-HER 3-1
WIL-AJA 1-2
Feyenoord komt op 80, Ajax op 81![]()
![]()
![]()
Super realistisch. Ga de tattoo maar vast zetten.quote:Op maandag 10 april 2017 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
FEY-UTR 2-2
AJA-HEE 4-0
VIT-FEY 2-1
PSV-AJA 2-1
EXC-FEY 1-2
AJA-GAE 5-0
FEY-HER 3-1
WIL-AJA 1-2
![]()
Tattoo's zijn dingen voor Feyenoordersquote:Op maandag 10 april 2017 17:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Super realistisch. Ga de tattoo maar vast zetten.![]()
![]()
Is er één Ajax-speler zonder tattoo dan?quote:Op maandag 10 april 2017 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tattoo's zijn dingen voor Feyenoorders![]()
En PSV op 80?quote:Op maandag 10 april 2017 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
FEY-UTR 2-2
AJA-HEE 4-0
VIT-FEY 2-1
PSV-AJA 2-1
EXC-FEY 1-2
AJA-GAE 5-0
FEY-HER 3-1
WIL-AJA 1-2
Doe gelijk hele competitie erin...
Nee dit zou wel een mooi scenario zijn. Maar ik geloof er niet echt in, nog niet![]()
Dan wel met een discutabele penal voor ons in de laatste minuut van de blessuretijd bij Willem II die Klaasen erin knaltquote:Op maandag 10 april 2017 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
FEY-UTR 2-2
AJA-HEE 4-0
VIT-FEY 2-1
PSV-AJA 2-1
EXC-FEY 1-2
AJA-GAE 5-0
FEY-HER 3-1
WIL-AJA 1-2
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Volgens mij meer zonder dan met, zelfs.quote:Op maandag 10 april 2017 17:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is er één Ajax-speler zonder tattoo dan?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ajax gaat gewoon alles winnen, en Feyenoord verspeeld in de laatste wedstrijd 2 punten.quote:Op maandag 10 april 2017 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
FEY-UTR 2-2
AJA-HEE 4-0
VIT-FEY 2-1
PSV-AJA 2-1
EXC-FEY 1-2
AJA-GAE 5-0
FEY-HER 3-1
WIL-AJA 1-2
Dat is mijn droom scenario.![]()
Als dat gebeurt gaat de Kuip helemaal kapotquote:Op maandag 10 april 2017 18:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon alles winnen, en Feyenoord verspeeld in de laatste wedstrijd 2 punten.
Dat is mijn droom scenario.![]()
Hoewel ik het Feyenoord ook best een keertje gun zou het wel hilarisch zijn als ze het nu verspelen. Dan kom ik echt niet meer bij
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dan blijft Traoré dus in de spits?quote:Op maandag 10 april 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doet Bosz niet. Die gaat gewoon nog eens 4 wedstrijden met sterkste elftal spelen. Heb dan ook juist meer angst voor PSV-uit![]()
Mijn voorgevoel zegt ook dat Traoré startende spits gaat zijn in de laatste wedstrijden, en Kluivert + Neres met een 60:30 verhouding rechtsbuiten. Younes uiteraard gewoon vaste linksbuiten.![]()
Het houdt je wel bezig hequote:Op maandag 10 april 2017 18:59 schreef Heeinz het volgende:
Feyenoord mist Karsdorp ook in de laatste vier wedstrijden
[ afbeelding ]
Begint nu een beetje treurig te worden ouwe reus.![]()
Tegen Schalke zou me dat wel logisch lijken. Het staat nu goed. Tegen Heerenveen kan je dan wel weer Dolberg laten starten en evt Traore laten rusten. Younes, Kluivert, Neres en zelfs Cerny kan je evt opstellen op vleugels. Genoeg keuzequote:![]()
Inmiddels ben ik geobsedeerd door de titel jaquote:Op maandag 10 april 2017 19:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het houdt je wel bezig he
Begint nu een beetje treurig te worden ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik geobsedeerd door de titel jaDat heb je met Sinkgraven nooit kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik geobsedeerd door de titel jaEn je gelijk is dat Ajax kampioen wordt? Het zou zomaar kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft als ik die naam hoorquote:Op maandag 10 april 2017 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Elke keer als we het over Onana hebben.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat positief was over Sinkgraven, toen stond hij wel eens op het middenveld. Als linksback ben ik totaal geen fan van hem dus ik begrijp niet helemaal waar dit vandaan komtquote:Op maandag 10 april 2017 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat heb je met Sinkgraven nooit kunnen doen.![]()
![]()
Ik ben verguisd, uitgelachen Maasie. Was de enige die nog hoop had voor de titel. Het waren eenzame dagenquote:Op maandag 10 april 2017 19:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En je gelijk is dat Ajax kampioen wordt? Het zou zomaar kunnen.
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft als ik die naam hoor![]()
![]()
Dat inderdaad. Plus dat ik best wat Feyenoorders heb over collega's etc. en die laten al het hele jaar merken dat ze het motto van hun eigen club niet zo goed snappen. Het zou heerlijk zijn om dat nog even in te wrijven over een paar weken.quote:Op maandag 10 april 2017 18:06 schreef Seam het volgende:
Hoewel ik het Feyenoord ook best een keertje gun zou het wel hilarisch zijn als ze het nu verspelen. Dan kom ik echt niet meer bijLife is what you make it.![]()
Je kan beter je gelijk halen als we daadwerkelijk kampioen zijn dan als we gewoon nog één punt achterstaan en niks in eigen hand hebben Heeinziequote:Op maandag 10 april 2017 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben verguisd, uitgelachen Maasie. Was de enige die nog hoop had voor de titel. Het waren eenzame dagen
Oh.![]()
Kan niet meer wachten. Zelfs jij moet er nu toch ook een beetje vertrouwen in krijgenquote:Op maandag 10 april 2017 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter je gelijk halen als we daadwerkelijk kampioen zijn dan als we gewoon nog één punt achterstaan en niks in eigen hand hebben Heeinzie![]()
Ik begrijp het volkomen pikkie. Hou je hoofd koel en laat je niet zo gek makenquote:Op maandag 10 april 2017 19:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben verguisd, uitgelachen Maasie. Was de enige die nog hoop had voor de titel. Het waren eenzame dagen![]()
![]()
Jullie worden geen kampioen!!!!!!!quote:Op maandag 10 april 2017 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan niet meer wachten. Zelfs jij moet er nu toch ook een beetje vertrouwen in krijgen![]()
Hoop hebben is iets anders dan ook daadwerkelijk vertrouwen erin.quote:Op maandag 10 april 2017 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan niet meer wachten. Zelfs jij moet er nu toch ook een beetje vertrouwen in krijgenOh.![]()
Zul je zien dat Feyenoord faalt tegen zowel Utrecht als Vitesse en Ajax verliest bij PSV en op het laatst gelijk speelt bij Willem II en PSV alles wint en kampioen wordt...
![]()
![]()
Kan je even uit dit topic blijven met deze onzin.quote:Op maandag 10 april 2017 19:16 schreef fukforce het volgende:
Wanneer worden Sven en Para herdacht in het home zou er graag bij zijn samen met RickOh.![]()
Je moet PSV sowieso nooit uitvlakkenquote:Op maandag 10 april 2017 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord faalt tegen zowel Utrecht als Vitesse en Ajax verliest bij PSV en op het laatst gelijk speelt bij Willem II en PSV alles wint en kampioen wordt...
Oh.![]()
Wat is hier precies onzin aan dan lijkt me gewoon een relevante vraag of moet ik dit soort vragen stellen in het PSV topic???quote:Op maandag 10 april 2017 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je even uit dit topic blijven met deze onzin.![]()
Jaquote:Op maandag 10 april 2017 19:18 schreef fukforce het volgende:
[..]
moet ik dit soort vragen stellen in het PSV topic???![]()
Misschien kan je naar een hooligansforumquote:Op maandag 10 april 2017 19:18 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat is hier precies onzin aan dan lijkt me gewoon een relevante vraag of moet ik dit soort vragen stellen in het PSV topic???Oh.![]()
Ik heb begrepen dat hier een paar boys van het eerste uur zittenquote:Op maandag 10 april 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je naar een hooligansforum![]()
![]()
Die letters zijn volgens mij nog met papiertjes gedaan om het te testen.quote:Op maandag 10 april 2017 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom is die X een rijtje stoelen hoger?
En misschien zijn ze nu wat hoger omdat het beter zichtbaar is dan ofzoOh.![]()
Dat ik het nog eens eens met jou mag zijn, het is wat.quote:Op maandag 10 april 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop hebben is iets anders dan ook daadwerkelijk vertrouwen erin.![]()
We hopen maar vertrouwen hebben is wat anders idd.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als dat even kanquote:Op maandag 10 april 2017 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
Ajax moet dan overigens nog meer punten laten liggen dan alleen van PSV verliezen he..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom is die X een rijtje stoelen hoger?quote:Dat laat Ultras Amsterdam zien op de Facebook-pagina. De letters zijn nog niet gevormd door stoeltjes, maar door vellen. Uiteindelijk moeten alle stoeltjes in het stadion rood worden met witte letters erdoorheen geweven.![]()
quote:Op maandag 10 april 2017 19:16 schreef fukforce het volgende:
Wanneer worden Sven en Para herdacht in het home zou er graag bij zijn samen met Rickquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Feyenoord is mentaal sterker
Ajax gaat mentaal ten onder
Bosz als eerste
Dat zagen we wel weer in Zwolle jaquote:Op maandag 10 april 2017 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord is mentaal sterker
Ajax gaat mentaal ten onder
Bosz als eerste![]()
ajax had bij een achterstand het niet meer goed gemaakt jongenquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dacht dat het over Feyenoord ging sorryquote:Op maandag 10 april 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax had bij een achterstand het niet meer goed gemaakt jongen![]()
![]()
Ja, dat staat er toch? Ajax verneukt het dan a la vorig jaar bij Willem II uit.quote:Op maandag 10 april 2017 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat even kan![]()
Ajax moet dan overigens nog meer punten laten liggen dan alleen van PSV verliezen he...![]()
Ajax laat niet veel meer liggen, hoop ik. Maar ik zie dat Feyenoord ook niet meer doen. Thuis tegen Utrecht trekken ze echt wel over de streep en uit bij Vitesse gaat het echt niet fout (bekerfinale, Fraser). Ik zie het helaas niet meer gebeuren, al hoop ik er natuurlijk wel op.![]()
Samen met Rooie Marckie in beverwijkquote:Op maandag 10 april 2017 19:16 schreef fukforce het volgende:
Wanneer worden Sven en Para herdacht in het home zou er graag bij zijn samen met Rick![]()
ik vertrouw jou nietquote:Op maandag 10 april 2017 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Samen met Rooie Marckie in beverwijk![]()
![]()
was een filmpje waar zogenaamd schalke fans massaal zingen: scheisse amsterdam, maar blijkt gewoon schalke 04 te zijn wat ze zingen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 03:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
Codetaal![]()
HIGH can't be stopped bel Rick![]()
Fraser is een echte kakkerlak, die zou desnoods Vitesse laten degraderen als daarbij Feyenoord kampioen kan worden. Die pot kan je schriftelijk afdoen. Ik hoop dat Excelsior ze pijn gaat doen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:28 schreef Fargo het volgende:
Ajax laat niet veel meer liggen, hoop ik. Maar ik zie dat Feyenoord ook niet meer doen. Thuis tegen Utrecht trekken ze echt wel over de streep en uit bij Vitesse gaat het echt niet fout (bekerfinale, Fraser). Ik zie het helaas niet meer gebeuren, al hoop ik er natuurlijk wel op.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een ordinaire crimineel herdenkenquote:Op maandag 10 april 2017 19:16 schreef fukforce het volgende:
Wanneer worden Sven en Para herdacht in het home zou er graag bij zijn samen met Rick
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben blindquote:Op maandag 10 april 2017 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, dat staat er toch? Ajax verneukt het dan a la vorig jaar bij Willem II uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Ajax-trainer Peter Bosz denkt dat Feyenoord nog meer punten gaat verspelen in de strijd om de titel in de Eredivisie. Feyenoord speelde zondag met 2-2 gelijk tegen PEC Zwolle en doordat Ajax zaterdag met 5-1 won van NEC is de achterstand van de Amsterdammers op de Rotterdammers nog maar één punt.
"Thuis gaat het makkelijker, maar uit hebben ze het lastig", vertelde Bosz tegen Ziggo Sport. De koploper gaat nog punten verspelen, zo denkt men in het Ajax-kamp. "Dat heeft ook te maken met de wedstrijd die wij tegen Feyenoord speelden. We waren overtuigend, Feyenoord juist niet. Dat voedt de verwachting dat zij niet al die wedstrijden gaan winnen. Dat hebben ze tegen PEC weer laten zien."
Feyenoord neemt het in de laatste vier speelrondes nog op tegen FC Utrecht (thuis), Vitesse (uit), Excelsior (uit) en Heracles Almelo (thuis). Ajax speelt nog tegen sc Heerenveen (thuis), PSV (uit), Go Ahead Eagles (thuis) en Willem II (uit). De Rotterdammers moeten minstens één keer niet winnen wil Ajax kampioen worden, maar de club uit Amsterdam moet dan wel alle wedstrijden zelf winnen.
Bron: Goal.comFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zelfs met Schalke dat er 2 keer aan komt, en dan ook nog Heerenveen en PSV? goos...quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:10 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg elke dag weer een beetje meer vertrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerenveen wordt een uitrustwedstrijd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:47 schreef Marmal het volgende:
[..]
Zelfs met Schalke dat er 2 keer aan komt, en dan ook nog Heerenveen en PSV? goos...![]()
![]()
We zijn toch zeker geen mietjes of welquote:Op dinsdag 11 april 2017 09:47 schreef Marmal het volgende:
[..]
Zelfs met Schalke dat er 2 keer aan komt, en dan ook nog Heerenveen en PSV? goos...![]()
![]()
![]()
![]()
nou spreek voor jezelf.....nee wacht....quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We zijn toch zeker geen mietjes of welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heerenveen thuis is een makkie.
Ik heb zoveel zin in donderdag, we gaan gewoon erop en erover 3-1.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik ben benieuwd of Bosz voor Traoré of Dolberg in de spits gaat, voor beide valt wel wat te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is fit donderdag, ook Dolberg. Alleen Schøne is geschorst.![]()
ik hoop dat hij start met Younes Traore Neresquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is fit donderdag, ook Dolberg. Alleen Schøne is geschorst.
en dan Kluivert en Dolberg inbrengt het laatste half uur. En Heerenveen vice versaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
never change a winning team liever traore in de spits dan op rechts.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Bosz voor Traoré of Dolberg in de spits gaat, voor beide valt wel wat te zeggen eigenlijk
En dolberg moet je niet gelijk weer pushen, beginnen met half uurtje en dan heerenveen weer basisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook ik zie liever Traore in de spits.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Bosz voor Traoré of Dolberg in de spits gaat, voor beide valt wel wat te zeggen eigenlijk
Wie had dat gedacht na Excelsior uitquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook ik zie liever Traore in de spits.![]()
Natuurlijk hoop ik dat Ajax i.p.v. Schalke door zal gaan naar de halve finale van de EL. Dat is niet alleen maar goed voor Ajax, maar voor het hele Nederlandse voetbal. Maar hoe komt het toch dat ik het idee krijg dat menig Ajacied denkt dat het wel te doen is? Het wordt veel moeilijker dan dat. Het lijkt namelijk nu alsof we spelen tegen een club van het kaliber Lille. Goede ploegen, maar waarvan je als Ajax zijnde HOORT te winnen. Schalke is echter hele andere koek en wordt wel heel erg onderschat merk ik. Schalke is toch al gauw 2 stapjes hoger. Krijgen veel weerstand in de competitie en zijn het gewend om Full Gass Fussbal te spelen tegen ploegen als Bayern Munchen, Borussia Dortmund en noem ze maar op. Ik denk dat het eerder 75-25 dan 60-40. Schalke heeft op IEDERE positie een betere speler, met als uitzondering heel misschien Ziyech. Max Meyer is namelijk een enorm talent, goede trap en passing en ook nog eens tweebenig.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marmal op 11-04-2017 10:46:13 ]![]()
Sanchez verdedigt ze de moederquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:39 schreef Marmal het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat Ajax i.p.v. Schalke door zal gaan naar de halve finale van de EL. Dat is niet alleen maar goed voor Ajax, maar voor het hele Nederlandse voetbal. Maar hoe komt het toch dat ik het idee krijg dat menig Ajacied denkt dat het wel te doen is? Het wordt veel moeilijker dan dat. Het lijkt namelijk nu alsof we spelen tegen een club van het kaliber Lille. Goede ploegen, maar waarvan je als Ajax zijnde HOORT te winnen. Schalke is echter hele andere koek en wordt wel heel erg onderschat merk ik. Schalke is toch al gauw 2 stapjes hoger. Krijgen veel weerstand in de competitie en zijn het gewend om Full Gass Fussbal te spelen tegen ploegen als Bayern Munchen, Borussia Dortmund en noem ze maar op. Ik denk dat het eerder 75-25 dan 60-40. Schalke heeft op IEDERE positie een betere speler, met als uitzondering heel misschien Ziyech. Max Meyer is namelijk een enorm talent, goede trap en passing en ook nog eens tweebenig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik maak me alleen wel een beetje zorgen om de plek van Schöne, Beekie vind ik toch allesbehalve overtuigen in de minuten die hij maakt. Achterlijke gele kaart die Schöne pakte. Overigens ook Tete, Onana, Sanchez en Viergever op scherp. Dat kan nog wel eens problemen opleverenquote:![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik maak me alleen wel een beetje zorgen om de plek van Schöne, Beekie vind ik toch allesbehalve overtuigen in de minuten die hij maakt. Achterlijke gele kaart heeft hij gepakt. Overigens ook Tete, Onana, Sanchez en Viergever op scherp. Dat kan nog wel eens problemen opleveren
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heerenveen wordt een uitrustwedstrijd.![]()
de enige nummer 6 die Bosz heeftquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die is nou ook niet echt overtuigend als hij speelt, integendeelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat was de grap heeinssquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen maanden niet opgeletFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewoon snel 2-0 voorkomen en dan gewoon rustig uitspelen. Dat zou wel het droomscenario zijnquote:Groot fan van User Wotte![]()
Dan moet je flink gaan inzetten op Schalke, want volgens de odds is het ongeveer 60/40.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:39 schreef Marmal het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat Ajax i.p.v. Schalke door zal gaan naar de halve finale van de EL. Dat is niet alleen maar goed voor Ajax, maar voor het hele Nederlandse voetbal. Maar hoe komt het toch dat ik het idee krijg dat menig Ajacied denkt dat het wel te doen is? Het wordt veel moeilijker dan dat. Het lijkt namelijk nu alsof we spelen tegen een club van het kaliber Lille. Goede ploegen, maar waarvan je als Ajax zijnde HOORT te winnen. Schalke is echter hele andere koek en wordt wel heel erg onderschat merk ik. Schalke is toch al gauw 2 stapjes hoger. Krijgen veel weerstand in de competitie en zijn het gewend om Full Gass Fussbal te spelen tegen ploegen als Bayern Munchen, Borussia Dortmund en noem ze maar op. Ik denk dat het eerder 75-25 dan 60-40. Schalke heeft op IEDERE positie een betere speler, met als uitzondering heel misschien Ziyech. Max Meyer is namelijk een enorm talent, goede trap en passing en ook nog eens tweebenig.![]()
Ik heb nog meer vertrouwen in Frenkie, maar die heeft wel erg weinig minuten gemaakt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik maak me alleen wel een beetje zorgen om de plek van Schöne, Beekie vind ik toch allesbehalve overtuigen in de minuten die hij maakt. Achterlijke gele kaart die Schöne pakte. Overigens ook Tete, Onana, Sanchez en Viergever op scherp. Dat kan nog wel eens problemen opleveren
Schöne wist niet dat hij op scherp stond. Vind ik apart, zou verwachten dat je zoiets van jezelf wel weet. Altijd een dilemma of je dat moet benadrukken tegen spelers, je wil ook niet dat ze zich inhouden.![]()
Apart, mwah. Onprofessioneel, ja.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Frenkie, maar die heeft wel erg weinig minuten gemaakt.
Schöne wist niet dat hij op scherp stond. Vind ik apart, zou verwachten dat je zoiets van jezelf wel weet. Altijd een dilemma of je dat moet benadrukken tegen spelers, je wil ook niet dat ze zich inhouden.
Van wat ik heb gezien ben ik ook wel fan van Frenkie moet ik zeggen, maar het zal toch wel vd Beek worden. Nu ineens Riedewald opstellen zou erg vreemd zijn![]()
Overigens staan Onana, Viergever, Sanchez en Tete op scherp voor de return. Ik ga met de bijbel voor de televisie zitten opdat Onana niet een schorsing oploopt. Dan kunnen we net zo goed niet afreizen.![]()
met Boer tegen schalke uit.....quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens staan Onana, Viergever, Sanchez en Tete op scherp voor de return. Ik ga met de bijbel voor de televisie zitten opdat Onana niet een schorsing oploopt. Dan kunnen we net zo goed niet afreizen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 11:28:31Behalve Kenny Tete vernam ook Nick Viergever nog niets van #Ajax over mogelijke contractverlenging. Meer zo op VI.nl reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bijzonder vreemde gang van zaken weerquote:Op dinsdag 11 april 2017 11:31 schreef Tagliano het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 11:28:31Behalve Kenny Tete vernam ook Nick Viergever nog niets van #Ajax over mogelijke contractverlenging. Meer zo op VI.nl reageer retweet
![]()
Dolberg, Sanchez, Ziyech en wellicht Onana en Traore zouden bij hun basispeler zijn. Dus 50/50.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:39 schreef Marmal het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat Ajax i.p.v. Schalke door zal gaan naar de halve finale van de EL. Dat is niet alleen maar goed voor Ajax, maar voor het hele Nederlandse voetbal. Maar hoe komt het toch dat ik het idee krijg dat menig Ajacied denkt dat het wel te doen is? Het wordt veel moeilijker dan dat. Het lijkt namelijk nu alsof we spelen tegen een club van het kaliber Lille. Goede ploegen, maar waarvan je als Ajax zijnde HOORT te winnen. Schalke is echter hele andere koek en wordt wel heel erg onderschat merk ik. Schalke is toch al gauw 2 stapjes hoger. Krijgen veel weerstand in de competitie en zijn het gewend om Full Gass Fussbal te spelen tegen ploegen als Bayern Munchen, Borussia Dortmund en noem ze maar op. Ik denk dat het eerder 75-25 dan 60-40. Schalke heeft op IEDERE positie een betere speler, met als uitzondering heel misschien Ziyech. Max Meyer is namelijk een enorm talent, goede trap en passing en ook nog eens tweebenig.
Dat zijn eigenlijk allemaal as-spelers.
We zullen het wel zien. Ajax speelt ook een spelletje dat vrijwel geen team meer speelt: op balbezit spelen en zo wachten op een kans. Ik denk echter dat Ajax met Neres,Kluivert en Traore/Dolberg (en aanvoer van Ziyech) ook het wat meer directe voetbal kan spelenDe Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
De verdedigers van Schalke komen tegen een team te spelen wat ze in de Bundesliga niet zo snel mee zullen maken. Alles hangt van de vorm van de dag van Ajax af.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dolberg, Sanchez, Ziyech en wellicht Onana en Traore zouden bij hun basispeler zijn. Dus 50/50.
Dat zijn eigenlijk allemaal as-spelers.
We zullen het wel zien. Ajax speelt ook een spelletje dat vrijwel geen team meer speelt: op balbezit spelen en zo wachten op een kans. Ik denk echter dat Ajax met Neres,Kluivert en Traore/Dolberg (en aanvoer van Ziyech) ook het wat meer directe voetbal kan spelenGroot fan van User Wotte![]()
Beetje een Ziggy antwoord.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles hangt van de vorm van de dag van Ajax af.wooblabalurg![]()
Misschien moeten ze zich ook focussen op de ontknoping van het seizoen en niet op contractperikelen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:31 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Wat doet Netto anders???quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich ook focussen op de ontknoping van het seizoen en niet op contractperikelen.Groot fan van User Wotte![]()
Niet Netto, is straks een hele fijne zomerstop waar je lekker 2 tot 3 maanden de tijd heb om met elkaar om tafel te gaan.quote:![]()
Ja het is ook niet alsof Marco in die tijd een rechtsback, linksback, keeper, linksbuiten en centrale verdediger moet halen ofzo. Tijd zat.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet Netto, is straks een hele fijne zomerstop waar je lekker 2 tot 3 maanden de tijd heb om met elkaar om tafel te gaan.wooblabalurg![]()
Dat is wel zo ja, maar die LIJSTJES moet je al achter de hand hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja het is ook niet alsof Marco in die tijd een rechtsback, linksback, keeper, linksbuiten en centrale verdediger moet halen ofzo. Tijd zat.![]()
Gelukkig heeft Veltman al een mooie aanbieding op zak. Dat had wel prio natuurlijk. Viergever en Tete zullen dat ook snappen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar die LIJSTJES moet je al achter de hand hebben.wooblabalurg![]()
Waarom die lijstjes nu al opstellen als dat ook in juli nog kan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar die LIJSTJES moet je al achter de hand hebben.Oh.![]()
Die buitenkansjes komen echter alleen voor op deadline dagquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom die lijstjes nu al opstellen als dat ook in juli nog kan.![]()
Das pech hebben want dan is Marco toevallig al bezig met een directe versterking nav de slechte competitiestart.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die buitenkansjes komen echter alleen voor op deadline dagwooblabalurg![]()
Krijgt die dekselse Smoofie toch zijn zin door 400 keer per dag "Larsson halen" te postenquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Das pech hebben want dan is Marco toevallig al bezig met een directe versterking nav de slechte competitiestart.![]()
moet je niet werken ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kijk nu rondo. Zou een hoop verklaren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.tuttosport.com(...)ferito/?cookieAccept
Even stemmen op de Ajacieden Kluivert, Nouri, Dolberg en De Ligt
Oh.![]()
done, de Ligtquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft gewoon nog een jaarquote:Westermann spreekt zich uit over toekomstplannen: 'Kan niet ieder jaar verkassen'
Heiko Westermann bevindt zich in een vrij uitzichtloze situatie bij Ajax. De Duitse centrale verdediger vindt het logisch dat hij weinig aan spelen toekomt onder Peter Bosz.
"Het is lastig voor mij op dit moment. De anderen draaien super en dan is voor de trainer geen noodzaak iets te veranderen'', zegt Westerman tegen DPA, geciteerd door het Algemeen Dagblad. De verdediger had uiteraard op meer speeltijd gehoopt. "Maar welke trainer gaat nu wisselen als een ingespeelde ploeg alles wint?"
"Desondanks beschouw ik mijn periode bij Ajax als een waardevolle ervaring. Ik maak kennis met de Ajax-school en train samen met veel jonge spelers. Daar kan ik wat mee.'' Ondanks de vervelende situatie wil Westermann niet per se komende zomer alweer vertrekken. "Ik heb ook een gezin en kan niet ieder jaar verkassen. Mijn kinderen hebben hier ook hun vriendschappen."
samen met Schone over een paar jaar de jeugd gaan trainen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een hele goede trainer in Heiko.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jari Schuurman ook genomineerd![]()
Dolberg zou wel in de top 5 moeten kunnen eindigen. Mpabe lijkt me wel de grootste kanshebber;p.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Eigenlijk best wel een schande dat het contract van Westermann nog niet ontbonden is.
Hij is gewogen, te licht bevonden, dan moet je ook ruimte maken voor anderen.
Zal wel heel verhaal gehouden worden over zijn rol voor de jeugd in Jong.
Ammehoela wat moeten ze leren dan van zo'n prutser.wooblabalurg![]()
Huh?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:54 schreef Brammess het volgende:
Westermann heeft op die wedstrijd tegen PAOK na geen foute dingen gedaan ofzowooblabalurg![]()
hij zit goed bank inderdaadquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:54 schreef Brammess het volgende:
Westermann heeft op die wedstrijd tegen PAOK na geen foute dingen gedaan ofzoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Weet iemand eigenlijk tot wanneer Serero nog onder contract staat bij Ajax?
edit: nvm. 30 juni dusAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Hopen dat Thuli een mooie club vindt, misschien iets in België.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:07 schreef marp0 het volgende:
Weet iemand eigenlijk tot wanneer Serero nog onder contract staat bij Ajax?
edit: nvm. 30 juni duswooblabalurg![]()
Hoop het ook voor hem, ik vind dat hij wel een waardig afscheid verdiend bij Ajax.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hopen dat Thuli een mooie club vindt, misschien iets in België.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
thuli is vandaag jarig dacht ikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:54 schreef Brammess het volgende:
Westermann heeft op die wedstrijd tegen PAOK na geen foute dingen gedaan ofzoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
ik word echt gek als we viergever niet verlengenNeresgod, lijkt zich prima hier te vermaken. Mooi mantwitter:yaya_ajax twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 14:07:09Hij begint ook steeds losser te komen https://t.co/D7VVhgahlh reageer retweet
![]()
Bosz heeft zijn lieveling, maar ik heb er ook één.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:
ik word echt gek als we viergever niet verlengenNeresgod, lijkt zich prima hier te vermaken. Mooi mantwitter:yaya_ajax twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 14:07:09Hij begint ook steeds losser te komen https://t.co/D7VVhgahlh reageer retweet
wooblabalurg![]()
Onana>Sanchez>Neresquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bosz heeft zijn lieveling, maar ik heb er ook één.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:
Neresgod, lijkt zich prima hier te vermaken. Mooi mantwitter:yaya_ajax twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 14:07:09Hij begint ook steeds losser te komen https://t.co/D7VVhgahlh reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Stel he dat Ajax alsnog kampioen wordt, daar komt Rotterdam nooit meer overheen, wat zullen die gasten boos en teleurgesteld zijn, haha, dat wordt echt schitterende tv, alleen al daarvoor moet Ajax kampioen worden![]()
![]()
Kun je je voorstellen als Utrecht zondag een onterechte penalty krijgt, of er bij Feyenoord een beslissend doelpunt in de blessuretijd onterecht wordt afgekeurdquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Stel he dat Ajax alsnog kampioen wordt, daar komt Rotterdam nooit meer overheen, wat zullen die gasten boos en teleurgesteld zijn, haha, dat wordt echt schitterdende tv, alleen al daarvoor moet Ajax kampioen worden![]()
Dat zou een enorme mokumslag zijn voor ze.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Stel he dat Ajax alsnog kampioen wordt, daar komt Rotterdam nooit meer overheen, wat zullen die gasten boos en teleurgesteld zijn, haha, dat wordt echt schitterende tv, alleen al daarvoor moet Ajax kampioen wordenwooblabalurg![]()
Wat een baasquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:
Oh.![]()
LIVE #AJAXO17: GOAL! 0-1! Jurgen Ekkelenkamp maakt de verdiende openingstreffer, vlak na rust. #feyajaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kluivertquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Genotquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:
![]()
![]()
Oh, echt he.. Ik hoop zo dat Utrecht gaat vlammen zondag, ze winnen toch ook maar even met 3-0 van Twente maar goed Utreg heeft ook een pesthekel aan Amsterdam, hopelijk gaan zij gewoon voor de winst.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen als Utrecht zondag een onterechte penalty krijgt, of er bij Feyenoord een beslissend doelpunt in de blessuretijd onterecht wordt afgekeurd![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zou een enorme mokumslag zijn voor ze.Letterlijk
![]()
Ajax opleidingquote:
Een Wamberto'tje in de 93e minuutquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen als Utrecht zondag een onterechte penalty krijgt, of er bij Feyenoord een beslissend doelpunt in de blessuretijd onterecht wordt afgekeurd
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie eerder Vitesse het kado geven vanwege OpperKakkerlak Fraser dan Utreg.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, echt he.. Ik hoop zo dat Utrecht gaat vlammen zondag, ze winnen toch ook maar even met 3-0 van Twente maar goed Utreg heeft ook een pesthekel aan Amsterdam, hopelijk gaan zij gewoon voor de winst.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Utrecht wil gaan voor die vierde plek, die gaan echt fey niet laten winnen.
vitesse ook niet want buiten faser is er niemand voor feyFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dat is zo, ze moeten wel vol voor die 4e plaats, oh haha het zal wat zijn zondag!quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
Utrecht wil gaan voor die vierde plek, die gaan echt fey niet laten winnen.
vitesse ook niet want buiten faser is er niemand voor fey![]()
Ik kan mij nog wel een bekerfinale tegen Utreg herinneren, 2004
![]()
LIVE #AJAXO17: 0-2! Weer is Ekkelenkamp de doelpuntenmaker, met alweer zijn elfde van het seizoen. Ajax op rozen. #feyaja
0 antwoorden 3 retweets 1 vind-ik-leukFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met een Kuyt die tegen Feyenoord scoortquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja dat is zo, ze moeten wel vol voor die 4e plaats, oh haha het zal wat zijn zondag!![]()
Ik kan mij nog wel een bekerfinale tegen Utreg herinneren, 2004
Was trouwens 2003 en niet 2004...
Die pingel die ze niet kregen bij Feyenoord
Utrecht gaat het echt niet weg geven tegen Feyenoord. Hebben zelf nog veel te veel belangen.
Maar in De Kuip denk ik dat die het niet gaan redden. Vitesse uit kan wel nog voor een verassing zorgen.
Excelsior uit moet je ook niet uitvlakken. Feyenoord heeft heel veel problemen op kunstgras.
[ Bericht 4% gewijzigd door Komakie op 11-04-2017 16:14:23 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Goede zaak. Denk niet dat zo'n kaartenmarkt heel veel verschil zal maken, dat is nog meer moeite dan je kaart aan een neefje ofzo gevenquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)gen-f-side-ingediend![]()
Nee, geloof ik ook niet die gaan er ook vol voor gezien hun positie en wat Ajax met Utrecht heeft heeft Feyenoord ook altijd met Utrechtquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met een Kuyt die tegen Feyenoord scoort
Was trouwens 2003 en niet 2004...
Die pingel die ze niet kregen bij Feyenoord
Utrecht gaat het echt niet weg geven tegen Feyenoord. Hebben zelf nog veel te veel belangen.
Maar in De Kuip denk ik dat die het niet gaan redden. Vitesse uit kan wel nog voor een verassing zorgen.
Excelsior uit moet je ook niet uitvlakken. Feyenoord heeft heel veel problemen op kunstgras.Het gaat een hele interessante wedstrijd worden en Vitesse doet ook gewoon nog mee voor de 4e plaats, Ajax moet gewoon blijven winnen de wedstrijd tegen PSV wordt de wedstrijd van dit seizoen.en zit heel Rotjeknor te hopen dat PSV wint.
Excelsior is Feyenoord 1.0 die zouden het nog weleens op een akkoordje kunnen gooien..![]()
Ik betwijfel of Excelsior degradatie op het spel zet om een Rotterdamse club te kunnen laten winnen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Excelsior is Feyenoord 1.0 die zouden het nog weleens op een akkoordje kunnen gooien..
Bovendien is de samenwerking enkel minder geworden, al zal er vast sympathie zijn voor elkaar.wooblabalurg![]()
Excelsior is tegen die tijd nog hard aan het strijden tegen degradatie. Die zullen dan echt niet gaan inhouden, neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, geloof ik ook niet die gaan er ook vol voor gezien hun positie en wat Ajax met Utrecht heeft heeft Feyenoord ook altijd met UtrechtHet gaat een hele interessante wedstrijd worden en Vitesse doet ook gewoon nog mee voor de 4e plaats, Ajax moet gewoon blijven winnen de wedstrijd tegen PSV wordt de wedstrijd van dit seizoen.en zit heel Rotjeknor te hopen dat PSV wint.
Excelsior is Feyenoord 1.0 die zouden het nog weleens op een akkoordje kunnen gooien..Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Het is te hopen van niet, zou wel extra cru zijn al zij de titel om zeep helpen....:)quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Excelsior is tegen die tijd nog hard aan het strijden tegen degradatie. Die zullen dan echt niet gaan inhouden, neem ik aan.![]()
Dat stadionnetje wordt natuurlijk op de wedstrijddag omsingeld door tienduizenden Feyenoorders, spelers van Excelsior zijn letterlijk hun leven niet meer zeker in Rotterdam wanneer zij ook maar een goal durven maken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Excelsior is tegen die tijd nog hard aan het strijden tegen degradatie. Die zullen dan echt niet gaan inhouden, neem ik aan.
/wishful thinkingVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
FEYENOORD HOOLIGANSquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat stadionnetje wordt natuurlijk op de wedstrijddag omsingeld door tienduizenden Feyenoorders, spelers van Excelsior zijn letterlijk hun leven niet meer zeker in Rotterdam wanneer zij ook maar een goal durven maken.
/wishful thinkingwooblabalurg![]()
Niemand wil natuurlijk de Bryan Smeets van Rotterdam zijn.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ach Caland, onze Rotterdamse vrienden lopen toch voorop als het gaat om zelfkritiek? Jullie zouden nooit de schuld bij iets of iemand anders neerleggen dan jullie zelf als het misgaatquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand wil natuurlijk de Bryan Smeets van Rotterdam zijn.![]()
Wat een onzin joh. Die doen echt keihard hun best. Niemand wil weer naar de JLquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat stadionnetje wordt natuurlijk op de wedstrijddag omsingeld door tienduizenden Feyenoorders, spelers van Excelsior zijn letterlijk hun leven niet meer zeker in Rotterdam wanneer zij ook maar een goal durven maken.
/wishful thinking![]()
Ah, gelukkig nog één iemand die mijn post serieus neemt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin joh. Die doen echt keihard hun best. Niemand wil weer naar de JLVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom is de vierde plaats belangrijk? Is toch ook playoffs?quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, geloof ik ook niet die gaan er ook vol voor gezien hun positie en wat Ajax met Utrecht heeft heeft Feyenoord ook altijd met UtrechtHet gaat een hele interessante wedstrijd worden en Vitesse doet ook gewoon nog mee voor de 4e plaats, Ajax moet gewoon blijven winnen de wedstrijd tegen PSV wordt de wedstrijd van dit seizoen.en zit heel Rotjeknor te hopen dat PSV wint.
Excelsior is Feyenoord 1.0 die zouden het nog weleens op een akkoordje kunnen gooien..
Ik hoorde dat op het Utrecht forum al wel stemmen opgingen om druk op te voeren expres tegen Feyenoord te verliezen.![]()
Altijd treurig om te zien. Hun haat voor Ajax is groter dan hun liefde voor FC Utrecht.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom is de vierde plaats belangrijk? Is toch ook playoffs?
Ik hoorde dat op het Utrecht forum al wel stemmen opgingen om druk op te voeren expres tegen Feyenoord te verliezen.wooblabalurg![]()
Daar hebben die spelers toch schijt aan johquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd treurig om te zien. Hun haat voor Ajax is groter dan hun liefde voor FC Utrecht.![]()
ik heb gelezen, dat dat plaatsing vEL is als ajax zich via de EL kwalificeert voor de CL.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen idee of het klopt though![]()
Dat zijn vooral de gasten van Bunnikside die Ajax absoluut niet kampioen willen zien worden...quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat op het Utrecht forum al wel stemmen opgingen om druk op te voeren expres tegen Feyenoord te verliezen.![]()
Dat denk ik ook. Geeft Haller geen ene neuk om. Die wil een goal maken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar hebben die spelers toch schijt aan johwooblabalurg![]()
kloptquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik heb gelezen, dat dat plaatsing vEL is als ajax zich via de EL kwalificeert voor de CL.
Geen idee of het klopt though
Dan zou nummer 3 vCL krijgenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Eens.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar hebben die spelers toch schijt aan joh
Maar deze hangt er zondag wel weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb veel zielige dingen gezien in het voetbal maar dat was toch wel heel ernstigquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Is van Utrecht fans?quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]wooblabalurg![]()
Als ze in zo'n situatie hun eigen selectie gaan bedreigen, zoals Caland en de zijnen doorgaans doen, dan kan dat wel impact hebben. Maar zo'n vaart zal het toch niet lopen, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar hebben die spelers toch schijt aan joh![]()
De nummer 4 zou dan op papier tegenover een makkelijkere ploeg staan. De nummer 7 dus (dit seizoen nummer 8 als Twente 7e eindigt) Dat zegt alleen geen reet, want Eredivisie.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
dat ze verliezen van 010quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Van Feyenoord fans zou ik het nog wel snappen.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Forum Opties Forumhop: Hop naar: