quote:Op zondag 9 april 2017 20:32 schreef JohnShooter het volgende:
Dus niet moslims mogen nu ook een kansje wagen?
Klopt.quote:Op zondag 9 april 2017 20:32 schreef JohnShooter het volgende:
Dus niet moslims mogen nu ook een kansje wagen?
Nopes. Zijn er niet echt hier. En eerlijk, geen interesse in dat soort dingen.quote:Op zondag 9 april 2017 20:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hobbies?
Dansles, schaken, poolclub, toneelclub, politieke vereniging, enz.
Nopes. Maar wel een beetje kennis en interesse in de islam en Noord-Afrikaanse cultuur.quote:
Je bent 28 he?quote:Op zondag 9 april 2017 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes. Maar wel een beetje kennis en interesse in de islam en Noord-Afrikaanse cultuur.
Ken je iemand?
Ik ga voor de jongere versie , ..maar dan moet ik eerst zelf eerst een man zoeken voor haar.quote:Op zondag 9 april 2017 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Close the deal man, ben je irl ook zo pussy.
Hoezo jongere versie? Wat is er mis met een 'oudere' vrouw?quote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ga voor de jongere versie , ..maar dan moet ik eerst zelf eerst een man zoeken voor haar.
tiktaktak dan bezemquote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ga voor de jongere versie , ..maar dan moet ik eerst zelf eerst een man zoeken voor haar.
Jongere versie. Om vervolgens een bitch van een jongere vrouw aan de haak te slaan. Maar ach, zolang het maar jong is.quote:
Ook doorgesnoven kamper?quote:Op zondag 9 april 2017 21:01 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broertje van 30.
Zal het eens vragen.
Is het een beetje fatsoenlijke man?quote:Op zondag 9 april 2017 21:01 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een broertje van 30.
Zal het eens vragen.
28 is niet oud.quote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo jongere versie? Wat is er mis met een 'oudere' vrouw?
Niks,en je bent trouwens maar een jaartje ouder.quote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo jongere versie? Wat is er mis met een 'oudere' vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |