Wat is fatsoenlijk voor jou?quote:Op zondag 9 april 2017 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is het een beetje fatsoenlijke man?
Waarom zeg je dan een jongere te willen?quote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks,en je bent trouwens maar een jaartje ouder.
je zusje.quote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan een jongere te willen?
Die kan je nog een beetje sturen , ik zou mijn vrouw/vriendin bijv nooit alleen naar Madrid laten gaan.quote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan een jongere te willen?
Ik zie je haar.quote:Op zondag 9 april 2017 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Niet quoten...
[ [uroashglshglslglshgg[/url] ]
Wat een onzin man.quote:Op zondag 9 april 2017 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die kan je nog een beetje sturen , ik zou mijn vrouw/vriendin bijv nooit alleen naar Madrid laten gaan.
Een jongere vrouw zou dat makkelijker en eerder accepteren dan een wat oudere vrouw..
Om maar een voorbeeld te noemen.
Ben je zo onzeker van jezelf?quote:Op zondag 9 april 2017 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die kan je nog een beetje sturen , ik zou mijn vrouw/vriendin bijv nooit alleen naar Madrid laten gaan.
Een jongere vrouw zou dat makkelijker en eerder accepteren dan een wat oudere vrouw..
Om maar een voorbeeld te noemen.
Zo denk ik daar ook over. Waarom zou je dat je vriendin nota bene verbieden?quote:Op zondag 9 april 2017 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn vriend is geloof ik goed zeker over mij. Ik ben gewoon paar dagen naar Letland geweest en volgens mijhad hij daar nul problemen mee. Wilde het gewoon eens meemaken.
Iemand die vreemd wil gaan of wil sletten kan dat overal doen.
Als hij alleen op vakantie wil doet ie maar. Ik ga niets verbieden. Ben zijn moeder niet.quote:Op zondag 9 april 2017 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zo denk ik daar ook over. Waarom zou je dat je vriendin nota bene verbieden?
PSVCL bedoelt vast dat hij wel alleen op vakantie kan, maar zijn vriendin niet.quote:Op zondag 9 april 2017 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als hij alleen op vakantie wil doet ie maar. Ik ga niets verbieden. Ben zijn moeder niet.
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlquote:Op zondag 9 april 2017 21:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
PSVCL bedoelt vast dat hij wel alleen op vakantie kan, maar zijn vriendin niet.
Verbieden uit bezorgdheid. Er kan haar van alles overkomen. Dat wil ik niet dus moet ze thuis blijven. Als ze ergens heen wil ga ik mee.quote:Op zondag 9 april 2017 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zo denk ik daar ook over. Waarom zou je dat je vriendin nota bene verbieden?
Jij snapt het.quote:Op zondag 9 april 2017 21:15 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Verbieden uit bezorgdheid. Er kan haar van alles overkomen. Dat wil ik niet dus moet ze thuis blijven. Als ze ergens heen wil ga ik mee.
Liever niet inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2017 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou haar dan maar thuis, dan mag ze niet werken en alleen boodschappen doen.
Kan je niet vergelijken met alleen op reis gaan.quote:Op zondag 9 april 2017 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou haar dan maar thuis, dan mag ze niet werken en alleen boodschappen doen.
Als ze ergens naar Azië gaat, kan ik me wat bij voorstellen, maar gewoon naar familie in Madrid of elders in Europa? Zou je dat ook verbieden?quote:Op zondag 9 april 2017 21:15 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Verbieden uit bezorgdheid. Er kan haar van alles overkomen. Dat wil ik niet dus moet ze thuis blijven. Als ze ergens heen wil ga ik mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |