nee hoor. en is wel beter, allah en ik zijn op andere level. ik hoef niet te bidden.quote:Op zondag 9 april 2017 17:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij nam gisteren LSD? Is niet veel beter
Fashionista als jij zeker welquote:
Nee. Heb je dus fout.quote:Op zondag 9 april 2017 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Fashionista als jij zeker welVind dat echt staan bij sommige meiden.
Ow dan heb ik je te hoog ingeschat.quote:
Als je dat mooi vindt, heb je geen smaak.quote:
Jammer. Maar, wat dacht je dan? Ik geef een cadeau en daar houd ik het bij? De meeste Marokkaanse vrouwen hebben een passieve houding en verwachten inderdaad dat de man - vooral in de beginfase van een contact/relatie- de eerste stappen zet.quote:Op zondag 9 april 2017 18:49 schreef Keep_Walking het volgende:
laten we hier praten over liefde. Ik vond eens een Marokkaanse meisje leuk en ik had het idee dat ze me ook best leuk vond.
Ik heb haar een valentijnscadeau gegeven en dat vond ze heel leuk. Maar mijn verwachting was dat ze mij daarna zou benaderen om de verdere stappen te doen. Dat heeft ze toen niet gedaan. Ik dacht dat ze niet geïnteresseerd was en ging door met mijn leven.
Ik kreeg een vriendin en heb haar niet echt meer gesproken. Toen het uitging met mijn vriendin, heb ik op een domme manier haar direct uitgevraagd op een date. Daar schrok ze van en had zoiets van: "je hebt me een jaar niet gesproken, en nu vraag je me op een date?". We kregen een korte ruzie en toen heeft ze me niet gesproken. Ik heb haar Eem paar keer via Facebook benaderd maar ze heeft niet gereageerd en op een gegeven moment ook geblocked.
Ik denk dat toen ik die valentijnscadeau gaf, ze verwachtte dat ik de volgende stappen zou zetten. Doordat ik dat niet deed, ging ze verder met haar leven.
In mijn cultuur is het dus anders. De vrouwen zijn best assertief, ook op het gebied van daten. Ik dacht dat doordat ik het eerste move maakte, zij wel de tweede move kon maken.quote:Op zondag 9 april 2017 18:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jammer. Maar, wat dacht je dan? Ik geef een cadeau en daar houd ik het bij? De meeste Marokkaanse vrouwen hebben een passieve houding en verwachten inderdaad dat de man - vooral in de beginfase van een contact/relatie- de eerste stappen zet.
Miscommunicatie. Dan weet je dat voor de volgende keer.quote:Op zondag 9 april 2017 18:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In mijn cultuur is het dus anders. De vrouwen zijn best assertief, ook op het gebied van daten. Ik dacht dat doordat ik het eerste move maakte, zij wel de tweede move kon maken.
Dat soort miscommunicatie maak ik vaak mee. Bij allerlei culturen.quote:Op zondag 9 april 2017 19:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Miscommunicatie. Dan weet je dat voor de volgende keer.
Das een goede tip, inderdaad. Zeker omdat ik vanuit mijn Marokkaanse paradigma de zaken bekijk.quote:Op zondag 9 april 2017 19:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat soort miscommunicatie maak ik vaak mee. Bij allerlei culturen.
Daar moet jij ook opletten, zeker als je buiten ke cultuur gaat daten.
Nog meer vragen of dingen waar je benieuwd naar bent?quote:Op zondag 9 april 2017 19:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Das een goede tip, inderdaad. Zeker omdat ik vanuit mijn Marokkaanse paradigma de zaken bekijk.
Thx babe.quote:
Waarom zijn mannen niet serieus?quote:Op zondag 9 april 2017 19:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nog meer vragen of dingen waar je benieuwd naar bent?
Meeste mannen zijn wel serieus. Meeste mannen willen een monogame relatie met onvoorwaardelijke liefde. Maar zijn onzeker over hoe ze het moeten krijgen.quote:
Zal vast een kern van waarheid inzitten, maar ook die mannen die je schets kunnen - ondanks hun stoerdoenerij- nog wel serieus zijn met iemand.quote:Op zondag 9 april 2017 19:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Meeste mannen zijn wel serieus. Meeste mannen willen een monogame relatie met onvoorwaardelijke liefde. Maar zijn onzeker over hoe ze het moeten krijgen.
Mannen leren van jongs af aan dat ze zich miet kwetsbaar mag opstellen en dat wordt ook afgestraft door zowel mannen als vrouwen. In elke cultuur gebeurt het anders, maar daar komt het wel op neer. Dus kwetsbaar opstellen over vrouwen en liefde doen ze niet snel, omdat het wordt afgestraft. Dus ze gedragen stoer en als players, omdat ze merken dat dat het beste werkt.
Vrouwen vallen op status en autoriteit. De man met de stoerste interessantste reputatie krijgt de meeste aandacht. Dus mannen zijn gericht op status en autoriteit krijgen. De echte players zijn dan meestal de man met de hoogste status of autoriteit. Dit begint vanaf middelbare school.
Het komt wel hoor. Vooral als je ouder bent. Echte liefde bestaat echt.quote:Op zondag 9 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zal vast een kern van waarheid inzitten, maar ook die mannen die je schets kunnen - ondanks hun stoerdoenerij- nog wel serieus zijn met iemand.
Eerlijk gezegd geloof ik niet meer in de liefde. Het hoeft ook niet meer voor mij.
Ben ik niet speciaal genoeg voor de mannen?quote:Op zondag 9 april 2017 19:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het komt wel hoor. Vooral als je ouder bent. Echte liefde bestaat echt.
En je hebt gelijk, mannen met status willen ook gewoon echte liefde. Maar met de speciale vrouw. En daarvoor doen ze mee aan dat wedstrijdje om veel seks te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |