En EXA*quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wist je dat Paxcon ook ooit mod was in SES?
Jazeker, daar heeft hij me in geuren en kleuren over verteldquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wist je dat Paxcon ook ooit mod was in SES?
Op jou kan ik rekenenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als ik twee berichten achter elkaar had kunnen posten, had deze TT er anders uitgezien!
Ik doe vanavond misschien nog even scriptie, lekker manquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga schakelen naar Internationaal Privaatrecht
Pfff daar wil ik nog helemaal niet aan denken, maar is ook hier erg dichtbijquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe vanavond misschien nog even scriptie, lekker man
Ik ben best aardig bezig denk ik, genotquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff daar wil ik nog helemaal niet aan denken, maar is ook hier erg dichtbij
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:31 schreef Ties02 het volgende:
Het is nu wachten tot Feyenoord weer gaat choken
Dit is de schuld van de autocue!quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens opperkluns Tom Egbers kan Roda morgen op gelijke hoogte komen met Excelsior, NEC en Sparta. Ik dacht dat je sinds 1995 3 punten kreeg voor een overwinning 😭
wielrennenquote:Op zondag 9 april 2017 19:02 schreef Evertjan het volgende:
helemaal niks gezien vanmiddag wegens het wielrennen en het mooie weer
Dan zal ik niets verradenquote:Op zondag 9 april 2017 19:02 schreef Evertjan het volgende:
Ik moest studeren dus ik kon helaas niet naar buiten.quote:Op zondag 9 april 2017 19:02 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 9 april 2017 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die mensen in de thuisvakken die niet juichen
Zoals Caland.quote:Op zondag 9 april 2017 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stond er een rechts van mij tijdens PEC - Feyenoord die stoïcijns bleef staan bij de 1 en 2-0. Was een Feyenoorder.quote:Op zondag 9 april 2017 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
heel "toevallig"quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 19:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jezus Verdonk man, dit is te oveduidelijk.
quote:
Die heb je toch wel even over de railing gegooid of niet?quote:Op zondag 9 april 2017 19:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Stond er een rechts van mij tijdens PEC - Feyenoord die stoïcijns bleef staan bij de 1 en 2-0. Was een Feyenoorder.
JA VASION DIT WAS ALLEMAAL WEL HEEL OVERDUIDELIJK HOOR WAT EEN VUILE RAT IS HET!!!!!!!quote:
Nee, ik heb beetje zitten lachen. Aan het einde liep er nog een vrouw langs in full-kit wanker Feyenoord outfit. Moest lachen.quote:Op zondag 9 april 2017 19:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die heb je toch wel even over de railing gegooid of niet?
Correct.quote:Op zondag 9 april 2017 19:10 schreef Paxcon het volgende:
Ryan Thomas speelde bijzonder sterk vandaag
Is hij al op weg naar de bus?quote:Op zondag 9 april 2017 19:10 schreef Vasion het volgende:
Hopelijk wint Feyenoord nog, anders gaat fukforce erop los slaan.
Was een grapje Vasion.quote:
Dat had Menig speler gedaan inderdaadquote:Op zondag 9 april 2017 19:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die had Nijland naar Menig moeten spelen.
Dat gaat zeker gebeuren als ze zo blijven spelen.quote:Op zondag 9 april 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje Vasion.
Voor mij maakt het niet uit of ze gelijk spelen of verliezen, ze moeten hoe dan ook toch nog een keer punten verspelen.
Ik hoorde van een zeer betrouwbare bron dat jij heel slecht kan keepen bij Haxball.quote:Op zondag 9 april 2017 19:10 schreef Paxcon het volgende:
Ryan Thomas speelde bijzonder sterk vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |