Ik kan nu ook naar een vriendelijke bijeenkomst, doch moet ik wat afmaken en zit ik binnen opgesloten.quote:Op zondag 9 april 2017 14:09 schreef Montelly het volgende:
Mijn mocro buren gaan een bbqtje zetten zo bohhh
Ja dat klopt.quote:
Ga gewoon, lekker weer, even eten en sigaretjequote:Op zondag 9 april 2017 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan nu ook naar een vriendelijke bijeenkomst, doch moet ik wat afmaken en zit ik binnen opgesloten.
Echt, fuck me.
Nee, onmogelijk. Heb deadline. :squote:Op zondag 9 april 2017 14:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga gewoon, lekker weer, even eten en sigaretje
Zelden tot nooit,maar wil hier wel verandering in brengen en snel. Enkel vraag ik mij af hoe ik nou dhuhr en maghrib zou kunnen bidden ivm werk.quote:
Dhor en asr bedoel je?quote:Op zondag 9 april 2017 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zelden tot nooit,maar wil hier wel verandering in brengen en snel. Enkel vraag ik mij af hoe ik nou dhuhr en maghrib zou kunnen bidden ivm werk.
Zeggen en vinden we allemaal. De stap zetten is zo lastig.quote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef Fushia2 het volgende:
Vrijdag loop ik langs de moskee ook en voelde ik mij eigenlijk zo schuldig. Ik moet mijn imaan versterken;(
Asr ja, maghrib ben ik gewoon thuis. Ik heb ook een onregelmatige job. Kan onmogelijk een meeting met klanten verzetten omdat ik moet/wil bidden. Dan word ik gelijk ontslagen.quote:Op zondag 9 april 2017 16:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dhor en asr bedoel je?
Gewoon als je thuis bent pas?
Dan maar gewoon thuis verrichten. Weliswaar niet op tijd, maar ja, soms het is gewoon niet anders.quote:Op zondag 9 april 2017 16:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Asr ja, maghrib ben ik gewoon thuis. Ik heb ook een onregelmatige job. Kan onmogelijk een meeting met klanten verzetten omdat ik moet/wil bidden. Dan word ik gelijk ontslagen.
Maar ook opstaan om 4u30 lijkt me enorm moeilijk. Terwijl fajr volgens veel geleerden een van de belangrijkste gebeden is. Daarnaast zou het een perfecte start van de dag zijn.....quote:Op zondag 9 april 2017 16:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dan maar gewoon thuis verrichten. Weliswaar niet op tijd, maar ja, soms het is gewoon niet anders.
Je mag je gebeden niet inhalen?quote:Op zondag 9 april 2017 16:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dhor en asr bedoel je?
Gewoon als je thuis bent pas?
Wie zegt dat? Als je geen ander keus hebt? Als je een hele dag gaat winkelen met vriendinnen zou ik niet weten waar te bidden? Ik weet niet beter dan dat dit mogelijk is. Mijn vader doet het zo, mijn nichten, echt iedereen.quote:
Tja, ik denk dat dat een kwestie van wilskracht is. Die wilskracht krijg je ook pas als je enorm sterk in je religie staat. Ik denk ook niet dat jij je daar nu al mee bezig moet houden. Begin eerst maar gewoon met het bidden an sich.quote:Op zondag 9 april 2017 17:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ook opstaan om 4u30 lijkt me enorm moeilijk. Terwijl fajr volgens veel geleerden een van de belangrijkste gebeden is. Daarnaast zou het een perfecte start van de dag zijn.....
Maar stap per stap beginnen lijkt me bet beste. Maar hoe krijg ik hier discipline in?
Vanwaar zo ineens die ommekeer?quote:Op zondag 9 april 2017 17:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij nam gisteren LSD? Is niet veel beter
Draag je ook weleens een choker?quote:Op zondag 9 april 2017 17:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb een broeder nodig die me naar het rechte pad zal brengen en houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |