Je zal speciaal zijn voor een specifieke man. Ik durf te wedden dat er wel een aantal mannen zijn die verliefd op je zijn, zonder dat je het weet.quote:Op zondag 9 april 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben ik niet speciaal genoeg voor de mannen?
Nopes. Niemand. Echt waar.quote:Op zondag 9 april 2017 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je zal speciaal zijn voor een specifieke man. Ik durf te wedden dat er wel een aantal mannen zijn die verliefd op je zijn, zonder dat je het weet.
Hoe weet je dat?quote:
Omdat ik dat weet. Ik werk tussen vooral vrouwen. Kom niet verder dan werk en huis. Ik ben er echt heel zeker van.quote:
-zucht-quote:Op zondag 9 april 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet. Ik werk tussen vooral vrouwen. Kom niet verder dan werk en huis. Ik ben er echt heel zeker van.
Geen enkele man die je weleens tegenkomt in de gang ofzo?quote:Op zondag 9 april 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet. Ik werk tussen vooral vrouwen. Kom niet verder dan werk en huis. Ik ben er echt heel zeker van.
Wollah ma ik ben getrouwd. Serieus. Begrijp echt niet waarom je dat denkt. Je denkt toch niet dat ik hier ga zitten posten als ik getrouwd zou zijn?quote:Op zondag 9 april 2017 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Maghrebijnse is al jaren getrouwd en houd ons allemaal voor de gek,,meester troll
Niemand. Te geforceerd.quote:Op zondag 9 april 2017 19:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geen enkele man die je weleens tegenkomt in de gang ofzo?
En waarom doe je niet aan internet daten? Of tinder? Het probleem met Tinder en internetsparen is dat je het gevoel van liefde bewust moet kweken. Het gebeurt niet vanzelf, zoals bijv iemand die toevallig ontmoet.
quote:Op zondag 9 april 2017 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben koffie en thee gaan drinken bij mensen die aan het bbq en waren
Hahahaha en je deadline dan?quote:Op zondag 9 april 2017 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben koffie en thee gaan drinken bij mensen die aan het bbq en waren
Ga ik nu doen, voel me nu fris en fruitig qua gedachten. Moet wel opschieten, mijn neefjes en nichtjes hebben mij weer aangestoken, ben morgen weer ziek.quote:
Wat is het wat je doen moet?quote:Op zondag 9 april 2017 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga ik nu doen, voel me nu fris en fruitig qua gedachten. Moet wel opschieten, mijn neefjes en nichtjes hebben mij weer aangestoken, ben morgen weer ziek.
En is er een reden waarom je jezelf niet in de positie zet om meer mannen te ontmoeten?quote:
Echt?quote:Op zondag 9 april 2017 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Maghrebijnse is al jaren getrouwd en houd ons allemaal voor de gek,,meester troll
Hoe zou ik dat moeten doen?quote:Op zondag 9 april 2017 20:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En is er een reden waarom je jezelf niet in de positie zet om meer mannen te ontmoeten?
gast, de kans dat zij gaat voor iemand met een psychische gesteldheid van een vaatdoek die ook nog eens vriendin heeft, en daarnaast ook een kind is aardig nihil. Richt je aandacht lekker op haar.quote:Op zondag 9 april 2017 20:32 schreef JohnShooter het volgende:
Dus niet moslims mogen nu ook een kansje wagen?
Moet dat nou zo?quote:Op zondag 9 april 2017 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gast, de kans dat zij gaat voor iemand met een psychische gesteldheid van een vaatdoek die ook nog eens vriendin heeft, en daarnaast ook een kind is aardig nihil. Richt je aandacht lekker op haar.
Hobbies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |